ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi:
Uskaltaako Sumujen saarille lähteä tänään ?Ettei vain saisi nenänakkeja rysselin uimamaisterilta ?
Muotilisin kysymyksen uudestaan mmuotoon uskaltaako Prysseliin lähteä huomenna? eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ainii, Noppis ku uit sinne Pritanniaan puolelle niitä nenänakkeja antamaan, niin et kuule viittis hutaista Teuvoa munkin puolesta pari kertaa, vaikka nivusiin! :mad:

<small>[ 11-10-2002, 13:30: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mistä vitusta tää uiminen nyt tähän tuli? Mä otan junan alle.

Ja joo, huitasen sunkin puolesta!

Tblair2

Active member
Nonono. Teitahan on tulossa kohta bussilastillinen. No ei se mitaan. Yksi kerrallaan. wink

Tblair2

Active member
Tulipas hiljaista. Taidankin kayda pyorahtamassa tuolla tietokonepuolella katsomassa...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Nonono. Teitahan on tulossa kohta bussilastillinen. No ei se mitaan. Yksi kerrallaan. wink
Ei vaan Noppis tulee ihan yksin, mutta antaa samalla koko bussilastillisen edestä nenänakkeja! :mad:

Siinähän sitten oot yhtä soosia kuin Christenseninkin kirjat! wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Tulipas hiljaista. Taidankin kayda pyorahtamassa tuolla tietokonepuolella katsomassa...
Moteraattorit hoi? Täällä tarvittais mun mielestä kipeesti omaa kokouspalstaa tee-se-itse -miehille!!! doubtful

Tblair2

Active member
Niin just. Mua yrmitaan. Nyt saa yrminta loppua ja kaikkien on oltava Tepan kavereita.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ny loppu meetinki. Olipa pitka, en jaksanut kuin vahan alkua... :rolleyes:

Eilinen meni keilatessa ja bisukkaa putos sitten 5 tuoppposta (puolen litrukan), joten oli aamulla huteraa miesta kun joutui aikaisin heraamaan. Nyt on jo suht normaali fiilis.

Noi ranskanmalliset 0.25:t ei kylla mulle sovi, kun aina tarkoilijan tuodessa oluen eteen pitaa jo tilata uus... doubtful

Nymma meen rookille. Heips. :)