ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Kas...kas!! Ma kostan. Kylla kylla. Herra Bwoser venaa vaan... doubtful

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Työt haittaa surffailua, ei hyvä. Iltapäivällä pääsee kiroilemaan kaupungintalolle, osotteenmuutosta tekemään. Täällä byrokratian jumaloimassa maassa sekin on ihan omaa luokkaansa. yuck

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu, ei oo homma täälläkään paremmin hoidossa. Oikein naurattaa kun muistelee miten Suomessa jo 90-luvun alussa (ellei jo aikaisemminkin) hoidettiin osoitteenmuutokset puhelimitse.

Mä en sano tätä mielelläni, mutta tietyissä asioissa Pohjoismaat ovat kyllä vähintään 20 ellei jopa 30 vuotta edellä näitä Keski-Euroopan neanderthalilaisia doubtful

Palkopoika

Sijainti
Denver
Jep, uuden id-kortin kun saa niin pitää myös ilmoittaa esim. vakuutusyhtiölle kun pirssin creen cardissa lukee vanhat tiedot jne. Kauhea paperisota taas tiedossa, niin täällä on aina. Italialainen työkaveri kyllä kehu mulle Belgiaa, varsinkin sitä että täällä kaikki menee kivuttomasti ja ilman paperisotaa taikka närää. Mitenköhän heillä? :rolleyes: eek!

Tblair2

Active member
OoPee:
Mä en sano tätä mielelläni, mutta tietyissä asioissa Pohjoismaat ovat kyllä vähintään 20 ellei jopa 30 vuotta edellä näitä Keski-Euroopan neanderthalilaisia doubtful
Ja 300 vuotta edella naita kekkuleita.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sitä ollaan kuulkaa oltu sitten jo reilusti yli kaks viikkoo ilman röökiä! eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Sitä ollaan kuulkaa oltu sitten jo reilusti yli kaks viikkoo ilman röökiä! eek!
Ma oon ollu jo 12 minsaa ilman rookia.
Taalla varsovan kentalla ei saa polttaa missaan !!! :mad:

Otanpa siispa bissen loungessa jolli huulessa... (onkohan mulla jokin riippuvuus doubtful )

Ai niin, ja terveisia kans. Parin tunnin paasta olen taas svitserlandiassa... :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mylliksen kanssa keskustellessa on se ikuinen probleema, että siinä vaiheessa kun huomaa sen jotain kirjottaneen, on kundi jo todennäköisesti tuhannen kilometrin päässä siltä koneelta, jolla se sen viestinsä kirjoitti eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Nonih, siinähän on hyvä alku, taitaa no ekat viikot olla vaikeimmat.
Toi on kaiketi tapauskohtaista, mulla loppuu se vaikeus yhteen tai korkeintaan kahteen päivään, joillakin taas kestää viikkokaupalla. Nyt on kuitenkin saavutettu jo se vaihe, ettei röökiä tee enää edes mieli.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
On taas Teuvo tainnu jäädä kravaatistaa hissin oveen kiinni kun kundia ei näy ei kuulu!

Onk teil muute huamen vabaat? Meillo!

Tblair2

Active member
Ai niin. Unohdin tosiaan mainita. MULLA ON LOPPUVIIKKO LOMAA!!!! Hahaa. Chattaan himasta. :D :D :D

Hajotkaa sinne konttoreihin. Ma vasailen just aamiaista. Pekonia, munaa ja makkaraa. 'Everything that a growing boy needs'. :cool:

Tblair2

Active member
Ja tulee Fulhamin matsi telkkarista!! (takkiin tulee, mutta ei haittaa...)

<small>[ 31-10-2002, 13:07: Message edited by: Tblair ]</small>

Palkopoika

Sijainti
Denver
Outo asenne heti aamutuimaan. Huomenna mulla alkaa huomenna viikon vapaat, siitä repikää. :D