ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hei mut nyt ma on sveitsissa. Duunissa.
Ja puolen tunnin paasta himassa. :)

Meillakin on huomenna vapaata. Jipii... :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eikä ole. Sä lähet huomenaamulla ekalla koneella Sofian esikaupunkialueelle johonkin puolen tunnin kokoukseen ja sit seuraavalla koneella takas. Tosin se kone menee Zürichiin kahdella välilaskulla: Riika ja Dublin. Kotona oot aivan rikki 23.50 ja lauantai-aamuna ne perkeleet soittaa tehtaalta, et se uus linja jonka just asensitte syyskussa on nyt tulessa! eek! eek!

Noh, skenario toikin wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vittu, nyt ma sanon kylla ZZZIIIIIIINNNNNNNNNNGGGGGGGGG,
ja lahden kotio. :D

Palaillaan astialle.... :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Eikä ole. Sä lähet huomenaamulla ekalla koneella Sofian esikaupunkialueelle johonkin puolen tunnin kokoukseen ja sit seuraavalla koneella takas. Tosin se kone menee Zürichiin kahdella välilaskulla: Riika ja Dublin. Kotona oot aivan rikki 23.50 ja lauantai-aamuna ne perkeleet soittaa tehtaalta, et se uus linja jonka just asensitte syyskussa on nyt tulessa!
eek! eek! eek! eek! eek! eek! :mad:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Taitaa olla aika hiljasta täällä tänään, pyhäpäivää pukkaa. Paitsi meidän puljussa tietty. Mulla alkais tänään viikon vapaat, perjantaina alkaa yöhugi. yuck Illalla pitää varmaan vähän maistaa glögiä, tuli eilen ostettua muutama leka Ikeasta hintaan 3,50€ tsibale . Epäilen vaan että kattokruunu pitäis kiinnittää ensin, voi olla parempi niin päin. :rolleyes: eek! :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Palkopoika:
. Epäilen vaan että kattokruunu pitäis kiinnittää ensin, voi olla parempi niin päin. :rolleyes: eek! :D
Noppiksella olis kenties antaa vinkkejä tuohon lampun kiinnitykseen! :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Sitä mäkin funtsin, sehän olis tossa naapurissa. Homma on nyt vaan se että tää lamppu on kynttilä-kattokruunu ja sähkäriä ei tartteta, tai ehkä vähän, pitäähän poran töpseli laittaa seinään. :D Jos homma kusee, otan kyllä yhteyttä Nopanderiin. :cool: Tikapuitahan mulla ei ole joten suurin jännitysmomentti on siinä että miten ruokapöytä kestää mun sympaattisen että taistelutahtoa nostattavan ruhon painon. :D :rolleyes: doubtful

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Palkopoika:
miten ruokapöytä kestää mun sympaattisen että taistelutahtoa nostattavan ruhon painon. :D :rolleyes: doubtful
No mutta kaikesta päätellen tie Ikeaan on tuttu, ja sieltä saat nopeasti uuden entisen, säleinä olevan tilalle.
Tietysti voit myös ruveta kasaamaan esimerkiksi vanhoja lehtiä pöytäsi alle, muutaman vuoden (riippuen tietysti miten paljon lehtiä/paperia kertyy) kuluttua pöytäsi alla on oiva tuki juntattuasi viimeisetkin lehdet pöydän alle. Tästä eteenpäin pöydälle kiipeäminen on sekä hauskaa että turvallista!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Arskalla on komppaus hanskassa!

<small>[ 04-11-2002, 10:35: Message edited by: OoPee ]</small>

Tblair2

Active member
No niin. Nyt taas riitti. Viikonloppuna dokaamaan Sohoon. Mentiin yhteen hevimetallibaariin. Meno paheni ja lahdin himaan jonkun Italialaisen mimmin kanssa. Ei muuta kun himaan ja jyrays paalle. No, kaikki meni hyvin siihen asti, kunnes tapahtui seuraavaa...

Kamppis hyokkaa mun kamppaan klo. 5 aamuyosta hakemaan taksirahoja. Arvatkaapas kuka oli siella doggy-style asennossa, sukat jalassa ja perse paljaana. Vittulan vaki!! Muija suuttu ja jouduin 'lammittamaan' uudestaan melkein tunnin. Kaveri vaitti aamulla, ettei muka muista mitaan. Voi ollakin, koska se oli laatannut omalle yopoydalle.

Hauskinta tassa(jos tasta nyt mitaan hauskaa voi hakea)oli se, etta se mimmi ei puhunut oikein yhtaan englantia ja ainoa mita ma muistan sen sanoneen oli: 'Mamma mia ja amore'.

:D eek!

Nyt loppui alkoholinkaytto!!! :mad:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaha, tsocks/tblair pääsi purkamaan Fulhamin oman maalin myötä tulleet agressiot Juventuksen-kannattajaan eek! :D

Örfil

Guest
Mä tarjoon sulle 50 euroa noista tennissukista :D Ne alkaa olla jo legendaa...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vittu sä oot kipee!!! :D

"Eurostar? Haloo????? Menolippu Londeriin!!! Joo, eka mahollinen juna!" eek!

Tai no... :( mitäs mä siellä kun oon tällanen siveyden sipuli vaan... :rolleyes: Olin lauantaina sen kanukin kanssa Ardenneilla (oli muuten t-paita keli!! eek! ) ja illalla vuokrattin filmi ja tilattiin thai-safkaa himaan ja korkattiin loistava punkkupullo (tai ei se kyl loistanu sen kummemmin...). Akka ei sit tehnyt minkäänlaista alotetta kotiinpäin lähtemiselle illan pimetessä, joten mä jouduin sitte ihan ite ehdottamaan, että "heitänkö sut himaan?"... Lähtihän se kun heitettiin, mutta että olis ollu niillä sun sukilla käyttöä ja pantu "Kanada jatkoajalla kahville!!" eek! wink

Vittu olis Kirppis vielä ni panisit huutokaupan pystyyn niistä sun sukista!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Akka ei sit tehnyt minkäänlaista alotetta kotiinpäin lähtemiselle illan pimetessä, joten mä jouduin sitte ihan ite ehdottamaan, että "heitänkö sut himaan?"... Lähtihän se kun heitettiin
Vittu sä oot kipee!!! eek! eek! eek!