ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Taa meidan uusi toimisto on muuten Chelsea Harbour Clubin vieressa. Siella on rikkaat mimmit puntilla. Mun taytyy menna sinne kytikselle. Kavin kysymassa mita maksaa. £3000 puntaa pelkka liittymismaksu. Ma sanoin, etta mulla on tollaiset rahat mukana kusireissullakin, mutta ei nyt juuri kiinnosta. Perjantaina vois menna norkoilemaan.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eilen oli The Weakest Linkissä entisiä Playmate:ja Jenkeistä! SCHWWWIIIINGGG!! eek! eek! Yks (itse 22 vuotias) oli juuri haastanut iältään vanhan ex-miehensä oikeuteen ja vaatii nyt $62.5milj. korvaukseksi enminätiedämistä ja toinen asui Playmatena Hugh Hefner -mansionissa ja myönsi suht'koht avoimesti bylisvänsä tätä 75 vuotiasta heppua eek!

Isot oli naisten daisarit! Sen sanon kuitenkin! :) :) :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Emminä tiiä. Kysy siltä muijalta. Se sen sanoi: "Yes, time to time I do bylisvän Hugh, thihihihihi"

eek!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ehkäpä tämä on niitä asioita, jotka on parempi jättää salaisuuden verhon taakse. doubtful

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee:
Väliaikatieto: Yli kolme viikkoa ilman röökiä :cool:
Väliaikatieto: viimeiset kolme viikkoa on ollut töissä niin pers**stä, että pitäisi varmasti ruveta polttamaan tupakkaa! :mad:

Mutta yhtäkaikki, onnea sinulle! :)

Örfil

Guest
OoPee:
Väliaikatieto: Yli kolme viikkoa ilman röökiä :cool:
Äärimmäisen hienoa !!! Rennosti vaan...tunnet kuinka raukeus valtaa jäsenesi
, et halua enää tupakkaa
...et halua enää tupakkaa...tunnet olosi ihmeen raikkaaksi
...raikasta ilmaa, raikasta ilmaa...

Örfil

Guest
Nyt vain sinne kaapille ja näkkäripaketti esiin (se hätävara)!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Saako vihtiläiset postailla tähän topikkiin?

Perusteluksi ei kelpaa se että Vihti on lähellä afrikkaa. Nimittäin Kastenilla on kuulema yks neekeri töissä ja se tekee duunimatkansa fillarilla. Joten eihän se afrikka voi silloin kaakana olla? doubtful