ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Örfil

Guest
Jones:
Saako vihtiläiset postailla tähän topikkiin?

Perusteluksi ei kelpaa se että Vihti on lähellä afrikkaa. Nimittäin Kastenilla on kuulema yks neekeri töissä ja se tekee duunimatkansa fillarilla. Joten eihän se afrikka voi silloin kaakana olla? doubtful
No johan laakasit ! Onko sulla tää uusioyhteys forumille himasta vai duunista ?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Onko tämä nyt se sama mies joka tukkii perkele mun Outlookin jaanauksillaan eikä vaivaudu tänne kyltyrellien ulkomaanpellejen omalle toikille tarinoimaan kohtalontoveriensa kanssa???? HÄH????!!!!

ONKO NYT NÄIN!!!! MINÄ KYSYN VAAN!!!!! :mad: :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Onko tämä nyt se sama mies joka tukkii perkele mun Outlookin jaanauksillaan eikä vaivaudu tänne kyltyrellien ulkomaanpellejen omalle toikille tarinoimaan kohtalontoveriensa kanssa???? HÄH????!!!!
Minen myonna mitaan.

Mutta eilinen meni niin kiiruussa, etten ehtinyt Bwoserillani yhteenkaan toikkiin retsostelemaan... frown

Tblair2

Active member
Janaan aloitetaan loputon jaanaus liitetiedostojen lahettamisesta seka niiden vaikutuksesta tyon laatun ja tyoymparistoon.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Positiivisesti!

Tänne tuli äsken hei parikymmentä kiinteäpeppuista ruotsalaistyttöä vierailulle :) :) Ovat kylläkin alle 18-vuotiaita, mutta peput sitäkin parempia :) :) Esittelin niille hieman paikkoja wink ja tyrkkäsin ne miittariin... Kaveri jatkoi siitä wink

Tblair2

Active member
Ma menen Puerto De La Cruziin makaamaan. Piti menna Suomeen, mutta peruin. Niin ja piti menna jossain vaiheessa lumilautailemaankin??? Mihinkohan sita oikein on menossa?? eek!

<small>[ 06-11-2002, 12:18: Message edited by: Tblair ]</small>

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tblair:
Ma menen Puerto De La Cruziin makaamaan. Piti menna Suomeen, mutta peruin. Niin ja piti menna jossain vaiheessa lumilautailemaankin??? Mihinkohan sita oikein on menossa?? eek!
Muista sit ne tennissukat, mikäli tosiaan meinaat "maata" siellä! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mää meenki jo 20.12. ja tuun poijjes 5.1., ja se on vast aen vuatta se! :)
Ja minä taas puolestani meen 6.1. (ei sitten ihan rehvattu lentoasemalla) ja tuun 19.1.

Löytyykö City-Käytävän hampurilaisravintolasta luettavaa? wink