Ja kukas seuraavaksi loikkaa kaapista?Myllis:
Vedin eilen piljardia pelatessani nk "homoa", ja nyt ei tee mieli taas ennen ens viikkoa... eek!yuck
Kyllä. Mua rassaa kun a) yks tollo on liian laiska korjaamaan virhettään ja b) asian huomannut moderaattorikaan ei tee sille mitään.Ria:
Täällä tapahtuu nyt siis kiristystä? doubtful![]()
Korjattu on !Bobakki:
Välittömästi kun Myllis katkoo omansa.
Kumma etta jannu jaksaa valittaa topikista, mihin kellaan muulla ei ollut mitaan sanottavaa.... doubtfulBobakki:
Kyllä. Mua rassaa kun a) yks tollo on liian laiska korjaamaan virhettään ja b) asian huomannut moderaattorikaan ei tee sille mitään.
Mutta kuitenkin vaivauduit kopioimaan sen tanne.... doubtfulBobakki:
Mua kun ei huvittanut lukea sitä otsikkoa johon se sen tunki (kymmenen uutisten loppukevennys tjsp.) nykyisessä muodossaan.
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata.Myllis:
Mulla on elamassani parempaakin tekemista, kuin kuluttaa jokainen hetkeni netissa. Jos nopeasti paatan jeesata toista, en todellakaan ehdi valttamatta korjaamaan tuota. Osoite siina nakyi, ja silla halukkaat olisivat paasseet sinne minne halusivat.