ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vedin eilen piljardia pelatessani nk "homoa", ja nyt ei tee mieli taas ennen ens viikkoa... eek! :rolleyes: yuck

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Mylliksen kommentti se on alunperin. Mä aattelin et se huomataan täällä paremmin. Mua kun ei huvittanut lukea sitä otsikkoa johon se sen tunki (kymmenen uutisten loppukevennys tjsp.) nykyisessä muodossaan.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mut ole hyvä ja pane se "poikki". Täällä tollasia ei kaivata ja varmasti Mylgenblandis:kin hoitaa asian kuntoon kun taas hommiltaan kerkiää.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Bobakki:
Kyllä. Mua rassaa kun a) yks tollo on liian laiska korjaamaan virhettään ja b) asian huomannut moderaattorikaan ei tee sille mitään.
Kumma etta jannu jaksaa valittaa topikista, mihin kellaan muulla ei ollut mitaan sanottavaa.... doubtful

Olkoon vi..u viimeinen kerta kun jeesaan jotain :mad:

t. Tollo

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulla on elamassani parempaakin tekemista, kuin kuluttaa jokainen hetkeni netissa. Jos nopeasti paatan jeesata toista, en todellakaan ehdi valttamatta korjaamaan tuota. Osoite siina nakyi, ja silla halukkaat olisivat paasseet sinne minne halusivat.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Bobakki:
Mua kun ei huvittanut lukea sitä otsikkoa johon se sen tunki (kymmenen uutisten loppukevennys tjsp.) nykyisessä muodossaan.
Mutta kuitenkin vaivauduit kopioimaan sen tanne.... doubtful :p :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huuhaa, vanha juttu, meni poies....

<small>[ 15-11-2002, 22:59: Message edited by: Myllis ]</small>

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenna Duunimatkalla, joten tullen olemaan hiljaa tiistaihin asti, ellen sitten viikonloppuna kerkia tanne kiroilemaan... :rolleyes:

Pitakaa pulju pystyssa, ja varatkaa mulle huones Tignesista... :cool:

Ria

Jäässä
Myllis:
Mulla on elamassani parempaakin tekemista, kuin kuluttaa jokainen hetkeni netissa. Jos nopeasti paatan jeesata toista, en todellakaan ehdi valttamatta korjaamaan tuota. Osoite siina nakyi, ja silla halukkaat olisivat paasseet sinne minne halusivat.
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata. :rolleyes: