ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulla on suunnitelmissa helmikuussa ns. "Törkeän Paikan Leiri" jossain CH:ssa, mutta esim. Teban ehdotus Tignes maaliskuussa saattaisi sopiakin... :)

St.Anton on myos aika kiva :cool:

Jos taas Sveitsi, suosittelen ehdottomasti Grindelwaldia, se on mun lemppari.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mulla vaan sukkaa se Tignesin palvelu ja majoitustilat (sori Teppo!!! wink ), joista sain viimeksi tarpeekseni. Tosin hyvällä remmillä sekin voidaan painaa villaiselle! Ja rinteethän eivät Espace Killystä parane!!

Missä päin Mynsä tää sun mestas on? Kauankohan sinne ajais???

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Missä päin Mynsä tää sun mestas on? Kauankohan sinne ajais???
Grintsu on noin puoli tuntia Bernista.
Ihan Eigerin ja Jungfraujochin juuressa.

Siella on myos yksi kipeimmista MM-sarjan syoksyrinteista, eli Wengenin/Lauberhornin hirmumaki. Se on pakko laskea joka reissulla ainakin kerran ( tuolta kuvaa siita).

Osa rinnekartasta:

Taa kuuluu samaan alueeseen, maen (Mannlichen) toisella puolella.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ohhoh!! eek!

Viamichelinin mukaan sinne kyllä ajaa 7 timmaa, joten sikäli se on "vähän" kaukana viikonloppuskimbailuun... :(

Messee mesta kyllä eek!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis:
[Grintsu [/URL] on noin puoli tuntia Bernista.
Ihan Eigerin ja Jungfraujochin juuressa.
On muuten tosi komeeta seutua tuo, uskaltanen suositella tuota paikaa! :)

Interlaken on kyllä "aavistuksen" turistipaikka, mutta sielläpäin olen syönyt valehtelematta elämäni parhaan Röstin! :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
...Viamichelinin mukaan sinne kyllä ajaa 7 timmaa...
Viamichelin on turistipaikka :D

Mina ajoin Rysseliin viiteen tuntiin ilman propleemia, ja tonne on about sama matka sielta... doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
SSSSCCCHHHWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNGGGGGG !!!!!!!!!!!!! :D

Huomenta!

Varoitin sitten vaimoa eilen etta saatan lahtea maaliskuussa ulkomaanpellejen torkean paikan viikonloppuleirille. Naytti vihreaa valoa, silla on itse menossa jossakin vaiheessa kamunsa luokse Italiaan skimbaamaan. :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oho! eek!

Jos mullakin ois vaimo, jota mulla ei siis ole, niin olisin minäkin varmasti asiasta hänelle ilmoittanut, jota en siis nyt tehnyt.

Mikä viikko se Teppo on kun ootte siellä? Ei kai vaan joku perkeleen koululaisten hashis-viikko??? eek!

Tblair2

Active member
Se on muistaakseni maaliskuun viimeinen tai toiseksi viimeinen viikko. Mina teen double-checkin tanaan. Meita on 10 jannun remmi siella. Ai vittu, mutta taa mootte olisikin hyva juttu. Voidaan tehda ulkomaanpellejen syoksylaskuskaba mustaa rinnetta alas.

Ja ski-ki-ki-ki-ki-ki-simbauskomppiii!!!!

Prruuuuuuutttt prot-prot sloshhhhh!!!

:cool: :D

<small>[ 14-11-2002, 11:05: Message edited by: Tblair ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ja sukkana sisään! wink

Asiallisessa Keskustelussa ei muuten saa sitte kompata. Varmaa tietoa!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
Voidaan tehda ulkomaanpellejen syoksylaskuskaba mustaa rinnetta alas.
Se niistä ulkomaanpelleistä, säästäkää nyt edes yksi kertomaan (mielellään kuvaamaan) jälkipolville tuo tapahtuma! :D
Ett silleen!!!!!!1

Tblair2

Active member
Olen ollut kaksi ja puoli viikkoa vetamatta rookia. Ihme juttu. Ei ole vaan tullut vedettya. eek! doubtful

Tblair2

Active member
En ole koskenut. Kolmen viikon paasta on firman pikkujoulut ja siella on pussi. Mutta sinne mina taas en mene.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tblair:
En ole koskenut. Kolmen viikon paasta on firman pikkujoulut ja siella on pussi. Mutta sinne mina taas en mene.
Vittu, meidän pikkujouluihin tulee vaan joulupukki, kun teillä on TAAS joulupussi!

KÄÄK! frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Olen ollut kaksi ja puoli viikkoa vetamatta rookia. Ihme juttu. Ei ole vaan tullut vedettya. eek! doubtful
Ja minä taas oon ollu jo yli kuukauden ja just tänä aamuna metron liukuportaissa (!) tajusin, että en edes muista millon olis viimeksi tehny mieli polttaa eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Tblair:
Ja minä taas oon ollu jo yli kuukauden ja just tänä aamuna metron liukuportaissa (!) tajusin, että en edes muista millon olis viimeksi tehny mieli polttaa eek!
Ma oon ollu ny vartin polttamatta, eika viela tee yhtaan mieli. Mutta kohta lahden kylla kahville.... :D