ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Joo, on se Myllis tosiaan työmatkalla. Lähettivät äsken Swissairin lentokoneesta napatun kuvan..

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ria:
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata. :rolleyes:
Tämä se oli minunkin pointtini. Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle eek! . Hommahan meni niin että mua se haittasi siellä öbaut yhtä paljon kuin teitä täällä (yhteisvaikutus on varmaan laajempi, mutta mä olenkin epäsosiaalinen ja itseriittoinen yksilö), ja mun tarkoitus oli vaan saada se luettavaan muotoon taas. Ja kun teitä itseänne se ei kerran kiinnostanut, niin tuo oli eka keino, jonka keksin. Huonoksi huumoriksi mä sen ikäänkuin tarkoitin, mutta tais mennä hieman ohi maalin nyt. Vaikka siihen topikkiin ei kukaan sanoisikaan mitään, saattaa sitä silti joku lukea. :) Mullei muuta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Bobakki:
Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle eek!
Miten niin päätyä? Sähän olet ollu sillä listalla jo muutaman vuoden doubtful

Teba, soitikko sä niille ukrainalaisille? Muistikko myös mainita polvilumpioiden murskaamisen ja kiveksien syöttämisen?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mä sain faxin sieltä. Bobakin kynnet revitään irti (à 10 euroa), esinahan alle asetetaan 5 paretakoneen terää (ryhmäalennus: 3euroa per terä), polvilumpiot todellakin murskataan (à 20euroa) ja lopuksi sen testikkelit syötetään sille itselleen (100euroa, kertakorvaus). Lisäksi tulee alv eek!

Homma pannaan täytäntöön tiistaina.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
arnold:
Joo, on se Myllis tosiaan työmatkalla. Lähettivät äsken Swissairin lentokoneesta napatun kuvan..
:D :D :D

Sama mies!

(edit: oho! ompa iso kuva eek! )

<small>[ 15-11-2002, 10:46: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli:
Joo, mä sain faxin sieltä. Bobakin kynnet revitään irti (à 10 euroa), esinahan alle asetetaan 5 paretakoneen terää (ryhmäalennus: 3euroa per terä), polvilumpiot todellakin murskataan (à 20euroa) ja lopuksi sen testikkelit syötetään sille itselleen (100euroa, kertakorvaus). Lisäksi tulee alv eek!

Homma pannaan täytäntöön tiistaina.
Miks te noita ukrainalaisia käytätte, ne on kalliita, aina kun mä tartten tollasta palvelua ni soitan Igorille - vuosimaksu 100e, sisältää kaiken, jopa ALV:n :D :D :D
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Koska niistä on kokemusta. Ja lisäksi ne on Tepon fudiskavereita, OoPeen lakimiehiä ja Mynsän lapsien kummeja. Ja mun sisäköitä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Okei, no varmaan ne on Igoria laadukaampia, sillä on toi tarkuus vähän pielessä, yleensä kolmannella yrityksellä teloo oikeen kaverin!
Ett silleen!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ni alv:n kanssa toi teidän maksunne on sit muuten 311.1€, olettaen että ALV on 22%
Jos maksatte mun tilille, ni mä voin välittää etiäpäin"!
Ett silleen!!!!!!1

<small>[ 15-11-2002, 10:56: Message edited by: jaska ]</small>

Tblair2

Active member
Nyt laulamme biisin perjantai-illan ratoksi.

Noppis is the captain of our ship..dadadaa. Noppis is the captain of our ship..dadadaa. Our ship is a tanker but he is still a...

doubtful :confused:

Vaara biisi!!!!! eek! eek! eek!

Himaan!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ria:
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata.
Toista postausta kirjoittaessani (pidan useampia ikkunoita auki yhta-aikaa) huomasin tuon erheeni, mutta koska en ollut varma missa virhes oli, ja sen etsimisen ajattelin vievan turhaa aikaa (IT-mias kun en ole).

Linkki siina kuitenkin nakyi (minka antaminen oli ainoa tarkoitukseni), ja tarkoitukseni oli pelkastaan hyva, toisen ihmisen auttaminen, josta kiitokseksi muut ulkomaanpellet (mina en ole me kaikki) saivat karsia... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Bobakki:
Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle...

...Huonoksi huumoriksi mä sen ikäänkuin tarkoitin, mutta tais mennä hieman ohi maalin nyt....
UP ei ole yhtakuin Myllis. Jos muut UP't reagoivat kuten mina, se johtuu siita etta me kaikki olemme kosmopoliitteja retsostelijoita, ja emme (puhun nyt muiden puolesta - siis uskon nain) sieda loukkaavaa ja junttimaista kaytosta.

Mun mielesta on todellakin huonoa "huumoria" kutsua toista tolloksi sen takia etta toinen yrittaa auttaa. :mad:

Viestini suurin tarkoitus oli tarjota linkki, ja uskon etta tietokonetta kayttavat olisivat sen sielta loytaneet...
(kuten myos kirjoitin, en tuota linkkia kaynyt itse lapi, silla duunin yhteydet on niin sairaan hitaat, joten en tiennyt etta toimiiko se edes)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tulin muuten just himaan duunimatkalta.

Aamulla lahdin klo 07:00 ja nyt vasta kotona.
Kilsoja tuli Celicaan taas 1170 lisaa, vauhtia parhaimmillaan 215.

Nyt maistuu olunen, josko ei toinenkin... :D

Tblair2

Active member
Silta kylla vahan tuntuu. Eilen tuli otettua drinkki jos toinenkin ja nyt vahan puhalluttaa.