arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Joo, on se Myllis tosiaan työmatkalla. Lähettivät äsken Swissairin lentokoneesta napatun kuvan..
![](http://www.benovsky.com/bean/bean7.jpg)
Tämä se oli minunkin pointtini. Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle eek! . Hommahan meni niin että mua se haittasi siellä öbaut yhtä paljon kuin teitä täällä (yhteisvaikutus on varmaan laajempi, mutta mä olenkin epäsosiaalinen ja itseriittoinen yksilö), ja mun tarkoitus oli vaan saada se luettavaan muotoon taas. Ja kun teitä itseänne se ei kerran kiinnostanut, niin tuo oli eka keino, jonka keksin. Huonoksi huumoriksi mä sen ikäänkuin tarkoitin, mutta tais mennä hieman ohi maalin nyt. Vaikka siihen topikkiin ei kukaan sanoisikaan mitään, saattaa sitä silti joku lukea.Ria:
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata.![]()
Miten niin päätyä? Sähän olet ollu sillä listalla jo muutaman vuoden doubtfulBobakki:
Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle eek!
arnold:
Joo, on se Myllis tosiaan työmatkalla. Lähettivät äsken Swissairin lentokoneesta napatun kuvan..
Miks te noita ukrainalaisia käytätte, ne on kalliita, aina kun mä tartten tollasta palvelua ni soitan Igorille - vuosimaksu 100e, sisältää kaiken, jopa ALV:nNopeahuoli:
Joo, mä sain faxin sieltä. Bobakin kynnet revitään irti (à 10 euroa), esinahan alle asetetaan 5 paretakoneen terää (ryhmäalennus: 3euroa per terä), polvilumpiot todellakin murskataan (à 20euroa) ja lopuksi sen testikkelit syötetään sille itselleen (100euroa, kertakorvaus). Lisäksi tulee alv eek!
Homma pannaan täytäntöön tiistaina.
Toista postausta kirjoittaessani (pidan useampia ikkunoita auki yhta-aikaa) huomasin tuon erheeni, mutta koska en ollut varma missa virhes oli, ja sen etsimisen ajattelin vievan turhaa aikaa (IT-mias kun en ole).Ria:
Älkää nyt ottako tätä kovin pahasti (mulla nyt vaan on ikävä tapa työntää nenäni asioihin jonne se ei kuulu), mutta onko edellisen postauksen editointi todellakin paljonkin vaativampaa, hankalampaa ja aikaa vievempää, kuin uuden postaaminen, jossa kerrotaan ettei edellistä jakseta korjata.
UP ei ole yhtakuin Myllis. Jos muut UP't reagoivat kuten mina, se johtuu siita etta me kaikki olemme kosmopoliitteja retsostelijoita, ja emme (puhun nyt muiden puolesta - siis uskon nain) sieda loukkaavaa ja junttimaista kaytosta.Bobakki:
Anteeksi kauheasti jos mä noin paljon mielipahaa aiheutin, tarkoitukseni ei ollut päätyä up-mafian mustalle listalle...
...Huonoksi huumoriksi mä sen ikäänkuin tarkoitin, mutta tais mennä hieman ohi maalin nyt....
Nyt kylla valitan Swissille kun menevat kuvia ottamaan tuolla tavalla...Nopeahuoli:
arnold:
Joo, on se Myllis tosiaan työmatkalla. Lähettivät äsken Swissairin lentokoneesta napatun kuvan..![]()
![]()
![]()
Sama mies!