ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
No eihän Teba ois tossa maksanutkaan, vaan saanut kaupanpäälisiks....! Niitä ois käytetty kaupanhieronnassa ja vähän muussakin hieronnassa!
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Vinde, mulla sukkaa se Ruotsin ralli ykkösessä... Se vaan jumittuu 'lataustilaan' siinä haastekilpailussa ekan erän jälkeen...

Det är ju helvete och satan, eftersom min fittans Kuulin MäkReisson och Svensson spelar inte! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Vinde, mulla sukkaa se Ruotsin ralli ykkösessä... Se vaan jumittuu 'lataustilaan' siinä haastekilpailussa ekan erän jälkeen...
Oletan, että Tebakin tarkotti PC-versiota!

Mutta osta hei Playstation 2 wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Miten niin 'kin'? Ainaskii mä tarkotin Pleiggari yköstä... :( Tähän selvyys ja heti!

Jaaha jaaha, taidankin pelailla tänään hieman pitkästä aikaa... :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Duunit haittaa surffailua nyt hei. :mad: Mä hankin ton KilinKolin kolmosen vähän aikaa sitten ja se on kyllä ihan ykönen. Ratilla en kyllä ole vielä testannut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Miten niin 'kin'? Ainaskii mä tarkotin Pleiggari yköstä... :( Tähän selvyys ja heti!

Jaaha jaaha, taidankin pelailla tänään hieman pitkästä aikaa... :)
'kin', koska minäkin (siis Teuvon lisäksi) tarkotin puuceeta. Ja juu, kyllä mä tiesin että sulla on pleikkari ykkönen, mutta osta hei nyt kakkonen, jos siinä vaikka toimis! :)

...joo, noissa konsolihommissa on se paska juttu että jos ei toimi niin sit ei toimi, mutta peeceessa jos ei toimi, niin aina voi käyttää seuraavat 24-48 tuntia ajureiden päivitykseen, ohjelmien deinstallointiin ja kaikkeen muuhun kivaan sälään vaikka lopputulos saattaiskin olla ihan sama kuin konsolimiehellä, mutta pääasia, että aina on toivoa ja se taas konsolimieheltä puuttuu wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenia... :)

KilinKolin kakkonen on kylla paras autopeli, yha. Kolmosta en ole kokeillut.
Onko niissa suurikin ero?

Ratin ostin itsekin het kakkosen saatuani. Kylla saa autot kyytia...

Talla hetkella olen Max Paynen lumoissa. Jos on aikaa, skulaan hetken ja yritan etiapain...
Viikonloppuna pelasin pari tuntia taas.
Se on hyva se. :D

(Mitas se XP-Obbis oikein kiusaa pienempiaan... wink Mulla on ME doubtful )

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:

KilinKolin kakkonen on kylla paras autopeli, yha. Kolmosta en ole kokeillut.
Onko niissa suurikin ero?

Ratin ostin itsekin het kakkosen saatuani. Kylla saa autot kyytia...
Nyt sveitsinpelle puhuu kyllä sellaista palturia että huhuhuhu.
Paras autopeli
GPL, toinen Rally Trophy, sitten GP3 tämän jälkeen voidaan miettiä saako KilinKolin kunnian, josta en olisi varma!

Ja tuokin vain minun pelaamista rallipeleistä, joita kauheasti ei ole!
Ett silleen!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska:
Nyt sveitsinpelle puhuu kyllä sellaista palturia että huhuhuhu.
Paras autopeli GPL, toinen Rally Trophy, sitten GP3 tämän jälkeen voidaan miettiä saako KilinKolin kunnian, josta en olisi varma!
Mistakohan lahtien Jaska sun mielipitees on ollut objektiivinen totuus? :rolleyes: doubtful

Mun mielesta CMR2 on paras, syysta etta siina auton kayttaytyminen ja ajaminen on minun makuuni.

GPL ei ole hyva.
GP4 on parempi kuin GP3, mutta ei samassa sarjassa kuin CMR2.
F1 2002 (EASPORTS) on minun mielestani parempi kuin GP4, 3, 2 tahi 1.

Rally Trophya en ole pelannut.
Naiden ruotsalaisten tekemat rallipelit on ainakin ihan syvalta.

Tblair2

Active member
Olipa aamu. Iski armoton paskahata duunimatkalla. Jouduin kavelemaan 'Reimasalosena' Fulhamin lapi. Suoraan duunipaikan vessaan ja hirvee laaki. eek!

Jengi arisi kun tulin puoli tuntia myohassa duuniin. Vaittivat ettei paskalla voi olla puolta tuntia. Mina sanoin, etta kylla voi. Tosin siella vessassa oli The Sunin futisliite... wink