ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Todetaan heti alkuun, että mielipiteistä ei kannata kiistellä, mutta kivaa se on :D

Myllis:
Mistakohan lahtien Jaska sun mielipitees on ollut objektiivinen totuus? :rolleyes: doubtful
[QB]
Siitä lähtien kun minä synnyin :D

Myllis
[QB]Mun mielesta CMR2 on paras, syysta etta siina auton kayttaytyminen ja ajaminen on minun makuuni.
Musta se on liian helppo, siis ylikovaa mutkaan tulemiset pystyy korjaamaan liian helposti - pikkasen liikaa Arcadea!

Myllis:
GPL ei ole hyva.
Ei olekaan, vaan loistava! eek!

Myllis:

GP4 on parempi kuin GP3, mutta ei samassa sarjassa kuin CMR2.
F1 2002 (EASPORTS) on minun mielestani parempi kuin GP4, 3, 2 tahi 1.
Nelosta en ole pelannut, saati sitten EASportin pelejä!

RallyTrophya kannattaa kokeilla, se on aivan loistava -varsinkin kun saa Stratoksen käyttöön, niin ennen kun sen saa hallintaan ni voi viettää monta unetonta yötä!
Ett silleen!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
KilinKolin kakkonen on kylla paras autopeli, yha. Kolmosta en ole kokeillut.
Onko niissa suurikin ero?

Ratin ostin itsekin het kakkosen saatuani. Kylla saa autot kyytia...

Talla hetkella olen Max Paynen lumoissa. Jos on aikaa, skulaan hetken ja yritan etiapain...
Viikonloppuna pelasin pari tuntia taas.
Se on hyva se. :D

(Mitas se XP-Obbis oikein kiusaa pienempiaan... wink Mulla on ME doubtful )
Ei kai sitä kilinkolin kolmosta ole puuceelle vielä edes saatavilla?

Max Payne oli ihan kiva, mutta vähän turhan lyhyt kun ottaa huomion pelin hinnan, mutta kyllä sitä ihan mielikseen pelaili :)

En mä kiusannu, kunhan vaan totesin :D

Myllis, kun nyt tuli puheeks, niin haluukkos muuten olla pystyssä toisenkin kopan bisseä? wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Jengi arisi kun tulin puoli tuntia myohassa duuniin. Vaittivat ettei paskalla voi olla puolta tuntia. Mina sanoin, etta kylla voi. Tosin siella vessassa oli The Sunin futisliite... wink
Ai teillä ei oo joustavia työaikoja? Mikä vitun kompuutterilafka se semmonen on? eek!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tblair:
Jengi arisi kun tulin puoli tuntia myohassa duuniin. Vaittivat ettei paskalla voi olla puolta tuntia. Mina sanoin, etta kylla voi. Tosin siella vessassa oli The Sunin futisliite... wink
Juuri näin, teillä on futisliitteitä 30-eri lehdeltä, mitä meillä on pesis-liitteitä kaikilta 5 lehdeltä! Epäreilua!

Tämän takia ehotan ylimäärästä UP veroa, maksettava suoraan minun pankkitilille!
Ett silleen!!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Myllis, kun nyt tuli puheeks, niin haluukkos muuten olla pystyssä toisenkin kopan bisseä?
wink

Mielellani, mutta saan perstaina uuden koneen, ja sit mulki o XeroPetteri. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Tuliko varren kanssa?
Ei tullu, mutta muutama viikko sitten, kun iski vatsainfluenssa (vai mikä se Magengrippe nyt suomeksi onkaan) oli tilanne jokseenkin toisenlainen eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mi-mi-mi-mika ihme taalla on ollut, kun ei yhden yhta kommenttia ole tullut koko paivana. eek!

Ma sain uuden laptopin tanaan, nyt kelepaa kirjoitella mista tahansa. :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Hommaa pukkaa oikein olan takaa. yuck Perjantaina mutsi ja faija on tulossa kyläilemään viikoks joten saattaa olla että faijan kanssa otetaan vähän kuppia perjantaina. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Mi-mi-mi-mika ihme taalla on ollut, kun ei yhden yhta kommenttia ole tullut koko paivana. eek!

Ma sain uuden laptopin tanaan, nyt kelepaa kirjoitella mista tahansa. :)
Huhujen mukaan sä olet ehkä saamassa jotain muutakin, millä pääsee nopeesti minne tahansa kirjottelemaan :rolleyes: