ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuleeko tähän komppi?
Taitaapi tulla, joten...

MeeeeessssseeeeeeVÄÄÄÄÄÄÄ Komppi
pampampampatipam!

Ett silleen!!!!!!1

<small>[ 25-11-2002, 14:11: Message edited by: jaska ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
Johan Noppis kertoi... :D

Eiku siis CLK 230 Kompura. :cool:
No johan on, milloin pääsee koeajolle, eikös sellanen järjestetä Nordeschliffellä koko Foorumille :D

Uus vai vanha korimalli, paljon ajettu etc.
Ett silleen!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
vm. -89, lievästi kolarivaurioutunut ja beigen värinen, ajettu 670 000 km, toinen moottori menossa. Lupasivat irroittaa asuntovaunun vetokoukun ilman lisäkorvausta.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
vm. -89, lievästi kolarivaurioutunut ja beigen värinen, ajettu 670 000 km, toinen moottori menossa. Lupasivat irroittaa asuntovaunun vetokoukun ilman lisäkorvausta.
Kylläpä te suhtaudutte positiivisesti Mylliksen uuteen autoon - taitaa olla perisuomalaista kateutta vaikka ulkomailla asuttekin :D :D :D

Niin ja OoPee, jos en ihan väärässä ni CLK:ta on tehty vasta Väyrys-mersun aikana, eli jostain vuodesta 97/98 alkaen.....
Ett silleen!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin, nimimerkki jaska tarttui tuossa varsin päivänpolttavaan ja ehkä arkaankin aiheeseen: perisuomalaiseen kateuteen; ja tässä kohdassa nyt juuri tuohon meidän Myllikseen kohdistettuna. Hyvä!

Avaudunkin nyt tässä (ja toivon UP-toverienikin tekevän samoin) kaikkien edessä ja teen kadetunnustukseni, johon on siis aiheutta, toki toki:

Minä, Noppis, Nopeahuoli, Noube, olen kateellinen Myllikselle. Tunnen tuon kateuden olevan juuri sitä perisuomalaista kateutta, ei siis sitä ihan tavallista laatua ollenkaan.
Olen kateellinen hänelle mm seuraavista asioista (en lähde kaikkea luetteloimaan, koska aika eikä hermot riitä!): olen hänelle kateellinen, koska hän ostaa hienon luxus auton (ja minä vain uudet renkaat vanhaan paskaani). Olen hänelle kateellinen myös siitä, että hän saa hypyttää tehtaallaan turkkilaisia ja muita mukavia kansalaisuuksia (minä vain belgialaisia ja muuta roskasakkia). Lisäksi kadehdin tuon miehen saavutuksia, onhan hän UP:ejen korkeimmin koulutettu pelle. Tohtorismiehiä! Älliä siis on vaikka muille jakaa. Lisäksi hän on fiksuutensa lisäksi hyvin filmaattinen, josta johtuu seuraava kateellinen huomautukseni: jätkä on painanut Suomen parhaimman näkösiä muijia!!! Yhy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :( :( Ja varmaan enemmän kun ketkään muut koko Forumilla yhteensä! Perkele :( Vittu että vituttaa :mad:
Lisäksi hän matkustelee pitkin Eurooppaa ja maailmaa enemmän kun tavallinen forumilainen matkustaa bussilla kouluun 'on weekly basis'. Ja sehän panee ainakin minua kadehdittamaan. Perisuomalaiseen tyyliin, toki. Voi Santana sentään!
Lisäksi kadehdin Mynsää siitä, että hän asuu kauniissa maassa eikä suinkaan tällaisella sateiden täyttämällä tasamaalla, jonne ei eksy kun petoviilit ja muu paskasakki (esim kateellisia suomalaisia). Jätkä voi fillaroida skimbaamaan, kun meikä voi vaan mennä fillarilla... fillaroimaan eek! Perrrrkele! Sit sillä on jumalauta uima-allaski ja mulla on kylppärissä vaan kaks lavuaaria! Ui nyt niissä sitte!

Olen hänelle myös kateellinen noin 67 muusta eri jutusta, jotka voin kertoa sitte joskus toiste. Nyt ei aika riitä. Yhden voisin kuitenkin mainita vielä: se rotsi joka sillä oli päällä kun vedettiin mojitoksia Brysselissä. Vittu! Porvari!!!!! :mad:

Seuraava! (nyt vedän itteni jojoon! moido!)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska:
Niin ja OoPee, jos en ihan väärässä ni CLK:ta on tehty vasta Väyrys-mersun aikana, eli jostain vuodesta 97/98 alkaen.....
Olet periaatteessa aivan oikeassa, mutta kyseessä on varhainen protyyppi (tietokonemaailmassa sitä kutsuttaisiin alfa-versioksi) tuosta samaisesta mallista! Siksi niin edullinen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Yhdyn täysin tuohon Noppiksen listaan, tosin totean että en minäkään asu Pelkiassa vaan kuvankauniissa Itävallassa wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
jaska:
Olet periaatteessa aivan oikeassa, mutta kyseessä on varhainen protyyppi (tietokonemaailmassa sitä kutsuttaisiin alfa-versioksi) tuosta samaisesta mallista! Siksi niin edullinen.
Tämä on selvä! Anteeksi häiriö!
Ett silleen!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Miten te voitte, Matto-Mikko ja Olli-Kolli, yhtyä mun listaani, koska te ette etes tiedä mitkä noi mun 66 vielä luetteloimantonta kateen aiheuttajaa on?? eek! eek!

Kysyn vaan! :confused:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nopeahuoli:
Miten te voitte, Matto-Mikko ja Olli-Kolli, yhtyä mun listaani, koska te ette etes tiedä mitkä noi mun 66 vielä luetteloimantonta kateen aiheuttajaa on?? eek! eek!

Kysyn vaan! :confused:
He yksinkertaisesti luottavat asiantuntemukseesi ja erehtymättömyyteesi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt mun kaikki kaverit hylkii mua kun ma retsostelin viikonloppuna liikaa... :D

Mutta mun vahemman koulutetulla ja 6 vuotta nuoremmalla vakuutusmies-naapurilla on vuoden 2001 M3 Bemari, joten mina se vasta hajoan... :(

Ja nyt ne osti 6 huoneisen talon maen paalta ja muuttivat poies... :)

Ei ole helppoa ei...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska:
Ett milleen!!!!!!1
Aivan oikein.

Vuosimallia 2000, rekisteroity 99 lopussa.
Kilsoja 55'000, vari hopeanharmaa, Xenoneilla, CD-boxilla, automaatti-ilmastoinnilla ym ym... :) :cool:

Malli siis tama:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis:
Nyt mun kaikki kaverit hylkii mua kun ma retsostelin viikonloppuna liikaa... :D

Mutta mun vahemman koulutetulla ja 6 vuotta nuoremmalla vakuutusmies-naapurilla on vuoden 2001 M3 Bemari, joten mina se vasta hajoan... :(

Ja nyt ne osti 6 huoneisen talon maen paalta ja muuttivat poies... :)

Ei ole helppoa ei...
Joo, kyllä tämä oli "se" juttu jonka minä opin kun Sveitsissä kaverien luona muinoin useinkin vierailin: Sveitsissä autot ON eri luokkaa kun missään muualla Euroopassa (noh, ehkä Monaco poisluettuna). Jokainen paskaluokan (mihin minäkin kuulun) Golf:kin on VR6:nen jne jne. Silmäniloa löytyy kyllä niille, jotka autoja arvostavat.

Eikä porukoiden himatkaan mitään pakolaiskeskuksia ole eek! eek!

(saako nousta kyykystä jo???)

<small>[ 26-11-2002, 12:07: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>