ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Robert De Niro. Siinapa mies minun makuuni. Meilla on sama nussimistyyli ja pieni slerssi. Hyva hyva. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Tuo on Molli-Olli aina hyvä idea Stadin Jäähallissa wink
Sen verran tuota selkärankaa on luojan kiitos siunaantunut, että uskallan ihan itse päättää mikä on hyvä idea, kuten myös milloin, missä ja kenen seurassa :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
Sen verran tuota selkärankaa on luojan kiitos siunaantunut, että uskallan ihan itse päättää mikä on hyvä idea, kuten myös milloin, missä ja kenen seurassa :rolleyes:
Tätä en epäillyt hetkeäkään. Se vain tekee susta hyvin poikkeuksellisen Jokeri-fanin wink

Tblair2

Active member
Fopsi-fanina en voi kommentoida, mutta tosin sympatiat SM-Liigassa on HIFK:in puolella.

Hei! Nyt tarkkuutta. Taa siirretaan kohta asiakeskusteluun. eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Tätä en epäillyt hetkeäkään. Se vain tekee susta hyvin poikkeuksellisen Jokeri-fanin wink
Jokeri-fani? :rolleyes: Minä en ole eläissäni ollut yhdenkään lätkäjoukkueen (lukuunottamatta ehkä Suomen maajoukkuetta) fani ja vielä vähemmän fanaattinen sellainen, mutta jos noiden kahden välillä olen joskus joutunut valitsemaan, niin valinta ei vielä tähän mennessä ole koskaan osunut Helsingfors Idrots Föreningin kohdalle. Syytä en sen tarkemmin osaa perustella, tosin tuskin sille nyt on tarvettakaan, sillä eihän kyse ole sen tärkeämmästä asiasta kuin siitä, mistä urheilujoukkueesta kukakin sattuu diggaamaan eek!

Tblair2

Active member
No niin lapsukaiset ja latkafanit. Siina on ensin jaffaa...noooin...hyva...ja sitten vahan kekseja tosta noin. Ja royhtaisy paalle!

Kuka vittu taalla haukkuu Fopsia! :mad:

<small>[ 26-11-2002, 15:00: Message edited by: Tblair ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei kukaan!!!!!!!!!! :mad: :mad:

On kaksi asiaa joilla ei vittuilla: mun kuvat ja FoPS!!!!!!!!!! Asia on näin!