Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Jep, mulla enää 6h 30min jälellä. yuck yuck
Jaa mihis?Palkopoika:
Jep, mulla enää 6h 30min jälellä. yuck yuck
Onneks tekstiviesteihin ei voi laittaa winmail.datteja.....Tblair:
...ma lahetan sielta tekstiviestin... wink
Tsemppia Palkis jotta jaksat...Palkopoika:
Jep, mulla enää 6h 30min jälellä.
Mutta ei sitten liesituulettimen alla... eek!Myllis:
Suosittelen kokeilemaan.
Ja nyt vasta sanot, kun ehin jo testata...Myllis:
Mutta ei sitten liesituulettimen alla... eek!Myllis:
Suosittelen kokeilemaan.
Mulla mennee ens viikonloppu tollei... doubtfulNopeahuoli:
Hirveitä noi pitkät viikonloput kaljoineen ym riehumisineen... Loppuviikon teen kyllä vaan duunia ja lepään...
Myllis:
Kaurismaen leffat ovat varmaan aika unelmahommia tekstittajille. Paasee aika vahalla...
Oliskohan noin, että yksi uusi keskusteluosio aiheuttaisi tommosta. Vaikea uskoa...ehkä syyt ovat jossain muualla.Samalla jengi on lähes jaettu kahtia ja nyt koko Forum sukkaa kun jengi ei enää postaile vanhaan kunnon malliin. Muu Urheilukin on kun haamu entisestään.
Yleiselle asiakeskustelulle oli selvä tilaus ja se tuntuu toimivan erinomaisesti. Palstojen hiljentyminen taas ei johdu mistään muusta kuin off-seasonista.Nopeahuoli:
Mä olisin moderaattorina vähän helevetin tyytyväinen Forumin varsin epäonnistuneeseen uudistukseen: Yleisessä asiakeskustelussa on tälle päivälle 14(!!!) postausta, jos mukaan ei lasketa hyvin hyvin vapaakeskustelumaista "Oletko lukenut Raamattua millonkas viimeks??" -kinastelua. Samalla jengi on lähes jaettu kahtia ja nyt koko Forum sukkaa kun jengi ei enää postaile vanhaan kunnon malliin. Muu Urheilukin on kun haamu entisestään.
Tottakai off-seasonillakin on oma osansa asiaan, mutta ihan noin helpolla en soisi moderaattorienkaan vierittävän vastuuta muiden (tässä tapauksessa FIA:n) niskoille. Muistahan minä en tiedä, mutta ainakin oma innostukseni on kärsinyt huomattavissa määrin tuosta palstojen jaosta. Laiska kun olen enkä jaksa jatkuvasti hyppiä osiosta toiseen. Toisaalta uskallan myös epäillä, että hyvinkin moni uusi otsikko jää perustamatta, koska kirjoittaja ei viitsi ryhtyä pohtimaan kuuluuko aihe nyt vapaaseen vaiko asiakeskusteluun (periaatteessahan tämä on aivan sama, koska moderaattorit kyllä ystävällisesti siirtävät otsikot omien (!) mielihalujensa mukaan sinne minne haluavat).Henkka:
Palstojen hiljentyminen taas ei johdu mistään muusta kuin off-seasonista.