ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Palkopoika:
Jep, mulla enää 6h 30min jälellä.
Tsemppia Palkis jotta jaksat...

Olit nakojaan aika nopeasti vastannut mun edelliseen, mutta ma ehdin jo sammuttaa konehen. Nyt ollaan himassa, tuli laskuja maksettua taas ihan liian suuri laja, ja nyt annan koneen vaimolle etta paasee tutkailemaan tyomarkkinoita. :(

Mina otan nyt oluen. :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Toivottavasti jotain löytynee, tsemiä vaan.
Arnold, mun t-minus on yleensä aina kytketty duunien päättymiseen, nyt siis 2h28mins and counting...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huominen on nyte.

Kokeilin muuten lauantaina elamani ensimmaisen kerran flambeerausta eek! .

Haran sisa- ja hevosen ulkofiletta liekitin espanjalaisella brandylla. Upea oli liekkishow, ja ruoka oli sikahyvaa... :p
Suosittelen kokeilemaan. :)

Palaneesta jamabrandysta tein sitten sienikastiketta... Nam.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nyt että väsyttää... :(

Hirveitä noi pitkät viikonloput kaljoineen ym riehumisineen... Loppuviikon teen kyllä vaan duunia ja lepään... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Hirveitä noi pitkät viikonloput kaljoineen ym riehumisineen... Loppuviikon teen kyllä vaan duunia ja lepään...
Mulla mennee ens viikonloppu tollei... doubtful :(

Viime aikoina kun on joutunut sunnuntaina duuniin, on joutunut ottaan aika iisisti.

Huomenna muuten pohjoissaksaan mesella :cool:
On muuten paras ajamani auto. Nam. :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Kaurismaen leffat ovat varmaan aika unelmahommia tekstittajille. Paasee aika vahalla... :D
:D :D :D

Nojoo, eihän niissä ihan yhtäpaljoa puhuta kuin italialaisissa perhekomedioissa, mutta kyllä sitä tekstiä sieltä valkokankaan alareunasta vaan yllättävänkin paljon löytyi. Näyttivät muuten össitkin pitävän leffasta ja diggasin kyllä itsekin, mutta minähän nyt oon aina digannu Kaurismäen leffoista eek!

Mutta funtsatkaa hei, "Mies vailla menneisyyttä" on pyöriny Wienissä jo kuukauden verran kahdessa teatterissa (ok, se toinen lopetti nyt perjantaina) ja yhteensä viitenä esityksenä per ilta. Olikohan yks noista esityksistä dubattu. Ei paskemmin, kun ottaa huomioon, että kyse on sentään suomeksi puhutusta leffasta, jonka oheistuotteina valmistettuja muovileluja ei juurikaan löydy McDonald'sin Happy Meal -pussista :rolleyes:

<small>[ 02-12-2002, 12:25: Message edited by: OoPee ]</small>

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Ei taida pahemmin olla ryysistä tällä osastolla tänään.
Meille tuli joulu aikaisin tänä vuonna, eukko toi mulle eilen 7 kartsaa röökiä ja 2l:n flindan J&B:tä, viikonloppu on pelastettu. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä olisin moderaattorina vähän helevetin tyytyväinen Forumin varsin epäonnistuneeseen uudistukseen: Yleisessä asiakeskustelussa on tälle päivälle 14(!!!) postausta, jos mukaan ei lasketa hyvin hyvin vapaakeskustelumaista "Oletko lukenut Raamattua millonkas viimeks??" -kinastelua. Samalla jengi on lähes jaettu kahtia ja nyt koko Forum sukkaa kun jengi ei enää postaile vanhaan kunnon malliin. Muu Urheilukin on kun haamu entisestään.

Varikko!!! Tee tilaa, täältä tulee taas yksi uppoava laiva. (Mihin mennään seuraavaksi? Demiin?)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Samalla jengi on lähes jaettu kahtia ja nyt koko Forum sukkaa kun jengi ei enää postaile vanhaan kunnon malliin. Muu Urheilukin on kun haamu entisestään.
Oliskohan noin, että yksi uusi keskusteluosio aiheuttaisi tommosta. Vaikea uskoa...ehkä syyt ovat jossain muualla.

Ylipäätään, jos "asia"keskustelu alkaa muistuttamaan vapaata silloin moderoinnin tulisi toimia.

Hënkka

Guest
Nopeahuoli:
Mä olisin moderaattorina vähän helevetin tyytyväinen Forumin varsin epäonnistuneeseen uudistukseen: Yleisessä asiakeskustelussa on tälle päivälle 14(!!!) postausta, jos mukaan ei lasketa hyvin hyvin vapaakeskustelumaista "Oletko lukenut Raamattua millonkas viimeks??" -kinastelua. Samalla jengi on lähes jaettu kahtia ja nyt koko Forum sukkaa kun jengi ei enää postaile vanhaan kunnon malliin. Muu Urheilukin on kun haamu entisestään.
Yleiselle asiakeskustelulle oli selvä tilaus ja se tuntuu toimivan erinomaisesti. Palstojen hiljentyminen taas ei johdu mistään muusta kuin off-seasonista.

Ja Yleisen asiakeskustelun perustaminen tuskin vaikutti Muun urheilun hiljenemiseen millään tavalla, sillä se hiljeni jo tuossa syksyn alussa. Siihen on todennäköisesti vaikuttanut yleisesti urheilusta kiinnostuneiden ihmisten laskenut kiinnostus formula ykkösiä kohtaan (ts. Häkkis glory-hunterit) ja sen myötä ihmiset ovat siirtyneet muihin forumeihin mm. huippusuosittuun jatkoaika.comiin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Henkka:
Palstojen hiljentyminen taas ei johdu mistään muusta kuin off-seasonista.
Tottakai off-seasonillakin on oma osansa asiaan, mutta ihan noin helpolla en soisi moderaattorienkaan vierittävän vastuuta muiden (tässä tapauksessa FIA:n) niskoille. Muistahan minä en tiedä, mutta ainakin oma innostukseni on kärsinyt huomattavissa määrin tuosta palstojen jaosta. Laiska kun olen enkä jaksa jatkuvasti hyppiä osiosta toiseen. Toisaalta uskallan myös epäillä, että hyvinkin moni uusi otsikko jää perustamatta, koska kirjoittaja ei viitsi ryhtyä pohtimaan kuuluuko aihe nyt vapaaseen vaiko asiakeskusteluun (periaatteessahan tämä on aivan sama, koska moderaattorit kyllä ystävällisesti siirtävät otsikot omien (!) mielihalujensa mukaan sinne minne haluavat).

Ja ehkäpä sillä teennäisellä paskanmaullakin, joka tahtomattakin tunki suuhun, on hiljaisuuden kanssa jotain tekemistä, siis ainakin alitajuisesti jos ei muuten :(

Juu, nyt vielä se kauan pohdittu pakollinen jäsenmaksu kehiin ja homma alkaa olla sitämyöten selvä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Mua ei ne uudistukset sinänsä haittaa, mutta kun nyt ei oo kertakaikkiaan aikaa roikkua täällä niin paljoa.