ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tehkää moderaattorit jotain!!! Täällä on kolme (3) täysin asiatonta kommentoijaa, joilla ei ole mitään tekemistä UP:eiden kanssa eek!

Henkka: varsin kevyet syyt ja haisee kyllä juuri tuolle mitä OoPee sanoi: syyn toisten niskoille vierittämiselle. Valitettavasti. Sillä minä en ainakaan ole huomannut täältä juuri kenenkään "siirtyneen" Jatkoaikaan (paitsi sinun, joka olet tämän paikan modis) ja toisaalta, samat naamat ne täällä roikkuu edelleen (oli off tai on-season), kirjoitusherkkyys on vain kadonnut... ja eppäilempä, että juuri tuosta Itävallan keisarin ehdottamasta syystä.

Muistan meinaan elävästi kun nostin tämän asian (modis) pöydälle, niin ainakin minun visioni oli tehokkaan ja asiallisen moderoinnin aikaansaaminen, EI jonkinlainen kahtiajako, joka hajottaa koko Forumin ja jolla modikset pesevät kätensä koko paskasta (kun se kahden ekan päivän holocaust-mainen moderointi laantui). Vain siirtyäkseen muille palstoille...

Noh, samapa tuo toisaalta. OoPee sen niin kauniisti kerran laittoi: kuka saatana nyt jostain vitun keskustelupalstasta jaksais jumalauta paineita ottaa eek! wink (minä kai :( )

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Noh, samapa tuo toisaalta. OoPee sen niin kauniisti kerran laittoi: kuka saatana nyt jostain vitun keskustelupalstasta jaksais jumalauta paineita ottaa eek! wink
:D :D :D

En nyt ihan heti muista, millon tuollaista olen sanoa pläjäyttänyt, mutta en kai mä nyt ihan noin vitusti sentään kiroillu? eek!

Mutta Rysselin kirjeenvaihtajamme puhuu kyllä taas jälleen kerran asiaa ja olen itse pitkälti samoilla linjoilla! Olisko peräti sen arvoista, että pitäis siirtää tämä tuonne Ylläpidon ja toimituksen puolelle? Moderaattorit haloo, teille olis täällä duunia! (niin siis varmuuden vuoksi: älkää nyt helvetti koko otsikkoa siirtäkö eek! wink )

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nyt kun rupesimme toisiamme näin kovasti tässä kehumaan, niin saanen sanoa, että paitsi että olette OoPee hurjan komea sekä meistä kaikista pelleistä hauskin ja fiksuin, niin myös omintakeisen objektiivinen ja pöyristyttävän eeppinen emigrantti! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Samoilla linjoilla jatkaakseni totean, että musta on erityisen hyvä asia, että Nopatar on Forumissa eikä esim. Mannerheimintiellä eek!

Lisäksi vielä erikoismainintana kerrottakoot, että vaikka Nopeahuoli ei, toisin kuin minä, olekaan meistä kaikista pelleistä komein, hauskin ja fiksuin (eikä missään tapauksessa vaatimattomin, toim. huom.), niin siitä huolimatta hän ei mielestäni muistuta hirveästi yhtäkään niistä Teuvon ehdottomasta 20-30:stä look-a-likesta wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin, helkearot, saariset ja muut kyykkyyn vaan! Mulla on isot munat! ... eiku siis kuvat. .jpg-kuvat!!!! eek! eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Niin, helkearot, saariset ja muut kyykkyyn vaan! Mulla on isot munat! ... eiku siis kuvat. .jpg-kuvat!!!! eek! eek!
Juu, tosin se kuva, jossa olit sen kundikaveris kanssa ei ollu niin hirveen iso eek!

<small>[ 05-12-2002, 11:37: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mutta innolla odotamme Teukan lomakuvia :)

Toivottavasti ei unohtanu salamavalolaitetta himaan eek!

Hënkka

Guest
Sen mää voin Noppis sulle sanoa, että mikään ei välttämättä ole näiden osastojen kohdalla ikuista. Asiat voi muuttua. wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuossa palaverissa istuskellessani mietinkin jo valmiiksi seuraavanlaisen alustavan ehdotelman kattamaan vapaa-/asiakeskusteluhaluisten ihmisten tarpeet:

Asiakeskustelu
Yleinen asiakeskustelu
Yleinen ja vielä asiallisempi keskustelu
Yleinen mutta ei pelkästään asiallinen keskustelu
Yleinen ja erittäin asiallinen keskustelu
Yleinen keskustelu asiallisuudesta
Vapaa keskustelu
Vapaampi keskustelu
Suht vapaahko keskustelu
Täysin vapaa keskustelu

Listaa voidaan jatkaa tarpeen mukaan, mutta eiköhän tuolla päästä jo alkuun!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, oli vähän suppee toi sun lista kyllä nyt eek!

Ite lisäisin ainaski nämät:

-Urheilu
-Muu Urheilu
-Tietynlainen Urheilu
-Urheilu?
-Puhdas Urheilu
-Doping Urheilu
-Villi Urheilu
-Urheilun A-Studio
-Sanaton Urheilu (esim sukellus)
-Freestyle (esim freestyle)
-Jalkapallo
-Sopupelit

Mitäs keksisit Tietokone ja Ylläpito-puolille?

Henkka: kyl mä sen tajuun, hämmennän vaan soppaa aika ajoin keskustelun aikaansaamiseksi wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Niin siis tuo oma listanihan käsitti, kuten mainitsinkin, ainoastaan vapaa- ja yleinen asiakeskustelu -osiot wink

Tietokonepuolelle löytyy lähes rajaton määrä uusia aihepiirejä, joita en nyt viitsi niitä ryhtyä tähän erikseen listaamaan, mutta sen sanon, että aivan ehdottomasti kaipaamme tänne nettiseksifoorumia!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Äääh, menneen talven lumia!
Älä ny oo noin itsekäs, kyllä täältä varmasti löytyy suuri joukko nuorempia ja kokemattomampia kirjoittajia, joille tuo olis vielä uutta ja ihmeellistä eek!

Hënkka

Guest
Nopeahuoli:

Henkka: kyl mä sen tajuun, hämmennän vaan soppaa aika ajoin keskustelun aikaansaamiseksi wink
Ihan hyvä että joku hämmentää. Tämä edellinenkin viesti aiheutti moderaattoriosastolla tilannekatsauksen. :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nopeahuoli:
Tehkää moderaattorit jotain!!! Täällä on kolme (3) täysin asiatonta kommentoijaa, joilla ei ole mitään tekemistä UP:eiden kanssa eek!
Ja SÄ siis olit huolissasi siitä, että foorumim jengi on jaettu nyt kahtia. :D

Kun silloin alussa olit niin vahvasti vastaan tota jakoa. Pakkohan se on tietty vieläkin olla, vai mitä. wink

Ihan oikeesti. Ei kait toi uusi osio nyt niin paha juttu ole....koko foorumin mahtavaa tulevaisuutta ajatellen.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Mä en jaksa jauhaa täällä nyt mitään kun mulla on nyt kauhee kanuuna ja vasta klo 24 pääsen himbeen. :mad: yuck