Ferrari 4ever sanoi:Felipe sortui yliyrittämiseen omalla kierroksellaan mutta turha teilata miestä yhden vaisumman suorituksen jälkeen. Massa on tehnyt tasaista työtä edellisissä kilpailuissa ja tehnyt oman osansa Renaultin kiinniajamisessa.
Itseasiassa Massa johtaa Fisicoa pisteissä kun taas Schumacher on yhä Alonson perässä.
Emmä tiedä viitattiinko tässä aika-ajoihin, mutta muuten nuo kaksi on kyllä äärimmäisen kaukana toisistaan olemukseltaan ja etenkin kun pitäisi rengas rengasta vasten ajaa.Observer sanoi:Kuvainnollisesti. Koita nyt sinäkin päästä yli siitä että Kerppenin vanha pappa ei oikein enää hallitse näitä hommia.
Katos Giffen!Yuri Borzenokóv sanoi:"Ei tässä oo kukaan muu yrittänyt Ferrarin dominointia välttää paitsi Schumacher itse!"
Kepulainen on tällä kertaa kyllä löytänyt jyvän heinäpaalistaan. FIAhan päinvastoin yritti nimenomaan tuoda Schumin mahdollisimman lähelle Alonsoa MM-sarjassa tämän kisan jälkeen. Se on kuitenkin niin nähty ettei Schumin hermo kestä tiukkoja taisteluja ja MM-ratkaisun jättäminen liian myöhäiseen on selvä riski. FIA:ssa tiedetään Schumin lopettavan ja halutaan lopettavan mestaruuteen?
Sääli vain että mestari itse kävi töpeksimässä ja syyllistyi lähes samaan virheeseen, jolloin häntä oli pakko rangaista saman kaavan mukaan. Jos Schumi olisi töpeksinyt ensin kuten Alonso, hän olisi päässyt varmasti sakkorangaistuksella tyyliin 10 000 $.
Nimenomaan aika-ajoihin ja yleiseen nopeuteen. Ei esimerkiksi luonteeseen tai radalla käyttäytymiseen.Bobakki sanoi:Emmä tiedä viitattiinko tässä aika-ajoihin, mutta muuten nuo kaksi on kyllä äärimmäisen kaukana toisistaan olemukseltaan ja etenkin kun pitäisi rengas rengasta vasten ajaa.
Aika pirun hyvää vauhtia se pappa siellä vaan silti ajoiObserver sanoi:Kuvainnollisesti. Koita nyt sinäkin päästä yli siitä että Kerppenin vanha pappa ei oikein enää hallitse näitä hommia.
Kyllä Alonso osaa!Ferrari 4ever sanoi:Harmistunutta Schumacheria haastateltiin ITV:n toimesta. Michael totesi Alonson laittaneen tietoisesti jarrut pohjaan kun punainen lippu ilmestyi radalle ja näin käytännössä aiheutti ohituksen itse.
Ferrari ei luonnollisesti ole tyytyväinen tilanteeseen ja jatkotoimenpiteetkin ovat mahdollisia.
Juuri näin. Massan olisi kyllä pitänyt pystyä toisella yrittämällä parantamaan puoli sekuntia ensimmäistä kierrostaan, joka sekään ei ihan täydellinen ollut. Selitteli kylmistä ja lämpimistä renkaista, mutta niinhen ne renkaat menee kun käsi käy tutisemaan :thumbup:Hurmurisija sanoi:Massa kyllä lipsui melkolailla omalla kierroksellaan, joten tällä kertaa en usko painoeroa olevan hirveästi.
Joo, mutta en kuitenkaan usko Alonson laittaneen jarruja pohjaan. Keventää hän on kyllä saattanut, mutta siinähän voi vedota punaisiin lippuihin ja turvallisuuteen.Karpow sanoi:Kyllä Alonso osaa!
Alonson aika-ajo pitää nyt mitätöidä täysin :ahem:Ferrari 4ever sanoi:Harmistunutta Schumacheria haastateltiin ITV:n toimesta. Michael totesi Alonson laittaneen tietoisesti jarrut pohjaan kun punainen lippu ilmestyi radalle ja näin käytännössä aiheutti ohituksen itse.
Ferrari ei luonnollisesti ole tyytyväinen tilanteeseen ja jatkotoimenpiteetkin ovat mahdollisia.
Hmm. Reutersille kaksikko on antanut seuraavanlaiset kommentit:Ferrari 4ever sanoi:Brawn latoi aika tylyä kommenttia ratatuomareiden suuntaan ja kertoi myös oman mielipiteensä Alonson toiminnasta.
No, Ferrari saa tästä mukavan lisälatingin itse kilpailua varten.
Niitä olisi tosiaan hyvä nähdä. Lisäksi ei kun Rellun telemetriatiedot tutkintaan.Hurmurisija sanoi:Onko videota tilanteesta?
Mulle tuli tuo heti mieleen kans, kun kuulin Schumin rangaistuksesta.. Peliliike Alonsolta, se on myönnettävä..Ferrari 4ever sanoi:Harmistunutta Schumacheria haastateltiin ITV:n toimesta. Michael totesi Alonson laittaneen tietoisesti jarrut pohjaan kun punainen lippu ilmestyi radalle ja näin käytännössä aiheutti ohituksen itse.
Saipa maistaa herra pelimieskilkkaaja omaa lääkettään.Ferrari 4ever sanoi:Ei ole tunnuksia Autosportille, jossa otsikkona on "Schumacher very angry over penalty"