Unkarin GP 2006

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Hyvä Kimi! :thumbup:

Kyllä kummasti piristää nämä paalupaikat muuten niin mollivoittoista kautta. Toivottavasti se kauden eka voitto tulee huomenna. :eek:

osku1619

Well-known member
Ferrari 4ever sanoi:
Felipe sortui yliyrittämiseen omalla kierroksellaan mutta turha teilata miestä yhden vaisumman suorituksen jälkeen. Massa on tehnyt tasaista työtä edellisissä kilpailuissa ja tehnyt oman osansa Renaultin kiinniajamisessa.

Itseasiassa Massa johtaa Fisicoa pisteissä kun taas Schumacher on yhä Alonson perässä.

Massa on luotu 2:s ruutuun :D Jumala ei suo Massalle paalua:D

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Harmistunutta Schumacheria haastateltiin ITV:n toimesta. Michael totesi Alonson laittaneen tietoisesti jarrut pohjaan kun punainen lippu ilmestyi radalle ja näin käytännössä aiheutti ohituksen itse.

Ferrari ei luonnollisesti ole tyytyväinen tilanteeseen ja jatkotoimenpiteetkin ovat mahdollisia.

Viimeksi muokattu:
"Ei tässä oo kukaan muu yrittänyt Ferrarin dominointia välttää paitsi Schumacher itse!"

Kepulainen on tällä kertaa kyllä löytänyt jyvän heinäpaalistaan. FIAhan päinvastoin yritti nimenomaan tuoda Schumin mahdollisimman lähelle Alonsoa MM-sarjassa tämän kisan jälkeen. Se on kuitenkin niin nähty ettei Schumin hermo kestä tiukkoja taisteluja ja MM-ratkaisun jättäminen liian myöhäiseen on selvä riski. FIA:ssa tiedetään Schumin lopettavan ja halutaan lopettavan mestaruuteen?

Sääli vain että mestari itse kävi töpeksimässä ja syyllistyi lähes samaan virheeseen, jolloin häntä oli pakko rangaista saman kaavan mukaan. Jos Schumi olisi töpeksinyt ensin kuten Alonso, hän olisi päässyt varmasti sakkorangaistuksella tyyliin 10 000 $.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Observer sanoi:
Kuvainnollisesti. Koita nyt sinäkin päästä yli siitä että Kerppenin vanha pappa ei oikein enää hallitse näitä hommia. :D
Emmä tiedä viitattiinko tässä aika-ajoihin, mutta muuten nuo kaksi on kyllä äärimmäisen kaukana toisistaan olemukseltaan ja etenkin kun pitäisi rengas rengasta vasten ajaa.

patriot

Foorumin senaattori
Yuri Borzenokóv sanoi:
"Ei tässä oo kukaan muu yrittänyt Ferrarin dominointia välttää paitsi Schumacher itse!"

Kepulainen on tällä kertaa kyllä löytänyt jyvän heinäpaalistaan. FIAhan päinvastoin yritti nimenomaan tuoda Schumin mahdollisimman lähelle Alonsoa MM-sarjassa tämän kisan jälkeen. Se on kuitenkin niin nähty ettei Schumin hermo kestä tiukkoja taisteluja ja MM-ratkaisun jättäminen liian myöhäiseen on selvä riski. FIA:ssa tiedetään Schumin lopettavan ja halutaan lopettavan mestaruuteen?

Sääli vain että mestari itse kävi töpeksimässä ja syyllistyi lähes samaan virheeseen, jolloin häntä oli pakko rangaista saman kaavan mukaan. Jos Schumi olisi töpeksinyt ensin kuten Alonso, hän olisi päässyt varmasti sakkorangaistuksella tyyliin 10 000 $.
Katos Giffen! :rolleyes:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Vaatii muuten jo taitoa saada nämä rangaistukset joka kerta väännettyä sopimaan FIA suosii Schumia -muottiin. Onneksi täällä on välkkyä porukkaa.

Observer

Well-known member
Bobakki sanoi:
Emmä tiedä viitattiinko tässä aika-ajoihin, mutta muuten nuo kaksi on kyllä äärimmäisen kaukana toisistaan olemukseltaan ja etenkin kun pitäisi rengas rengasta vasten ajaa.
Nimenomaan aika-ajoihin ja yleiseen nopeuteen. Ei esimerkiksi luonteeseen tai radalla käyttäytymiseen.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Observer sanoi:
Kuvainnollisesti. Koita nyt sinäkin päästä yli siitä että Kerppenin vanha pappa ei oikein enää hallitse näitä hommia. :D
Aika pirun hyvää vauhtia se pappa siellä vaan silti ajoi ;)

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Sijainti
Kauhajoki
Ferrari 4ever sanoi:
Harmistunutta Schumacheria haastateltiin ITV:n toimesta. Michael totesi Alonson laittaneen tietoisesti jarrut pohjaan kun punainen lippu ilmestyi radalle ja näin käytännössä aiheutti ohituksen itse.

Ferrari ei luonnollisesti ole tyytyväinen tilanteeseen ja jatkotoimenpiteetkin ovat mahdollisia.
Kyllä Alonso osaa! :D

DFiaA

I told you so
Hurmurisija sanoi:
Massa kyllä lipsui melkolailla omalla kierroksellaan, joten tällä kertaa en usko painoeroa olevan hirveästi.
Juuri näin. Massan olisi kyllä pitänyt pystyä toisella yrittämällä parantamaan puoli sekuntia ensimmäistä kierrostaan, joka sekään ei ihan täydellinen ollut. Selitteli kylmistä ja lämpimistä renkaista, mutta niinhen ne renkaat menee kun käsi käy tutisemaan :thumbup:

Painoeroa tuskin on merkittävästi kumpaankaan suuntaan. Jos Kimi pystyy kisan alussa vetää 7 sek eron ja mäkki vaan kestää, tulee sieltä makea voitto alivoimaisella autolla :ahem:

Massalla luultavasti käsi tutisee nyt sen verran ettei välttämättä pysty ajaa tätä kisaa limitillä ja haastaa kimiä. Jos ylipäätään pysyy lähdössä kakkosena :thumbup:

Hurmurisija

Well-known member
Karpow sanoi:
Kyllä Alonso osaa! :D
Joo, mutta en kuitenkaan usko Alonson laittaneen jarruja pohjaan. Keventää hän on kyllä saattanut, mutta siinähän voi vedota punaisiin lippuihin ja turvallisuuteen.

Paskaista peliä se on.

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Brawn kuulemma latoi aika tylyä kommenttia ratatuomareiden suuntaan ja totesi, että rangaistukset eivät olleet linjassa.

No, Ferrari saa tästä mukavan lisälatingin itse kilpailua varten.

Viimeksi muokattu:

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Ferrari 4ever sanoi:

Alonson aika-ajo pitää nyt mitätöidä täysin :ahem:

Sehän taitaa olla tuo "osaamisen" palkka :rolleyes:

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ferrari 4ever sanoi:
Brawn latoi aika tylyä kommenttia ratatuomareiden suuntaan ja kertoi myös oman mielipiteensä Alonson toiminnasta.

No, Ferrari saa tästä mukavan lisälatingin itse kilpailua varten.
Hmm. Reutersille kaksikko on antanut seuraavanlaiset kommentit:
Schumacher: "But certainly, I have to blame myself."
Brawn: "I don't think there is an explanation. He made a mistake."

http://today.reuters.co.uk/news/articlenews.aspx?type=motorSportsNews&storyid=2006-08-05T134628Z_01_L05591028_RTRIDST_0_SPORT-MOTOR-RACING-PRIX-SCHUMACHER-UPDATE-1.XML&src=rss

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Ei ole tunnuksia Autosportille, jossa otsikkona on "Schumacher very angry over penalty"

edit :

Luin tuon reutersin uutisen ja voi olla, että muutamalla forumilla on liikkunut väärää informaatiota.

Mitäköhän Schumacher tarkoitti seuraavalla kommentillaan :

"If you look at the situation, it's a bit difficult to explain. I think it makes more sense if everyone would look exactly at a tape of the events and make their own opinion. That should help explain a thing or two.

Katsellaan, että tuleeko lisää tietoa lähihetkinä.

Viimeksi muokattu:

mh_84

Well-known member
Ferrari 4ever sanoi:

Mulle tuli tuo heti mieleen kans, kun kuulin Schumin rangaistuksesta.. Peliliike Alonsolta, se on myönnettävä..

DFiaA

I told you so
Ferrari 4ever sanoi:
Ei ole tunnuksia Autosportille, jossa otsikkona on "Schumacher very angry over penalty"
Saipa maistaa herra pelimieskilkkaaja omaa lääkettään.