Toisille on sallittua ja toisille ei.Mitäköhän tulee varikosuoralla hidastelusta? Onkohan sallittua? Tulee mieleen Alonso case 2007.
Saako varikkosuoralla muuten ohittaa?Olis menny Red Bullit ohi jos ei aika riitä.
Odotan innolla Hornerin kitinää.
Tuollaista hidastelua ei voi arvostaa enkä pidä siitä yhtään, mutta yhtään mikään ei oikeuta rasistiseen kommentointiin.Kohta Hamilton ulisee kuinka rasistisia kommentteja saa, kun jengi syyttää hidastelusta.
Joo nyt on homma selvä ja kaikki hanat on auki. Toivottavasti tuo pelle saa paskaa entistä enemmän niskaansa.Kohta Hamilton ulisee kuinka rasistisia kommentteja saa, kun jengi syyttää hidastelusta.
Ajettiinko koko outlap varikkosuoralla?Saako varikkosuoralla muuten ohittaa?
Missä niitä rasistisia kommentteja on isommalta ollut oikeasti? Se, jos tummaihoisia haukkuu kusipääksi, ei ole rasismia.Tuollaista hidastelua ei voi arvostaa enkä pidä siitä yhtään, mutta yhtään mikään ei oikeuta rasistiseen kommentointiin.
Klassinen. Minä en ole nähnyt joten ei ole ollut rasismia.Missä niitä rasistisia kommentteja on isommalta ollut oikeasti? Se, jos tummaihoisia haukkuu kusipääksi, ei ole rasismia.
Ei se oikeuta minkäänlaiseen häiriköintiin mutta toisille vain suojavärillä on väliä. Säälittävää.Tuollaista hidastelua ei voi arvostaa enkä pidä siitä yhtään, mutta yhtään mikään ei oikeuta rasistiseen kommentointiin.
No olisi todella "mukava "nähdä, kun isommalti ei ole sattunut silmään. Tätä on kysytty ulkomaillakin foorumeilla, ainakin mitä itse olen lukenut, kukaan ei ole nähnyt. Toki moderointi on voinut sattua edelle.Klassinen. Minä en ole nähnyt joten ei ole ollut rasismia.
Eikö Hamilton sitten ole ajanut sikaa? Varsinkin Ruusperia vastaan oli joskus todella kusipää. Aika kultaa muistot, jos hami on pyhimys verstappeniin verrattuna. Hän ei nimittäin todellakaan ole.mitkä tahansa temput maxia vastaan mun mielestäni suorastaan toivottavia. max varsinkin takavuosina ajoi niin sikaa, niin sikaa että mies ansainnut kaiken paskan niskaansa koko loppuelämänsä ajan.