Unkarin GP 30.7-1.8.2021 Hungaroring. Verstappen vs Hamilton - osa 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja spotter90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olis menny Red Bullit ohi jos ei aika riitä.

Odotan innolla Hornerin kitinää.

2vk Redbull yrittänyt horjuttaa Hamiltonia/Mersua nyt samalla mitalla takaisin.

Kohta Hamilton ulisee kuinka rasistisia kommentteja saa, kun jengi syyttää hidastelusta.

No jos tää likaseks menee niin huomenna startissa suoraan Hamiltonin kylkeen täysillä. Nolla pistettä kummallekin parempi kuin Hamiltonille huomenna +7 / +10 pistettä enemmän.

mitkä tahansa temput maxia vastaan mun mielestäni suorastaan toivottavia. max varsinkin takavuosina ajoi niin sikaa, niin sikaa että mies ansainnut kaiken paskan niskaansa koko loppuelämänsä ajan.

Kohta Hamilton ulisee kuinka rasistisia kommentteja saa, kun jengi syyttää hidastelusta.

Tuollaista hidastelua ei voi arvostaa enkä pidä siitä yhtään, mutta yhtään mikään ei oikeuta rasistiseen kommentointiin.

Niillä oli joku tavoiteaika mitä hitaampaa ei saa lämmittelykierrosta ajaa eli selvä peli. Jos ajoi hitaampaa niin rankkua, muuten ei. Urheilullista tuo ei tietty ole.

E7oXMXcXIAUWV79

Tuollaista hidastelua ei voi arvostaa enkä pidä siitä yhtään, mutta yhtään mikään ei oikeuta rasistiseen kommentointiin.
Ei se oikeuta minkäänlaiseen häiriköintiin mutta toisille vain suojavärillä on väliä. Säälittävää.

Hollantilaiset ei tykkää kun Mestari alistaa Tappia. Hienoa psykologista peliä Hamiltonilta.

Klassinen. Minä en ole nähnyt joten ei ole ollut rasismia.
No olisi todella "mukava "nähdä, kun isommalti ei ole sattunut silmään. Tätä on kysytty ulkomaillakin foorumeilla, ainakin mitä itse olen lukenut, kukaan ei ole nähnyt. Toki moderointi on voinut sattua edelle.
Yksittäisiä kommentteja on aina joka aiheesta eikä pitäisi asiaa yleistää F1-yleisössä. Monta rasistia täälläkin solvaa Hamiltonia?

mitkä tahansa temput maxia vastaan mun mielestäni suorastaan toivottavia. max varsinkin takavuosina ajoi niin sikaa, niin sikaa että mies ansainnut kaiken paskan niskaansa koko loppuelämänsä ajan.
Eikö Hamilton sitten ole ajanut sikaa? Varsinkin Ruusperia vastaan oli joskus todella kusipää. Aika kultaa muistot, jos hami on pyhimys verstappeniin verrattuna. Hän ei nimittäin todellakaan ole.

Sehän on heikkous jos yksi sana on niin paha, että rupee itkettämään.

Nyt on säännöt selvät ja säännöt on nimenomaa se, että ei ole sääntöjä. Kaikki keinot käyttöön.

Esim mitenhän kävis jos Max heittäis, että vitun apina hidasteli edessä? Saisko bannia kisoista?

Monihan referoi nykyään apina = neekeri, mikä on kyllä aivan järjetöntä.