Unkarin GP 30.7-1.8.2021 Hungaroring. Verstappen vs Hamilton - osa 3

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4183
Tommoisia kaikkien pitäisi olla, härpäkkeet pois kaikilta. Samalla aeron osuus pienenisi ja ohittaminen helpottuisi.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5105
Aston Martinin valitus Vettelin hylkäyksestä bensanäytteen ottamisen epäonnistumisen johdosta sai erikoisen päätöksen. Talli todisti itse FIA:lle, ettei autossa ollutkaan vaadittua yhden litran määrää polttoainetta, joten FIA:n perustelut hylkäykselle olivat täysin pätevät.

At the hearing, the team submitted analysis from more than 100 channels of fuel-system related data to show that there had been a fuel system failure in Vettel’s car.

This failure of fuel cell pressure meant the air pump in the fuel cell activated a maximum output which, by pumping air through the fuel cell, meant a significant amount of fuel was discharged from the car. It was this failure that meant only 0.3 litres of fuel could be extracted afterwards.

The FIA accepted that this evidence, which pointed to a malfunction of the fuel cell pressure relief value, was a new element.

However, in light of further investigations conducted by Aston Martin, it emerged that the team believes that there was actually less than one-litre of fuel remaining in the car at the end of the race due to the fuel system problem. Therefore, the FIA felt that the new evidence was not relevant to the case.

The key original stewards’ decision was based on there not being the mandatory one-litre of fuel remaining, rather than dealing with any reasons why, which is exactly what Aston Martin’s latest evidence supports.
https://www.motorsport.com/f1/news/aston-martin-vettel-fails-dq/6645054/
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4848
Sijainti
Vantaa
Hamilton valitti radiossa, kun Alonso ajoi kilpaa häntä vastaan. "Hey man thats dangerous at this speed!" Itse ajoi samalla tavalla Silvestonessa Verstappenia vastaan ja vielä samoilla nopeuksilla. Silloin ei Hamilton nähnyt itsessään vikaa, mutta nyt Alonso ajoi kuulemma tosi vaarallisesti. Todella tekopyhä äijä toi Hamilton. Ei voi syyttää muita sellaisesta mitä tekee myös itse.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Oon melko varma että nuo kaikki itkee kisan aikana adrenaliineissaan ihan samalla tavalla vastaavista. Lewiksen itkut vaan päätyy lähetykseen. Aika turha noista sen kummempia johtopäätöksiä vetää. Kisan jälkeisissä kommenteissa taisi tuostakin jo Lewis puhua että hyvää racingiä.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Hamilton valitti radiossa, kun Alonso ajoi kilpaa häntä vastaan. "Hey man thats dangerous at this speed!" Itse ajoi samalla tavalla Silvestonessa Verstappenia vastaan ja vielä samoilla nopeuksilla. Silloin ei Hamilton nähnyt itsessään vikaa, mutta nyt Alonso ajoi kuulemma tosi vaarallisesti. Todella tekopyhä äijä toi Hamilton. Ei voi syyttää muita sellaisesta mitä tekee myös itse.
Niinkö Lewis sanoi, taitaa hänessä olla hieman koomikon vikaa.. :cool:
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Hamilton valitti radiossa, kun Alonso ajoi kilpaa häntä vastaan. "Hey man thats dangerous at this speed!" Itse ajoi samalla tavalla Silvestonessa Verstappenia vastaan ja vielä samoilla nopeuksilla. Silloin ei Hamilton nähnyt itsessään vikaa, mutta nyt Alonso ajoi kuulemma tosi vaarallisesti. Todella tekopyhä äijä toi Hamilton. Ei voi syyttää muita sellaisesta mitä tekee myös itse.
Kaikki valittaa ja inisee tiimiradiossa minkä kerkeää. Niistä johtopäätösten tekeminen on vähintäänkin todella typerää.

Kisan jälkeen Hamilton hehkutti itsekin, kuinka mahtavaa Fernandon kanssa kisaaminen oli, mutta tämähän ei sopisi tähän agendaan ollenkaan.
 
Ylös