UP Syxyinen Wienikellari

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ota yksi mitsku jokaista väriä. Noista lisälajeista muut pistesijat. Ois hyvä suora.
Jos saisin uida nuorempien sarjassa, mahikset ois paremmat. Jotenkin taa 40-44 sarja on kaikista kovatasoisin, kuten myos 45-49.
Alla on vasta alle vuosi treenia, josta vain viimeiset kuukaudet aikalailla oikealla tavalla, joten ehkapa ensi syksyna olen jo siina kunnossa, etta voisi tosissaan tavoitella kirkkaampia mitaleitakin. Nyt jopa pronssi olisi mieleton saavutus.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Niin kiree fatskini, että kun taittuu lähtöasentoon ja siitä ponnii suoraksi, niin lentää jousena niin, että joutuu ottaan janneahosena kesken alas, ettei pauku kaakeliin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tanaan on tullut lahtolistat....

http://www.poseidon.fi/nordicmasters09/html/kilpailut/Lahtolista.html

6 lajia taitaa menna. 2 joka osiossa. Kolmessa mahikset mitaleille, pitais sekunti-pari ottaa enkasta pois.

Loppuja lahden uteliaisuuttani kokeilemaan....
Näyttää olevan 3 meidän Tri-seurasta (edustavat muita seuroja) tuolla mukana, minut leikannut kirurgi ja ex-vaimon veljen vaimo. Ja näköjään Tammisaaresta vielä yks, jota olen valmentanut lentopallossa.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Näyttää olevan 3 meidän Tri-seurasta (edustavat muita seuroja) tuolla mukana, minut leikannut kirurgi ja ex-vaimon veljen vaimo. Ja näköjään Tammisaaresta vielä yks, jota olen valmentanut lentopallossa.
Onko kukaan kundeista uimassa meikaa vastaan?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Niin kiree fatskini, että kun taittuu lähtöasentoon ja siitä ponnii suoraksi, niin lentää jousena niin, että joutuu ottaan janneahosena kesken alas, ettei pauku kaakeliin.
Kokeilin saunan jalkeen LZR fatskinia. Kylla on jousivoimaa mukana on ne kumipalat siina. Ja pukeminen yhta veemaista kuin muillakin fatskineilla.
Mulla on saakelin pikaluistelijan reidet, ei meinaa millaan niista ohitse. Valehtelematta noin vartti menee kun pukee paalle... :eek: