Balthazar
Luonnollisesti.
Näinpä. Jos pienestä munasta on jossain hyötyä, niin uinnissa.Ajatele, jos olis vielä iso muna!:eek!:
Näinpä. Jos pienestä munasta on jossain hyötyä, niin uinnissa.Ajatele, jos olis vielä iso muna!:eek!:
Ja pyöräilyssä, kysy vaikka Jakkeukselta!Näinpä. Jos pienestä munasta on jossain hyötyä, niin uinnissa.
"Kyllä mä olen hetero, mutta halusin vain kokeilla miltä se tuntuu"Ei jumamuna. Tota on PAKKO JOSKUS KOKEILLA. Mennä uimahalliin Anal-Luben kanssa.:ahem::ahem:
Juu, pidät vaan koko ajan mielessäs, että siellä sun perässäs kauhoo Börje anal luben kiilto silmissä. Melkoinen homppeli tarvii olla, ellei ala tulosta syntymään :nope:Taaltahan tulee sen verran viime hetken vinkkeja, jotta ihme on jos ei oma ennatys synny nyt kylla... :thumbup:
Kiitos.Onnea Myllis!
Oletko nähnyt Mattia ja Ullaa?
Sano vaan. Ja muistuta konjakista!Kiitos.
Hirvea hassakka siella, en huomannut. Pitelen iltapaivalla silmat auki. Sanonko terkkuja?
Eli olet reunimmaisella radalla. Ota altaareunasta kiinni ja siitä vauhtia!:idea:Ja huomenna oma paalaji. Mitalia en odota, mutta toivon. Vaatisi ihan nappinappi suoritusta, taso on perkeleen kova... :thumbfh:
Mutta olen sentaan kuumassa erassa, hitaimmalla tilastoajalla kyllakin (ennustaa kuudetta sijaa)...