Jotenkin vaikea uskoa, että nyt puhutaan peukusta...On ollu pystyssä koko aamun. Ihan sulle!
Jotenkin vaikea uskoa, että nyt puhutaan peukusta...On ollu pystyssä koko aamun. Ihan sulle!
Mäkin olen pystyssä. Ihan vaan tuhlailun takia. Noita lomamatkoja.On ollu pystyssä koko aamun. Ihan sulle!
Meinaat että Knoukalla on muutakin jäykkää kuin käytös?Jotenkin vaikea uskoa, että nyt puhutaan peukusta...
Oikee meininki. Meinaatko että masai-kengillä kasvaa masai-muna?Mäkin olen pystyssä. Ihan vaan tuhlailun takia. Noita lomamatkoja.
Mutta kannattaa se elää silloin kun on hengissä. Mä mikään kokoomuslainen materian- ja rahankerääjä ole. Mitään et saa mukaasi kun täältä lähdet.
Nyt juoksumatolle kävelemään tunniksi reipaasti masai-kengillä.:ahem:
Tensiohedari ja jäykkä niska oli tossa pari viikkoa.Meinaat että Knoukalla on muutakin jäykkää kuin käytös?
Stondaa!
Huomenta vaan kaikille.
Ihan satana peukut pystyyn...Tänään tulee ehdokkuudet tämän vuoden kampaaja gaalaan. Odotellaan suomen aikaa viiten asti ja sit pitäis tulla puhelin soitto. Toivon niiiiiin kovasti, että kaikki kolme sarjaa sais ehdokkuuden.
Ja joku on lukenut sitä pääaineenaan.Voi perkele. Kirjanpitoa..Kuka oikeasti voi tehdä tätä työkseen. Pointsit sille.
Sekin vielä...En ymmärrä...en voi mitenkään ymmärtää.Ja joku on lukenut sitä pääaineenaan.
Ne vaan kay tililla ja menee sit muualle... :thumbfh:Mylliksellä semmoiset rahavirrat, jottei tuollaisia pikkulukuja huomaa. Melko retsoa.
Niijoo. Peluutin taas eilen parilla duunikaverilla sitä sulta lahjaksi saamaani peliä. Yks ihastui siihen niin (huolimatta siitä, että hävis mulle ja huus kuin pistetty sika), että lähti välittömästi ettimään netistä, mistä sais sen tilattuaOho, oli postissa tullut palkkakuitti. Bonusta viime vuodelta reilut 9700,- :thumbup:
Pomo unohtanut kertoa....
Tietty verottaja vie tuosta isonison osan... :thumbfh:
Hiehoa.Niijoo. Peluutin taas eilen parilla duunikaverilla sitä sulta lahjaksi saamaani peliä. Yks ihastui siihen niin (huolimatta siitä, että hävis mulle ja huus kuin pistetty sika), että lähti välittömästi ettimään netistä, mistä sais sen tilattua
Monet hyvät naurut on toi vehje jo kerinny irroittamaan, joten vielä kerran paljon kiitoksia
Asiaa tietämättä tuosta voisi kuvitella kyseessä olevan alkoholiMun tytar haaveilee etta vois vieda sen kouluun, en ole antanut, mutta sanoin etta kotona saa kokeilla jos me ollaan paikalla...
Sveitsin tilille...Ne vaan kay tililla ja menee sit muualle... :thumbfh:
Korjasin :ahem: :thumbup:Vaimon tilille...