UP't Kevatlaitumella...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Onks toi Nominaatio muuten jonkunlainen Formulanomin inkarnaatio? Ja Lara sai niitä peräti viisi? :eek!::eek!::nope::thumbfh:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Vitsit ma oon laukonu taas jarjettomyyksia eilen mun kaverille/mallina toimineelle pojalle. :nope:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Onks toi Nominaatio muuten jonkunlainen Formulanomin inkarnaatio? Ja Lara sai niitä peräti viisi? :eek!::eek!::nope::thumbfh:
nomination = nomikansa. Onnea vaan nomimaahan. Maahan, jossa napakettu on varsin infinitiivinen otus. Maahan, jonka paareissa on kaikilla seuraavana päivänä ihan nomipäivä. Maahan, jossa algebra määrää seksuaalisen suuntautumisen. Monomi on sukupuoliyhtälössä vain itsensä kanssa, binomi molempien sukupuolien kanssa, polynomi ihan kaikkien kanssa. Näille määrä peenisilliiniä trinomi.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jätkällä särkee päätä ja on morgani! Sataa paariin.
Ei mulla mitaan morgonia oo! Olo on kevyt kuin kevat kukalla. Sita ma vaan en millaan kasita, etta naa ei antanu mun olla pikku shamppanja btipsuissa mun vikaa paivaa toissa....Musta se olis ollu ihan ideaalia!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ei mulla mitaan morgonia oo! Olo on kevyt kuin kevat kukalla. Sita ma vaan en millaan kasita, etta naa ei antanu mun olla pikku shamppanja btipsuissa mun vikaa paivaa toissa....Musta se olis ollu ihan ideaalia!
Sä oot yrittäjä, joten toisten mielipiteillä ei ole yhtään mitään väliä. Voit olla vaikka perseet olalla duunissa, jos mieli tekee. Tosin ei se yleensä kovin kannattavaa tai kannustettavaa ole.

Itsekin tulin tänään konttorille tekemään vittumaisia paperihommia, samalla olen pari olutta särpinyt, tekee ne hommat hieman vähemmän vastenmielisiksi.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
lara shamppanjatipsuissa kuulostaa mullekin ihan ideaalilta.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Kiitoksia kaikille tsemeistä, kyllä se tästä:alppu: Noh, nyt jo pystyin klenkkaamaan pihalle rillaileen:ahem: Eukko edelleen säkki pystyssä, ihan viiimesilleen. Tommoset jutut laittaa "äijänkin" varpasilleen. On se saatana:eek:

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kiitoksia kaikille tsemeistä, kyllä se tästä:alppu: Noh, nyt jo pystyin klenkkaamaan pihalle rillaileen:ahem: Eukko edelleen säkki pystyssä, ihan viiimesilleen. Tommoset jutut laittaa "äijänkin" varpasilleen. On se saatana:eek:
:thumbup: Käy vähän silittämässä vatsaa ja taputtamassa, niin eiköhän se siitä :thumbup::thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Pääsimpäs vaan töistä kotiin...Mukava tapa viettää lauantaita...
Huomennakaan ei tarvi onneksi kun 8.15 istua autos kohti amsterdamia.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tarjoillaanks teidän puljussa skumppendaalia asiakkaille? Oon joskus ollu kammattavana cava-tarjoilun kera, ei huonompi setti.

Tuun muuten ens viikolla sinne.

Niin ja ONNEA :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Tarjoillaanks teidän puljussa skumppendaalia asiakkaille? Oon joskus ollu kammattavana cava-tarjoilun kera, ei huonompi setti.

Tuun muuten ens viikolla sinne.

Niin ja ONNEA :thumbup:
Punkkua, valkkaria, roseta ja heinekkenia..