UP't Kevatlaitumella...

Örfil

Guest
Saksassa on ihan paskaa ruokaa. Ne ei tiedä mitä perunoilla pitäisi oikeasti tehdä :nope:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Join eilen pelkialaista olutta. Ei hoinoa.

Illalla himaan. Taidan kentalla ottaa olusen josko toisenkin.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Katos, mulquistit oli vaihtanut maisemaa. Paheksun:thumbdown
Käytiin eukon kanssa ravintelissa skruudaamassa, varmaan vika kerta kaksistaan muutamaan vuoteen. Vedettiin kun apinat, vieläkin ähky päällä:dunno::ahem:
Vedin alkupaloiksi onion ringsit ja safkana kinkuntyngän. Saatanan jees. Muutama bisukka tietty meni kyytipoikana:alppu:
Join eilen pelkialaista olutta. Ei hoinoa.

Illalla himaan. Taidan kentalla ottaa olusen josko toisenkin.
Jos nää mulkerssonit jotain osaa, niin se on olut. Ihan timanttia:alppu:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Lauvantaita. Kavin uimassa 2.6km.
Ens vkonloppuna taas kisat. 50vu ja 50pu. :eek:

Tytar vetaa 100vu ja 50ru. :thumbup:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kavin uimassa 3.4km. Ekat 2 kilsaa meni puoleen tuntiin, enpa ole tainnut aiemmin noin kovaa uida treeneissa pitkaa matkaa... :thumbup:
Hyva oli fiilis lapi koko uinnin. :)

Huomenna duunireissuun ja 2 ekaa yota menee hotlassa jossa on taysmittainen uima-allas. Tulee vedettya treenit molempina iltoina, ehkapa jopa aamullakin kayn kilsan pari nykasemassa, josko jaksais herata...
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Noniin. Lapissa ollaan. Eilen tuli laskettua suksilla ekaa kertaa ehkä 10 vuoteen. 3 tuntia meni aika kevyest5i. Hollannikasd oppi erittäin hyvin. Otti tunnin hiihdon opettajalla ja ope sanoikin että aivan uskomatonta miten nopeasti hän oppi. Eilen lasketeltiin isoja rinteitä ilman ongelmia.
Aika mielenkiintoista seurata kun täällä on suomen mäkijoukkue harjoittelemassa syösyä. Kalle palander veti eilen pari mäellistä. Ja jostain syystä moikkas mua kun seisoin mäen alla. Olin varmaan niin cool. :D
Tänään taas mäkeen ja huomenna vuokrataan kelkat.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Noniin. Lapissa ollaan. Eilen tuli laskettua suksilla ekaa kertaa ehkä 10 vuoteen. 3 tuntia meni aika kevyest5i. Hollannikasd oppi erittäin hyvin. Otti tunnin hiihdon opettajalla ja ope sanoikin että aivan uskomatonta miten nopeasti hän oppi. Eilen lasketeltiin isoja rinteitä ilman ongelmia.
Aika mielenkiintoista seurata kun täällä on suomen mäkijoukkue harjoittelemassa syösyä. Kalle palander veti eilen pari mäellistä. Ja jostain syystä moikkas mua kun seisoin mäen alla. Olin varmaan niin cool. :D
Tänään taas mäkeen ja huomenna vuokrataan kelkat.
Noni. Hollanti saa edustajan laskettelukisoihin noilla näytöillä!
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Noniin. Lapissa ollaan. Eilen tuli laskettua suksilla ekaa kertaa ehkä 10 vuoteen. 3 tuntia meni aika kevyest5i. Hollannikasd oppi erittäin hyvin. Otti tunnin hiihdon opettajalla ja ope sanoikin että aivan uskomatonta miten nopeasti hän oppi. Eilen lasketeltiin isoja rinteitä ilman ongelmia.
Aika mielenkiintoista seurata kun täällä on suomen mäkijoukkue harjoittelemassa syösyä. Kalle palander veti eilen pari mäellistä. Ja jostain syystä moikkas mua kun seisoin mäen alla. Olin varmaan niin cool. :D
Tänään taas mäkeen ja huomenna vuokrataan kelkat.
Käännä kompassisi pohjoisesta etelään, sinulla on varmaan rikkinäinen kompsu ja päräyttele tänne päin.:rolleyes:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
SSCCHHWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNGGG !!! :eek:

Terkut Pelkiasta. Tullut talla viikolla vuokra-autoon jo 1500km mittariin.
Tullut taas C-luokan mese tutuksi...
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Hoimenna ois töipaikalla tiedossa reipasta menoja ja keilapallojen kaatoa, sekä kaikkea kimppahauskaa. Kotiin pitäisi selvitä jotenkin, kun paikkakuntalaiset eivät pääse yöpymään hotelliin. :thumbdown
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Meitin firmalla on Tahkolta mökki varattuna 4 päivää ens viikolla. Mä olen niin huono nukkumaan, että taidan ajaa kotiin nukkumaan.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Josko joku on Frankfurtin suunnalla reissussa, suosittelen hotlaa nimelta Sporthotel Grünberg. Pirun hyva rafla ja taysmittanen uima-allas iso plussa. Neljan tahden hotla ja yo 60 euroon aamiaisineen. :thumbup:

Uin illalla 2.3km ja aamulla 1.2km.
Tanaan meni pelkian hotlalla 30min soutukoneella taysilla vastuksilla ja 30min fillarilla. :thumbup:
Huomenna himaan...
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Huomasin myos etta ens vkonlopun kisoissa 50vu lajissa olen rankattu viidenneksi 60 uimarista. Tulee paineita, kuuma era odottaa...

Ja mina olen ainoa "wanha paska", muut on jotain 15-20 vee kisaajia...

Perhosessa olenkin sitten ekassa erassa kaikkien hitaiden keskella, kun ei ole tilastoaikaa viela... :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Huomasin myos etta ens vkonlopun kisoissa 50vu lajissa olen rankattu viidenneksi 60 uimarista. Tulee paineita, kuuma era odottaa...

Ja mina olen ainoa "wanha paska", muut on jotain 15-20 vee kisaajia...

Perhosessa olenkin sitten ekassa erassa kaikkien hitaiden keskella, kun ei ole tilastoaikaa viela... :eek:
Myllys on meitin YÖPERHONEN. :eek:
 
Ylös