UP't Kevatlaitumella...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Onko PS3 testauspäivä odotettavissa?
Saattais olla, ellei tyttärellä loppuis koulu jo yhdeltätoista. Opettajat lakkoilee (tai no ei toi oikeastaan ole virallisesti lakko vaan joku kokoontumisjutska), koska opetusministeriö haluaa nostattaa heidän viikottaista tuntimääräänsä kahdella ja siitä johtuen koulut sulkevat jo aamupäivällä.

Eli pikapuoliin tästä tarttee suunnata koululle rinsessaa noutamaan.

Niin ja kyllä mä tässä jo duuniakin oon kerinny tekemään.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Nyt on homo-fiilis loppu ja lahden uimaan. Tarkoitus vetaa kevyt, ehka kilsan verran, valmistelua huomiseen kisaan... :thumbup:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Saattais olla, ellei tyttärellä loppuis koulu jo yhdeltätoista. Opettajat lakkoilee (tai no ei toi oikeastaan ole virallisesti lakko vaan joku kokoontumisjutska), koska opetusministeriö haluaa nostattaa heidän viikottaista tuntimääräänsä kahdella ja siitä johtuen koulut sulkevat jo aamupäivällä.

Eli pikapuoliin tästä tarttee suunnata koululle rinsessaa noutamaan.

Niin ja kyllä mä tässä jo duuniakin oon kerinny tekemään.

Tosta PeeÄsskolmosesta tulikin mieleen että asentelin TVersityn koneelle. Varmaan turha kysyäkään että mitäs luulet, pelittääkö?:eek:

:jaska::mad_old:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tosta PeeÄsskolmosesta tulikin mieleen että asentelin TVersityn koneelle. Varmaan turha kysyäkään että mitäs luulet, pelittääkö?:eek:

:jaska::mad_old:
:D:D:D

Kerro vähän tarkemmin? Löytääkö PS3 ylipäätään TVersity-Mediaserverin vai tyssääkö tuo jo siihen?

FAQ:in varmaan jo luit läpi?

UPnP aktivoituna PS3:ssa ja reitittimessä?

Tuostakin vois olla apua.

Ittehän en tosiaan tehny muuta kuin asensin, lähti laakista toimimaan. TVersitylle piti tottakai kertoa, missä hakemistossa mun mediatiedostoni ovat.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
:D:D:D

Kerro vähän tarkemmin? Löytääkö PS3 ylipäätään TVersity-Mediaserverin vai tyssääkö tuo jo siihen?

FAQ:in varmaan jo luit läpi?

UPnP aktivoituna PS3:ssa ja reitittimessä?

Tuostakin vois olla apua.

Ittehän en tosiaan tehny muuta kuin asensin, lähti laakista toimimaan. TVersitylle piti tottakai kertoa, missä hakemistossa mun mediatiedostoni ovat.
Silmäilin totta FAQ:ia pikaisesti, mutten kerinnyt siihen syventyä. Kattelen tänään tarkemmin kun pääsen himaan. Tohon forumiin en täältä duunista pääse, tämmöstä herjaa: "www.psu.com/forums/showpost.php?p=3215407 is classified as Games" :jaska:
 

Makkonen

Guest
Tosta PeeÄsskolmosesta tulikin mieleen että asentelin TVersityn koneelle. Varmaan turha kysyäkään että mitäs luulet, pelittääkö?:eek:

:jaska::mad_old:
Kokeiles tätä. Mullakin on ollut jonkinsortin ongelmia TVersityn kanssa, muttä tämä on pelittänyt hyvin niin linuxilla kuin wintoosallakin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
UP pelipalsta.:rolleyes:

(Ittekin aina täällä huutelen apuja kun olen kusessa ja koneet tilettää):eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Dänks, vois testata jos TVersityn kanssa ei homma onnistu:)
Myös WinAmpin kanssa vois onnistua, sun tarttee asennusvaiheessa sanoa, että asennat myös WinAmp Remoten. En ole testannut, joten sen tarkemmin sen hyvyydestä tai huonoudesta en osaa sanoa.

Mutta periaatteessa siis pitis kyllä toimia TVersityllä ihan yhä hyvin.
 
Ylös