UP't Kevatlaitumella...

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
TVersity ja mediaserverit yleensäkään eivät kyllä liity pelaamiseen tippaakaan :rolleyes:
Mistä mä sen voisin tietää kun en tiedä tietokoneista tuon taivaallista. Enkä omista mitään pelikonettakaan. Enkä ole edes omistanut.:thumbfh:

Mutta kieltämättä se Wii himottais.:ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mutta kieltämättä se Wii himottais.:ahem:
Ihan kiva pelihän toi on, joskin mun mielestä selkeästi lapsille suunnattu, olkootkin nyt että siihen kyllä saa sota- ja zombientappopelejäkin :frank: Ei sitten pidä erehtyä kuvittelemaan, että sillä palttiarallaa 250 eurolla pärjäis pitkälle. Jos Wii FIT:in vielä haluat, niin yli 400 euroa menee helpohkosti eikä edes riitä.

Peruspakkaus siis sisältää wiin, ohjaimen ja nunchkukin (apuohjain, jota hyvin moni peli tarvitsee) sekä wii sportin. Siihen sitten toinen ohjain ja nunchuk päälle, wii fit, ja muutama peli :eek:

Meillä siis tommon on enkä suinkaan kadu ostosta, mutta PS3:n kanssa tota ei samalla viivalle kannattaa asettaa, eivät ole mielestäni juurikaan vertailukelpoisia.

Wiin ohjaussydeemi on kieltämättä nerokas ja juuri se tekee siitä ainutlaatuisen, muut ominaisuudet eivät niinkään.

 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toi nypyläpää kapula näyttää ihan joltakin klitoriksenkiihottimelta.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niin, just noitten urheilulajien takia sitä ajattelin. En ole sen kummempi pelien ystävä, mutta jos saa itse häslätä mukana, niin mikä ettei.

Spider-pasianssi riittää noin muuten.:D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Niin, just noitten urheilulajien takia sitä ajattelin.
Siihen toi on kyllä ihan jees. Pelas sitten baseballia, tennista tai vaikka golfia, niin aina pääsee huitomaan mukaan.

Ja saa muuten helvetin helpolla lihakset seuraavaksi päiväksi kipeeksi :D

Etenkin uinti- ja juoksulajit on sitten semmosia, että kannatata pistää verhot kiinni ennenkuin ryhtyy pelaamaan. On meinaan se liikehdintä semmosta, että hälyttävät naapurit aika äkkiä piipaa-auton :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siihen toi on kyllä ihan jees. Pelas sitten baseballia, tennista tai vaikka golfia, niin aina pääsee huitomaan mukaan.

Ja saa muuten helvetin helpolla lihakset seuraavaksi päiväksi kipeeksi :D

Etenkin uinti- ja juoksulajit on sitten semmosia, että kannatata pistää verhot kiinni ennenkuin ryhtyy pelaamaan. On meinaan se liikehdintä semmosta, että hälyttävät naapurit aika äkkiä piipaa-auton :eek:
:D:D:D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Niin joo sen verran vielä, että se mukana tuleva Wii Sport ei oo kovin ihmeellinen tekele eikä siinä ole edes kovin montaa urheilulajia. Golfia ja tennistä on, mutta kummastakin kategoriasta löytyy paljon parempia ja "realistisempia" pelejä (esim. Tiger Woods PGA Tour 09 ja Top Spin 3).
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tohon forumiin en täältä duunista pääse, tämmöstä herjaa: "www.psu.com/forums/showpost.php?p=3215407 is classified as Games" :jaska:
Vinkki:
Kokeiles tolta listalta jotain sivua. Idea: meet jollekulel proxy-sivulle ja lyöt sen haluamasi osoitteen sisään ja kas, teitin filtteri ei huomaa mitään :frank:

...olettaen siis ettei noita proxysivustoja ole estetty. Aika usein eivät älyä estää :eek:

Jos toimii, niin pareen olla ihan hyshys äläkä vaan kerro duunikavereille paitti korkeintaan niille, jotka eivät varmuudella lähde huutelemaan asiasta etiäpäin, muutoin on sekin sivu aika pikaisesti estolistalla.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Uintikisoista takasin, olipahan kisat, 6 tuntia... :thumbfh:

Osanottajia siis aikalailla jokapuolelta, joten oma viitossija miesten sarjassa (ei siis missaan vanhojen miesten) uudella ennatyksella ei mikaan hoino saavutus.
Perhosessa loppui hiukka voimat lopussa, mutta ei sita nauhalta nakynyt.

Tyttarelle hiukka kovempi paiva silla nyt oli paljon kovempia vastuksia. Oli oman ikaisissa kylla kolmas 50 rinulissa ja viides 100m vapaassa, joten mun mielesta ihan hyva, muistaen etta molempia lajeja ui ekan kerran. Tosta se kokemus karttuu... :thumbup:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hähää, voitte olla taas tyytyväisiä viikonlopun antiin. Onnittelut.

Nyt painun laittamaan kotaan tulia ja myöhemmin sitten saunaan :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Uintikisoista takasin, olipahan kisat, 6 tuntia... :thumbfh:

Osanottajia siis aikalailla jokapuolelta, joten oma viitossija miesten sarjassa (ei siis missaan vanhojen miesten) uudella ennatyksella ei mikaan hoino saavutus.
Perhosessa loppui hiukka voimat lopussa, mutta ei sita nauhalta nakynyt.

Tyttarelle hiukka kovempi paiva silla nyt oli paljon kovempia vastuksia. Oli oman ikaisissa kylla kolmas 50 rinulissa ja viides 100m vapaassa, joten mun mielesta ihan hyva, muistaen etta molempia lajeja ui ekan kerran. Tosta se kokemus karttuu... :thumbup:
Varo ettet joudu Lontoon olympialaisten valmennusryhmiin tolla menolla.:eek:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Varo ettet joudu Lontoon olympialaisten valmennusryhmiin tolla menolla.:eek:
Meitin seurasta on jo yksi tuolla... :thumbup:

Nyt taas vetamaan lapsille treeneja, menen itse altaaseen mukaan, ohjelmassa perhosta rapyloiden kanssa ja ilman. 2 tuntia, 2 ryhmaa. Sitten omat treenit, kun vanhemmalla tyttarella on treenit neljalta. :thumbup:
Nuorempi on tuossa mun ekassa ryhmassa.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Olin sitten perhosessa neljas... :eek:
Jain yli 2 sekuntia omasta tavoitteesta, mutta ekaksi perhosen kisaksi ihan OK.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Mikset muuten Moe tule Ouluun Masters SM-kisoihin?

Se mun nimikaima on myos siella, ja kyllahan sa sen voitat... :thumbup:
Viime vuoden kisojen tulokset loytyy uimaliiton sivuilta, voit katsella kuinka parjaisit, josko tulisit... :thumbup:

Sielta loytyy myos kaikki lisenssin maksaneet, siella tormasin myos tuohon nimikaimaan ja sen uimiin aikoihin... :eek:
 

Ned Flanders

Diddlido springfielder
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
393
Sijainti
Next door to Homer!
Mikset muuten Moe tule Ouluun Masters SM-kisoihin?

Se mun nimikaima on myos siella, ja kyllahan sa sen voitat... :thumbup:
Viime vuoden kisojen tulokset loytyy uimaliiton sivuilta, voit katsella kuinka parjaisit, josko tulisit... :thumbup:

Sielta loytyy myos kaikki lisenssin maksaneet, siella tormasin myos tuohon nimikaimaan ja sen uimiin aikoihin... :eek:
Yletääkö siellä jalat pohjaan?

Siis niin, että nenä jää pinnan yläpuolelle?
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kavin uimassa 4 km, aikaa meni 1h18min.

Ja ilmoittauduttiin ensi viikon Porvoon kisoihin taas... :eek:
 
Ylös