OoPee
Nuori ikäisekseen
TVersity ja mediaserverit yleensäkään eivät kyllä liity pelaamiseen tippaakaanUP pelipalsta.
TVersity ja mediaserverit yleensäkään eivät kyllä liity pelaamiseen tippaakaanUP pelipalsta.
Mistä mä sen voisin tietää kun en tiedä tietokoneista tuon taivaallista. Enkä omista mitään pelikonettakaan. Enkä ole edes omistanut.:thumbfh:TVersity ja mediaserverit yleensäkään eivät kyllä liity pelaamiseen tippaakaan
Ihan kiva pelihän toi on, joskin mun mielestä selkeästi lapsille suunnattu, olkootkin nyt että siihen kyllä saa sota- ja zombientappopelejäkin :frank: Ei sitten pidä erehtyä kuvittelemaan, että sillä palttiarallaa 250 eurolla pärjäis pitkälle. Jos Wii FIT:in vielä haluat, niin yli 400 euroa menee helpohkosti eikä edes riitä.Mutta kieltämättä se Wii himottais.:ahem:
Niin ja jos vielä ajattelee, että toi ohjainhan on vielä oikeesti tommosessa silikonikortsussa, niin....Toi nypyläpää kapula näyttää ihan joltakin klitoriksenkiihottimelta.
Siihen toi on kyllä ihan jees. Pelas sitten baseballia, tennista tai vaikka golfia, niin aina pääsee huitomaan mukaan.Niin, just noitten urheilulajien takia sitä ajattelin.
Kakella säätää mammalle vähän enämpi vibroja ja kierroksia.Niin ja jos vielä ajattelee, että toi ohjainhan on vielä oikeesti tommosessa silikonikortsussa, niin....
Siihen toi on kyllä ihan jees. Pelas sitten baseballia, tennista tai vaikka golfia, niin aina pääsee huitomaan mukaan.
Ja saa muuten helvetin helpolla lihakset seuraavaksi päiväksi kipeeksi
Etenkin uinti- ja juoksulajit on sitten semmosia, että kannatata pistää verhot kiinni ennenkuin ryhtyy pelaamaan. On meinaan se liikehdintä semmosta, että hälyttävät naapurit aika äkkiä piipaa-auton
Vinkki:Tohon forumiin en täältä duunista pääse, tämmöstä herjaa: "www.psu.com/forums/showpost.php?p=3215407 is classified as Games" :jaska:
Varo ettet joudu Lontoon olympialaisten valmennusryhmiin tolla menolla.Uintikisoista takasin, olipahan kisat, 6 tuntia... :thumbfh:
Osanottajia siis aikalailla jokapuolelta, joten oma viitossija miesten sarjassa (ei siis missaan vanhojen miesten) uudella ennatyksella ei mikaan hoino saavutus.
Perhosessa loppui hiukka voimat lopussa, mutta ei sita nauhalta nakynyt.
Tyttarelle hiukka kovempi paiva silla nyt oli paljon kovempia vastuksia. Oli oman ikaisissa kylla kolmas 50 rinulissa ja viides 100m vapaassa, joten mun mielesta ihan hyva, muistaen etta molempia lajeja ui ekan kerran. Tosta se kokemus karttuu... :thumbup:
Meitin seurasta on jo yksi tuolla... :thumbup:Varo ettet joudu Lontoon olympialaisten valmennusryhmiin tolla menolla.
Yletääkö siellä jalat pohjaan?Mikset muuten Moe tule Ouluun Masters SM-kisoihin?
Se mun nimikaima on myos siella, ja kyllahan sa sen voitat... :thumbup:
Viime vuoden kisojen tulokset loytyy uimaliiton sivuilta, voit katsella kuinka parjaisit, josko tulisit... :thumbup:
Sielta loytyy myos kaikki lisenssin maksaneet, siella tormasin myos tuohon nimikaimaan ja sen uimiin aikoihin...