UP't Kevatlaitumella...

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Asiasta kyllä useaan otteeseen mainittiin, yritettiin siihen puolihuolimattomasti ottaa kantaa ylemmältäkin taholta, mutta tuommoinen "koittakaa nyt keksiä jotain" -tyylinen kommentti on aikalailla paskanhailee, olis kaivattu konkreettisempia tomenpiteitä.

Myöhästä kykyttää, kun on paskat housuissa.
:(

Toivottavasti löydät mielekästä duunia. Tsemppiä. :(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
:(

Toivottavasti löydät mielekästä duunia. Tsemppiä. :(
No en mä tässä vielä ole uutta duunia ettiny, vaikka mielessä on kyllä etenkin viimepäivinä useampaankin kertaan käynny, että josko kattelis duunia muualtakin. Enkä mä suinkaan yksin ole kaulaa myöten paskassa, itseasiassa verrattuna noihin pariin muuhun duunikaveriin, jotka ovat tämän eroavan kundin suoranaisia manttelinpeirjöitä, mulla on pullat vielä selkeästi paremmin uunissa, mutta toisaalta tietysti kun laiva uppoaa niin se uppoaa sitten kokonaisuudessaan eikä vain pienissä osissa.

Noh, kahtotaan, ei auta itku :nope:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tsemppiä ja iso hali Oubelle. Paskamaisen kuuloista..
Itelle tarjottiin firman sisällä uutta duunia kouluttajana täyspäiväisesti. Keskiviikkona varmistuu jos paikan saan... Se olis ihan parsaa kun ei tarttis leikata liikkeessä kun silloin tällöin.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kutten morken. Ja zemia Ouben duuniin, veemaisia tilanteita tuollaiset. Kaynyt tassakin firmassa muutaman kerran... :thumbfh:

Tanaan tiukka paiva, todnak vuoden tiukin.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Hommat kusee, duunikaveri, joka on rakentanu koko meidän sydeemin, sano ittensä perjantaina irti. "Ziljoona" riviä koodia sun muuta sälää joista ei tiedä kukaan muu hevon paskaa, mitään ei oo tietenkään dokumentoitu. Kundilla vielä lomiakin niin paljon auki, että vois halutessaan lähteä samantien lopullisesti :thumbfh:
On muuten vittumaisia tilanteita juuri nuo, jos kaikki tieto on yhden päässä ja sitten tyyppi nostaa kytkintä. Ei käy kateeks. :nope:
 

Makkonen

Guest
Ja aika Helsinki-painotteinen tuo lista.
Neljässä noista olen käynyt syömässä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
On muuten vittumaisia tilanteita juuri nuo, jos kaikki tieto on yhden päässä ja sitten tyyppi nostaa kytkintä. Ei käy kateeks. :nope:
Aamupäivällä tuli sitten toinen paukku (joskin ei ihan täytenä yllätyksenä), lähin esimieskin lähtee, ei tosin firmasta vaan siirtyy toisiin (ylempiin) tehtäviin :thumbfh:

Vähän semmonen "rotta ja uppoava laiva" -fiilis, valitettavasti vaan itte botskissa :doubtful:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Huomenet Helsingistä. Päivän ensimmäinen palaveri ohi (enkä tarkoita hörppimistä).
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
No eipä ole monessakaan tullut noista syötyä.

Eli:

12. Näsinneula
17. Kabuki
37. Musta Lammas
38. Ravintola Os

Noista parhaat Musta Lammas ja Kabuki. Taistelee vaan ihan eri sarjassa jaappanilaiset ja suomalaiset keittiöt.
Mä olen noista käynyt vain Juuressa ja Tampereella Plevnassa.

EDIT: Jaa, mutta olenhan mä Graniittilinnassakin syönyt.
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
14 Nokka, Helsinki
20 Hella ja Huone, Tampere
31 Rocca, Turku
32 Lasipalatsi, Helsinki
33 Strindberg, Helsinki

5/50 :nope:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Äkkiseltään laskin, että ainakin 16 ravintolaa listalta käyty, joista noin kolmanneksessa omalla rahalla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Pikaisella vilkaisulla kymmenessä noista tullut syötyä.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
9 G.W. Sundmans, Helsinki
14 Nokka, Helsinki
17 Juuri, Helsinki
19 Pöllöwaari, Jyväskylä
27 Sea Horse, Helsinki
28 Panimoravintola Plevna, Tampere
40 Loft, Helsinki
41 Graniittilinna, Helsinki

Graniitti ja Plevna tais olla omaan laskuun.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
En ole tainnut syödä kuin Plevnassa ja Näsinneulassa, ja niistäkin jälkimmäisessä sen verran kauan sitten, että muistikuvat alkavat olla hataria. Plevna oli kyllä käymisen arvoinen paikka, uudestaan pitäisi päästä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Näsinneula ruokaravintolana on aivan eri asia nyt kuin aikoja sitten. Ei siitä montakaan vuotta ole kun homma pistettiin asialliseen kuosiin. En jaksa kuuklettaa.
 
Ylös