UP't Kevatlaitumella...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Aamupäivällä tuli sitten toinen paukku (joskin ei ihan täytenä yllätyksenä), lähin esimieskin lähtee, ei tosin firmasta vaan siirtyy toisiin (ylempiin) tehtäviin :thumbfh:

Vähän semmonen "rotta ja uppoava laiva" -fiilis, valitettavasti vaan itte botskissa :doubtful:
Homma etenee, seuraava duunikaveri lähtee teamistä, tosin ei omasta tahdostaan vaan pakkosiirretään muihin tehtäviin (jonne häntä ei itseasiassa edes haluta). Sinänsä ei kauhea tappio, koska kundi on keskittynyt lähinnä lusmuiluun, mutta toki hänenkin lähtönsä tuntuu jossakin, nekin vähät duunit on kuitenkin jonkun otettava niskoilleen.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Homma etenee, seuraava duunikaveri lähtee teamistä, tosin ei omasta tahdostaan vaan pakkosiirretään muihin tehtäviin (jonne häntä ei itseasiassa edes haluta). Sinänsä ei kauhea tappio, koska kundi on keskittynyt lähinnä lusmuiluun, mutta toki hänenkin lähtönsä tuntuu jossakin, nekin vähät duunit on kuitenkin jonkun otettava niskoilleen.
Mutta lukeehan sun työnkuvassa edelleen foorumistien IT-tukena toimiminen?

... veemäinen tilanne varmasti. Saatteko lisävahvistuksia? (ei sikäli, etteikö koulutukseen menisi "hetki")
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Huomenia Pelkiasta. Arska paistaa ja kevatta rinnassa. :cool:

mutta paska maa silti. :frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mutta lukeehan sun työnkuvassa edelleen foorumistien IT-tukena toimiminen?
Ei mutta kirjotan sen kyllä työhakemukseen, jos uutta duunia haen :frank:

... veemäinen tilanne varmasti. Saatteko lisävahvistuksia? (ei sikäli, etteikö koulutukseen menisi "hetki")
Kuulemma emme saa, ainakaan tähän hätään, sehän tässä kaikkein vittumaisinta onkin. Ja vielä kaiken kukkuraksi meneillään on projekti, joka kasvattaa systeemin isommaksi eli tiedossa entistä enemmän duunia :thumbfh:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Sain siiten uuden työn tänään! 1.4 alkaen lopetan liikkeessä leikkailut ja valmentamaan meidän tulevia kampaajia täyspäiväisesti Amsterdamiin. :thumbup:
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Sain siiten uuden työn tänään! 1.4 alkaen lopetan liikkeessä leikkailut ja valmentamaan meidän tulevia kampaajia täyspäiväisesti Amsterdamiin. :thumbup:
Millon jouvat. Saa ottaa aika lyhyeks ja korvat paljaaks. Oon menossa Amsterdamiin :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Sain siiten uuden työn tänään! 1.4 alkaen lopetan liikkeessä leikkailut ja valmentamaan meidän tulevia kampaajia täyspäiväisesti Amsterdamiin. :thumbup:
Onnea Laralle!:thumbup:

Itse sain hommattua liput U2 Pariisin keikalle.:ahem: Siitä onkin kohta 12 vuotta kun viimeksi nähnyt bändin. Göteborg sold out, Berliini myös. (ennakkomyynnissä menneet noi jo). Milanon eka täysi, toiseen ei kelvannut mun jäsenkoodi (liput on jäsenille ennakkomyynnissä). 20 päivä tulee seuraava satsi myyntiin missä on Englantia ja Irlantia.

Eli 11.7. olen (toivottavasti luoja suo) Pariisissa.:ahem::thumbup::ahem::thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Itse sain hommattua liput U2 Pariisin keikalle.:ahem: Siitä onkin kohta 12 vuotta kun viimeksi nähnyt bändin. Göteborg sold out, Berliini myös. (ennakkomyynnissä menneet noi jo). Milanon eka täysi, toiseen ei kelvannut mun jäsenkoodi (liput on jäsenille ennakkomyynnissä).
Pensaklupi :eek!::eek!:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Onnea Laralle!:thumbup:

Itse sain hommattua liput U2 Pariisin keikalle.:ahem: Siitä onkin kohta 12 vuotta kun viimeksi nähnyt bändin. Göteborg sold out, Berliini myös. (ennakkomyynnissä menneet noi jo). Milanon eka täysi, toiseen ei kelvannut mun jäsenkoodi (liput on jäsenille ennakkomyynnissä). 20 päivä tulee seuraava satsi myyntiin missä on Englantia ja Irlantia.

Eli 11.7. olen (toivottavasti luoja suo) Pariisissa.:ahem::thumbup::ahem::thumbup:
Ois neljä Ullevin lippua tiedossa...
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Kiitokset kaikille.
On kyllä siistiä tämä urakehitys. Hyvä huomata et tää huhkiminen tuottaa tulosta ja antaa luottoa. Lisäksi me tullaan tekemään koulutuksia 100-150 kampaajalle mun kollegan kans. Mä teen ja se puhuu kun en mä osaa vielä riittävän hyvin hollantia hoitaakseni juttelua ite. Voi siinä vähän sormet täristä ekalla kertaa siltikin.

Hitto et täälä on hieno sää. Varmaan lähemmäs 16 lämmintä mun partsilla ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. :ahem:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Kävin juoksemassa vajaa 6 kilsaa puloleen tuntiin. Johan napsui ja paukkui. Alkaa näköjään toi vauhti löytymään.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kävin juoksemassa vajaa 6 kilsaa puloleen tuntiin. Johan napsui ja paukkui. Alkaa näköjään toi vauhti löytymään.
Hattua nostaisin jos sellainen ois... :thumbup:

Itsella huomenna lyhyet treenit ja lauantaina taas skabat....
Ja enaa reilu viikko SM-kisoihin... :eek:
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Hoimenta, pitäisi suunnata kelkka kohti duunia. Yks linukka odottaa siellä pääsyä turvallisemmalle verkkosegmentille.
 
Ylös