UP't Kevatlaitumella...

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Lähden kohta Tahkolla takaisin.

Olipa hauskaa vetää kelkalla 2 tunnin safari metsissä. 130 km/h oli huiput. Kädet, varsinkin kaasupeukalo puutui, muuten ei pahasti. 76 oli keskisyke.:rolleyes:

Mutta tulipahan vanhat crossimuistot mieleen kun oikein rynkytti pattisella suoralla.:D
Juup, tulee mieleen firman aikoinaan järjestämät kelkkasafarit. (Safari Suomessa, hehheh). Kelkkajutut lopetettiin ainakin toistaiseksi ajosessioiden jälkeen ilmenneiden monien selkäsairaslomien takia. (Itse menin töihin, vaikka paikat jumittivat).

Njuu, asiaan. Melkoista rytkettä tottumattomalle ovat kelkkasafarit. Varsinkin noin viiden-kuuden tunnin ajorupeaman jälkeen vaihtelevilla, epätasaisilla kelkkaurilla. Onneksi oli kahvi- ja ruokatauot välillä. N. 300 km:n ajelu, lähes pelkästään umpimetsän kelkkauralla reilussa kuudessa tunnissa on mielenkiintoinen kokemus. Suosittelen, jos mahdollista.

+130 km/h olen ajaa suhauttanut Karvian turvesoilla. Melko pikaisesti 2-tahtikelkka ottaa tuon lukeman. Huippua en ole kokeillut. Kyrösjärven jäällä olisi ollut aikoinaan tilaisuus, mutta pää ei enää kestänyt.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juup, tulee mieleen firman aikoinaan järjestämät kelkkasafarit. (Safari Suomessa, hehheh). Kelkkajutut lopetettiin ainakin toistaiseksi ajosessioiden jälkeen ilmenneiden monien selkäsairaslomien takia. (Itse menin töihin, vaikka paikat jumittivat).

Njuu, asiaan. Melkoista rytkettä tottumattomalle ovat kelkkasafarit. Varsinkin noin viiden-kuuden tunnin ajorupeaman jälkeen vaihtelevilla, epätasaisilla kelkkaurilla. Onneksi oli kahvi- ja ruokatauot välillä. N. 300 km:n ajelu, lähes pelkästään umpimetsän kelkkauralla reilussa kuudessa tunnissa on mielenkiintoinen kokemus. Suosittelen, jos mahdollista.

+130 km/h olen ajaa suhauttanut Karvian turvesoilla. Melko pikaisesti 2-tahtikelkka ottaa tuon lukeman. Huippua en ole kokeillut. Kyrösjärven jäällä olisi ollut aikoinaan tilaisuus, mutta pää ei enää kestänyt.
Meillä kävi niin että pomon (nainen) mies kielsi pomoa menemästä kelkkailemaan.:D:D:D

Muut vedettiinkin sitten sen edestä. Yks nainen oli mukana, mutta kun se suvisin moottoripyöräilee, niin ei jäänyt pahasti jalkoihin. Eli antoi ihan ok hanaa.:ahem:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenet.. Kävin juoksemassa ja nyt töihin...
On tämäkin..Lauantai aamuna lenkillä...:nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
:) Kiitos.
Alkaa tassa jo tulos nakya kun tuntuu ettei housut enaa pysy jalassa. PAino ei enaa varmaan tipu, mutta kiinteytynyt olo on kylla.:thumbup:
Kireemmät trikoot vaan päälle ja kuva tänne. Kasvot saat peittää jos haluat.:eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kireemmät trikoot vaan päälle ja kuva tänne. Kasvot saat peittää jos haluat.:eek:
Tosta tulikin mieleen tositapaus tulevalta kesältä. N möötteilta Kalliossa, hirmuinen bailumeininki rokkiklubilla. Laralle ja mehelle tulee hiki ja päättävät karata yölliselle uintiretkelle Tokoinrantaan. Laralla ei tietenkään uikkareita, mukana ja Mehehän ei oo simmareista koskaan kuullutkaan. Nakuna vaan. No kohta käveleekin rantaa pitkin mölyävä forumjoukkio. Lara ja Mehe, että mites nyt. - Piiloudutaan, keksii lartsu ja peittää piparinsa käsillä ja nousee ujostelematta vedestä. Mehe empii sekunnin , peittääkin kasvonsa ja seuraa perässä. No eipä kestä kuin hetki niin Knoukkapoika huutaa joukkion seasta että - Kattokaa, lara ja Moe naku-uinnilla!

Mutta mikä on tarinan opetus? Että ens kesänä on pirun kylmät uimavedet.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tosta tulikin mieleen tositapaus tulevalta kesältä. N möötteilta Kalliossa, hirmuinen bailumeininki rokkiklubilla. Laralle ja mehelle tulee hiki ja päättävät karata yölliselle uintiretkelle Tokoinrantaan. Laralla ei tietenkään uikkareita, mukana ja Mehehän ei oo simmareista koskaan kuullutkaan. Nakuna vaan. No kohta käveleekin rantaa pitkin mölyävä forumjoukkio. Lara ja Mehe, että mites nyt. - Piiloudutaan, keksii lartsu ja peittää piparinsa käsillä ja nousee ujostelematta vedestä. Mehe empii sekunnin , peittääkin kasvonsa ja seuraa perässä. No eipä kestä kuin hetki niin Knoukkapoika huutaa joukkion seasta että - Kattokaa, lara ja Moe naku-uinnilla!

Mutta mikä on tarinan opetus? Että ens kesänä on pirun kylmät uimavedet.
Buu!

Vitun huono tarina. Ja tiedoksi: Mulla on märkäpuku ja siellä on aina kusenlämpöiset vedet sisällä.:rolleyes:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Uintikisat takana. Mukaan tarttui 2 pronssimitalia. :ahem::thumbup:
Tuosta se menestys alkanee.... :doubtful:

Ajat olivat kylla huonoja, mutta muut olivat huonompia. :eek:

Tytar paransi rintauinnissa yli 3 sekunnilla, mutta vapaa meni makeen jarjestajien takia, meinas myohastya lahdosta ja keskittyminen karkasi.
Tytar ois rinulin ajalla ollut poikien sarjassa toka, mutta tyttojen sarjassa oli nyt kymmenes. Kova taso tytoilla Suomessa, Seppalan ansiota taitaa olla...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siis oothan sa nyt tietoinen, et mun naama varkilla voitettiin kuitenkin vuoden namupalakisa. Joten ei sita tartte peitella...:thumbup:
Aattelin vaan ettei forumin käteenvetäjäjätkät saa uusia kuvia seinille.:eek:

Voit toimia nääs anonyyminä.:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siis oothan sa nyt tietoinen, et mun naama varkilla voitettiin kuitenkin vuoden namupalakisa. Joten ei sita tartte peitella...:thumbup:
Ja kai mä sen nyt tiedän kun saatana hävisin.:jaska::(

Missä oli forumin homot silloin? Knoukka? Matxi? Jacques? Dominic?:doubtful::(
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ja kai mä sen nyt tiedän kun saatana hävisin.:jaska::(

Missä oli forumin homot silloin? Knoukka? Matxi? Jacques? Dominic?:doubtful::(
Kyllä homotkin valkkaa. Toi on taas tota stereotypiaa että homppeleille kelpaa kaikki mikä liikkuu, on lämmintä ja kusee seisaaltaan.
 
Ylös