UP't Kevatlaitumella...

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Hoimenta, pitäisi suunnata kelkka kohti duunia. Yks linukka odottaa siellä pääsyä turvallisemmalle verkkosegmentille.
Huomenta!

Mulla ei Ubuntu enää käynnisty loppuun asti vaan jämähtää täysin sen jälkeen kun lisäsin ThinkPadiin gigan kamman :jaska:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lähden kohta Tahkolla takaisin.

Olipa hauskaa vetää kelkalla 2 tunnin safari metsissä. 130 km/h oli huiput. Kädet, varsinkin kaasupeukalo puutui, muuten ei pahasti. 76 oli keskisyke.:rolleyes:

Mutta tulipahan vanhat crossimuistot mieleen kun oikein rynkytti pattisella suoralla.:D
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Huomenta!

Mulla ei Ubuntu enää käynnisty loppuun asti vaan jämähtää täysin sen jälkeen kun lisäsin ThinkPadiin gigan kamman :jaska:
Kuulostaa enämpi rautaongelmalta kuin käyttisongelmalta. Käynnistyykö sulla kuitenkin inittab?

Verkkomuutos onnistui mainiosti, mitä nyt piti hiukan javaprosessia survoa tainnoksiin ennen ip-päivitystä.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Lähden kohta Tahkolla takaisin.

Olipa hauskaa vetää kelkalla 2 tunnin safari metsissä. 130 km/h oli huiput. Kädet, varsinkin kaasupeukalo puutui, muuten ei pahasti. 76 oli keskisyke.:rolleyes:

Mutta tulipahan vanhat crossimuistot mieleen kun oikein rynkytti pattisella suoralla.:D
Muistitko vemputtaa kelkkaa?
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Tulihan sitä vemputeltua että sai taittumaan 90 asteen kurveissa.:ahem:
Olin joitamia vuosia sitten mönkijäsafarilla. Emme ehtineet ajaa kunnolla ekan pitkän suoran loppuun asti kun safarin johtaja karjui "ei saa vemputtaa ettei tule ruumiita". Maikkarin kaveri ajoikin sitten vähän myöhemmin päin puuta. Onneksi ei sattunut mitään vakavaa.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenta murut!

Ihana 13 tunnin työpäivä ja pomo lähetti eilen yöllä viestin, että mulla on 1500 miinuksella tuolivuokra viime vuoleta......Haistakoot paskan. En usko. Joku on taas ryssiny jotain.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Huomenta murut!

Ihana 13 tunnin työpäivä ja pomo lähetti eilen yöllä viestin, että mulla on 1500 miinuksella tuolivuokra viime vuoleta......Haistakoot paskan. En usko. Joku on taas ryssiny jotain.
Sano pomolle, että käytät eri tuolia kun käyt paskhalla.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kuulostaa enämpi rautaongelmalta kuin käyttisongelmalta. Käynnistyykö sulla kuitenkin inittab?
Niin minustakin, mutta toisella kovalevyllä XP pelittää ihan hyvin. Jos jämähtäisi aina samaan kohtaan, niin syyttäisin viallista levyä (ei välttämättä ole siltikään täysin ehjä). Nyt vaan ongelmat ilmenivät heti muistikamman lisäyksen jälkeen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ma meen ens viikolla kaymaan Pariisissa. Aamulla junalla sinne, ja illalla takaisin.
2 tuntia Liegesta kestaa kulkea, taitaa menna juna aika haipakkaa....
Menee. Ja pirun tasanen on kyyti. Tai ainakin Pyrsselin ja Pariin välillä. Sitä tullu junailtua vähän enemmänkin.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Menee. Ja pirun tasanen on kyyti. Tai ainakin Pyrsselin ja Pariin välillä. Sitä tullu junailtua vähän enemmänkin.
Junalla olen kulkenut aiemmin vain Saksanmaalla, tuleepa nyt tuotakin kokeiltua.
Otin ykkosluokan liput, kuulemma safkat kuuluu hintaan... :doubtful:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kavinpa uimassa 3.5km. Hyva fiilis, irtosi ihan hyvin.

Huominen kisa saattaa menna hyvin... :doubtful:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Perse. Sen verran kiireinen päivä ollut, että joudun perhana toteamaan etten ole sanojeni mukainen mies :jaska: Selityksenä parille möötteläiselle että oli ihan töitäkin ja sitten pakollista perhe-elämää ja sen jälkeen naapuri soitteli ja kyseli että otanko olutta jos käväisen...

Niin, tarkkaan valikoituja kuvia laitan kyllä heille joille olen luvannut. Kukaan ei voi pahoittaa mieltänsä. Löytyi sen yhden jo julkaistun lisäksi ainakin pari keikkakuvaa yleisöstä jotka menevät sen piiriin että on annettu lupa täyteen julkisuuteen - hyvää mainosta vaan forumille, kun on kunnon hajurako meistä sitten muihin :nope:

Hyvää yötä.
 
Ylös