Huomenta!Hoimenta, pitäisi suunnata kelkka kohti duunia. Yks linukka odottaa siellä pääsyä turvallisemmalle verkkosegmentille.
Kuulostaa enämpi rautaongelmalta kuin käyttisongelmalta. Käynnistyykö sulla kuitenkin inittab?Huomenta!
Mulla ei Ubuntu enää käynnisty loppuun asti vaan jämähtää täysin sen jälkeen kun lisäsin ThinkPadiin gigan kamman :jaska:
Muistitko vemputtaa kelkkaa?Lähden kohta Tahkolla takaisin.
Olipa hauskaa vetää kelkalla 2 tunnin safari metsissä. 130 km/h oli huiput. Kädet, varsinkin kaasupeukalo puutui, muuten ei pahasti. 76 oli keskisyke.
Mutta tulipahan vanhat crossimuistot mieleen kun oikein rynkytti pattisella suoralla.
Taisit oikaista 7 kilsan kohdalla jälkimmäiselle pulolella tunnilla. :frank:Kävin juoksemassa vajaa 6 kilsaa puloleen tuntiin. Johan napsui ja paukkui. Alkaa näköjään toi vauhti löytymään.
Tulihan sitä vemputeltua että sai taittumaan 90 asteen kurveissa.:ahem:Muistitko vemputtaa kelkkaa?
Olin joitamia vuosia sitten mönkijäsafarilla. Emme ehtineet ajaa kunnolla ekan pitkän suoran loppuun asti kun safarin johtaja karjui "ei saa vemputtaa ettei tule ruumiita". Maikkarin kaveri ajoikin sitten vähän myöhemmin päin puuta. Onneksi ei sattunut mitään vakavaa.Tulihan sitä vemputeltua että sai taittumaan 90 asteen kurveissa.:ahem:
Sano pomolle, että käytät eri tuolia kun käyt paskhalla.Huomenta murut!
Ihana 13 tunnin työpäivä ja pomo lähetti eilen yöllä viestin, että mulla on 1500 miinuksella tuolivuokra viime vuoleta......Haistakoot paskan. En usko. Joku on taas ryssiny jotain.
Niin minustakin, mutta toisella kovalevyllä XP pelittää ihan hyvin. Jos jämähtäisi aina samaan kohtaan, niin syyttäisin viallista levyä (ei välttämättä ole siltikään täysin ehjä). Nyt vaan ongelmat ilmenivät heti muistikamman lisäyksen jälkeen.Kuulostaa enämpi rautaongelmalta kuin käyttisongelmalta. Käynnistyykö sulla kuitenkin inittab?
Se oli meili...Just, yöllähän moisia viestejä kuuluukin lähetellä ja tekstarilla...
Ma meen ens viikolla kaymaan Pariisissa. Aamulla junalla sinne, ja illalla takaisin.Lennot ja hotelli hommattu Pariisista.
Menee. Ja pirun tasanen on kyyti. Tai ainakin Pyrsselin ja Pariin välillä. Sitä tullu junailtua vähän enemmänkin.Ma meen ens viikolla kaymaan Pariisissa. Aamulla junalla sinne, ja illalla takaisin.
2 tuntia Liegesta kestaa kulkea, taitaa menna juna aika haipakkaa....
Junalla olen kulkenut aiemmin vain Saksanmaalla, tuleepa nyt tuotakin kokeiltua.Menee. Ja pirun tasanen on kyyti. Tai ainakin Pyrsselin ja Pariin välillä. Sitä tullu junailtua vähän enemmänkin.
Vai että junalla..Ma meen ens viikolla kaymaan Pariisissa. Aamulla junalla sinne, ja illalla takaisin.
2 tuntia Liegesta kestaa kulkea, taitaa menna juna aika haipakkaa....
:thumbfh: