UP't Kevatlaitumella...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ja sit on tietty Vihreet panot: Lyöt ittes kettingillä ja munalukolla kiinni sängyntolppaan ja kieltäydyt poistumasta ennenkuin muijan "viidakko" taas rehoittaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
....nii ja Kepupanot: Hoidetaan koko akti tekstareilla ja myydään ne vielä Iltalehteen :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Demareista mulle ei sitten tullukaan enää mitään julkaisukelpoista mieleen, paitti että tietysti munattomana on paha paneskella :dunno:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Demareista mulle ei sitten tullukaan enää mitään julkaisukelpoista mieleen, paitti että tietysti munattomana on paha paneskella :dunno:
Nii, ja Lipponen huutaa muna loysana, etta kohta alkaa panohommat, juu. :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
RKP:sta irtois vaikka mitä, mutta toisaalta ei olis reilua loukata seksuaalisia vähemmistöjä :nope:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nyt pani kylla Oube hienon. Tuota kaytan.
"Olihan mut kutsuttu, ja VIP katsomossa oli firman paikka, mutta aitienpaiva on paljon tarkeampi".

Ja tulee pisteita... :eek::eek::eek:

:thumbup::thumbup::thumbup:
hmmm. oonkohan mä oikeella foorumilla, kun ensimmäiseksi tuli mieleen futisjengi ja sen VIP-katsomo :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
hmmm. oonkohan mä oikeella foorumilla, kun ensimmäiseksi tuli mieleen futisjengi ja sen VIP-katsomo :rolleyes:
Mua ei potkupalloa saa seuraamaan rahallakaan... :thumbfh:

Ja Barcelonassa ei taida olla kovin hyvaa latkajoukkuetta... :dunno:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mutta euro-demari paneskelee kaapu päällä kuoripoikia. :eek:
Jollei kirkko ota kaapu Mitrolta pois sitä ennen. Olis täysin nakuna.

Mutta kuulema eräs sponsoritaho on lähestynyt Mitro Repoa. Diiliin kuuluu nimen muuttaminen ja tuotemerkin tatuointi otsaan. Sekä vielä pallonkuviot päähän.

Sen jälkeen Suomessa tunnetaan isä Mitre. Pää kuin jalkapallo.

Knoukka

Well-known member
Ma kylla ajattelin ottaa koko paskaan osaa, on sen verran lyhyet matkat etta minakin jaksan juosta 3km.... :eek:
Kattelin samaa mutta meikäläinen jää tossa uinnissa jo niin pahasti että ei enää ehdi muiden forumistien mukaan. :eek: Ja sellanenhan ei vetele!