Knoukka
Well-known member
Mä luin ensin että naamalle. Ja jos tarkkaan lukee niin niinhän tossa lukeekin!Tulit mun uniin knoukkari...oltiin kumpikin lapissa...
Mä luin ensin että naamalle. Ja jos tarkkaan lukee niin niinhän tossa lukeekin!Tulit mun uniin knoukkari...oltiin kumpikin lapissa...
Sympat.Olin tanaan Roubaix'ssa aamulla 90min kokouksessa. Sina aikana yliopiston viereen parkitusta vuokra-autosta oli lyoty takalasi sisaan, pollitty (Europcarin) navigaattori ja mun arskat. Koko matkalaukku oli kayty lapi, seka kaikki mahdolliset ovien sivutaskut. Keskella paivaa ja keskella ihmisia olivat tuon tehneet...
Hiehoa, Ranska. Toinenkin paska maa.
Polttakaa toisenne roviolla, saatanan patonkipellet.
Poliisiasemalla meni yli tunti. Ja nyt ajellaan ilman sivulasia. :thumbfh:
Menemene ja sano terkut. :thumbup:Tänään oli viimoinen kerta juurihoitoa. Pitäisiköhän mennä Juureen saamaan kulinaristista hoitoa tilalle.
Mulla oli eka kerta vuokra-autolle. Yleensa otan vain mukaani, mutta kun oli vain tunnin pysahdys ja keskella kaupunkia, luotin liikaa ettei kukaan mene sisaan. Vaarassa olin.Sympat.
Kolmasti käyny vuokrapirssin kanssa sama arpa Euroopas. Hollannissa saatana kaks kertaa ja kerran Ranskalassa. Panee napakasti vituttaan sillä hetkellä. Muutenkin olis yleensä tilanteet päällä.
Älä välitä, mulla on ollu jo pari kuukautta.Alkaa pojat olla takki aika tyhjä.:nope::thumbfh:
No ei, fiksumpi nimenomaan ei kysyis vaan olettais, että ilmanmuuta haluat viettää äitienpäivän vaimon ja äitisi seurassa ja siksi lennät vasta maanantaiaamuna.Fiksumpi saattaisi kysya miksi en jo lauantaina, tahi sundei aamuna... :thumbfh:
En tajunnut. :jaska::jaska::jaska:
Siinä on kuule koko suku vielä tippa linssissä. Sinä mukaanlukien, mutta et tietenkään liikutuksesta vaan ihan puhtaasta vitutuksesta, jota ei tippaakaan helpota taustalla auki olevasta tv:stä kaikuva Oskari Saaren selostusNyt pani kylla Oube hienon. Tuota kaytan.
"Olihan mut kutsuttu, ja VIP katsomossa oli firman paikka, mutta aitienpaiva on paljon tarkeampi".
Ja tulee pisteita...
:thumbup::thumbup::thumbup:
Ja ehkä jotain muutakin.Nyt pani kylla Oube hienon. Tuota kaytan.
"Olihan mut kutsuttu, ja VIP katsomossa oli firman paikka, mutta aitienpaiva on paljon tarkeampi".
Ja tulee pisteita...
:thumbup::thumbup::thumbup:
Joo, Myllis ahkerana lentomatkustajana on siirtäny tän lentoyhtiöiden käyttämän mailinkeruukäytännön makkariinsa. Panee pisteillä!Ja ehkä jotain muutakin.
Joo, Myllis ahkerana lentomatkustajana on siirtäny tän lentoyhtiöiden käyttämän mailinkeruukäytännön makkariinsa. Panee pisteillä!
Vaimonsa on kuulemma hieman valitellu sitä, että kyllä sen vielä jotenkuten kestää, että joutuu esileikin sijaan näyttämään miehelleen varauloskäyntien sijainnin, mutta se että aktin päätteeksi joutuu tarjoilemaan pähkinöitä ja tomaattimehua, on jo jossain määrin nöyryyttävää :nope:
Ja päällekin vielä tarjoilu kuin lounkessa.:ahem:
Puhumattakaan, etta Kauppalehti pitaa tuoda ennen panoa.Vaimonsa on kuulemma hieman valitellu sitä, että kyllä sen vielä jotenkuten kestää, että joutuu esileikin sijaan näyttämään miehelleen varauloskäyntien sijainnin, mutta se että aktin päätteeksi joutuu tarjoilemaan pähkinöitä ja tomaattimehua, on jo jossain määrin nöyryyttävää :nope:
Kokoomus-panot. Lukee pörssiuutisia nussiessaan.:eek!:Puhumattakaan, etta Kauppalehti pitaa tuoda ennen panoa.
Ja vittu ma mitaan kauppalehtea lue
Ja jos kurssit ovat laskussa, niin homma loppuu lyhyeen...Kokoomus-panot. Lukee pörssiuutisia nussiessaan.:eek!:
Toista ne on kommaripanot: Toverille kanssa.Kokoomus-panot. Lukee pörssiuutisia nussiessaan.:eek!:
Niin, tai että punapäälliköt nai ja kansa palelee ja kärsii nälkää.Toista ne on kommaripanot: Toverille kanssa.