UP't Kevatlaitumella...

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mutta tartteeko siitä ilmoitella kaikille muille että sain "munaa/pillua"?

Eikös se ole aika luonnollista toimintaa samoin kuin paskantaminen, kuseminen, hengittäminen, syöminen. Kaikki ihmiset paneksiii, yksin tai useammassa seurassa.
Mulla on sellainen fiilis että jos jonkun tarttee ilmoitella "että sain" niin kyseessä on tilanne että ko. toimintaa tapahtuukin suht harvoin ja siitä pitää nyt sitten erikseen ilmoitella.

Ja formuloitahan en tähän kastiin laskisi koska se ei ole standarditoimintaa vaan spesiaaliharrastus. Paneminen ei.

Mikään ei ole niin tärkeää kuin kierrosajan parantaminen, ja sekään ei ole loppujen lopuksi niin tärkeää ;)

Täällä on suurinpiirtein kaikista yllämainituista tapahtumista oma toikki...Paskantaminen, kuseminen, syöminen, juominen, saunominen, herääminen, nukkuminen, unien näkeminen ym ym...
Joten mikä sua siinä kaivaa, että ilmoitetaan myös seksin harrastamisesta?
Enkä mä tänne joka kertaa ilmoita. Mun mielestä se nyt vaan on huvittavaa, että joku on jörnänny mun selkään palovammat..tai ainakin mua naurattais jos jollekki muulle niin olis käyny...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Täällä on suurinpiirtein kaikista yllämainituista tapahtumista oma toikki...Paskantaminen, kuseminen, syöminen, juominen, saunominen, herääminen, nukkuminen, unien näkeminen ym ym...
Enkä mä tänne joka kertaa ilmoita. Mun mielestä se nyt vaan on huvittavaa, että joku on jörnänny mun selkään palovammat..tai ainakin mua naurattais jos jollekki muulle niin olis käyny...
Minäkin mietin, että onko Racer X:n vaimolla pihtaamiskausi menossa vai mikä helvetti mättää, kun tuollaista kommenttia laran suuntaan tullut..puolueettomana erotuomarina en toki sano mitään mihinkään, kunhan hymyilen ilkikurisesti ja pistän pari hymiötä perään ;) :):):)

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Minäkin mietin, että onko Racer X:n vaimolla pihtaamiskausi menossa vai mikä helvetti mättää, kun tuollaista kommenttia laran suuntaan tullut..puolueettomana erotuomarina en toki sano mitään mihinkään, kunhan hymyilen ilkikurisesti ja pistän pari hymiötä perään ;) :):):)
Niin! Niimpä!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Epsanjassa. Kavin eilen syomassa irtisanotun tehtaanjohtajan kanssa. Saaliksi kay. Lupasin kirjoittaa suosituskirjeen.
Pirun hyva tyyppi, ison pomon egon takia sai potkut, mun mielesta... :nope::nope::nope:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Yks tuttavani jörni kerran niin, että hotellihuoneen kokolattiamattoon palo jäljet. Eikä siinä mitään, mutta se jälki kulki huoneesta käytävälle ja hissillä seuraavaan kerrokseen ja sieltä portaita alas ja takas huoneeseen ja suoraan suihkuun. Pääsäntösesti jälki oli yhtä leveetä palouraa, mutta välillä oli kahta latua rinnan kun oli vaihdettu doggiin. Jep, Korhonen oli.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En oo vielä. Tulee huomenna tai perjantaina. Sitten saakin polkaista toistakymmentätuhatta kertaa. :dunno:

Ja huomenet.
Mahtaa siinä olla Taimi ihmeissään.:eek:

Huomenta, lähden uimaan ja fysioterapiaan. 1058 kilsaa tuli rullattua 36 tuntiin.:thumbfh: Tänään 'iltavuoro', koulutusta ja ruokailua klo 19 alkaen. Päivällä vähän mallitauluja Starkkiin, myyjien omiaostoja (voe luoja mitä vinkumista sekin on) ja sähköposteilua sopimusasioista. Eli ihan persiistä tämä päivä taas kerran.:nope: