Kuusi on kans sillai hyvä, että helpottaa hyttysfarmin perustamista.Kuusta. Oon kuullu että raha kuulemma kasvaa puussa.
Kuusi on kans sillai hyvä, että helpottaa hyttysfarmin perustamista.Kuusta. Oon kuullu että raha kuulemma kasvaa puussa.
Tuostapa tuli mieleen, että kuinkahan moni forumisti on istuttanut metsää. Siitähän tuossa polkemisessa kaiketi on kysymys. Ainakin minä olen.En oo vielä. Tulee huomenna tai perjantaina. Sitten saakin polkaista toistakymmentätuhatta kertaa. :dunno:
Ja huomenet.
Aivan. Koska metsän polttaminenhan on sen vastakohta.Tuostapa tuli mieleen, että kuinkahan moni forumisti on istuttanut metsää. Siitähän tuossa polkemisessa kaiketi on kysymys. Ainakin minä olen.
Olen minä ainakin useaan kertaan mukana ollut, jossen nyt välttömättä niin aktiivisesti aina osallistunut.Tuostapa tuli mieleen, että kuinkahan moni forumisti on istuttanut metsää. Siitähän tuossa polkemisessa kaiketi on kysymys. Ainakin minä olen.
Kokeilisit rahapuuta.Kuusta. Oon kuullu että raha kuulemma kasvaa puussa.
Tiedetään. Ei kevättä ja loppusyksyä lukuunottamatta viitti paljoo krillailla ulkona.Kuusi on kans sillai hyvä, että helpottaa hyttysfarmin perustamista.
Höööö.....:alppu:En oo vielä. Tulee huomenna tai perjantaina. Sitten saakin polkaista toistakymmentätuhatta kertaa. :dunno:
Ja huomenet.
Haiskahtaa siltä että Vesku haluaa Vihantiin talkoisiin!:thumbup:Höööö.....:alppu:
Täällä on tämän kevään polkemiset tehty, tarjolla oli 3900 kertaa, mutta 450 jätin muille halukkaille,,, ( lie noita halukkaita, kun noita myyrätuhoja on varsin laajalti! EN ite kaikkia tehnyt, eräs kylälle muuttanut entinen viljelijä kävi pari lyhyttä päivää apuna korvauksena lumitöistä!:thumbup:
Toistakymmentä tuhatta meinaa yli 5;tä hehtaaria! itsekeseen jonkinmoinen urakka! :frank: onnea ja menestystä!!
Ja nurmetkin huomenissa lannoitettu, osa salpietarilla ja osa ilmastoidulla lietteellä! Kevättyöt mallissaan!
Knoukkari on niin kovakuntoinen, niin eiköhän se poljennot tee itse... apumiehiä tarvii ei... Kuin Singerillä ajais! Kunhan ei vaan joka mättäällä polkaisisi kahta reikää...Haiskahtaa siltä että Vesku haluaa Vihantiin talkoisiin!:thumbup:
Sellanen palsta ois. Tilasin kaks putkee, ettei ihan yksin tarvi. Kierrätän sukulaisia renkimiehinä ja piikoina, riipalkalla aattelin. Toukokuun olen varannu eli kaks viikkoo. Enkä kerralla tuota taimia pihaan kuivumaan.Toistakymmentä tuhatta meinaa yli 5;tä hehtaaria! itsekeseen jonkinmoinen urakka! :frank: onnea ja menestystä!!
Just kävin heittään viimesen peekoolenkin. Aattelin että ei juoksu kiinnosta kun polkee päivän taimia. Tosin toi rankahommakaan ensiharvennuspalstalla mitään keveetä hommaa ole. 3-5 tuntia siellä jaksaa painaa, sitten menee katteluksi ja huokailuksi.Knoukkari on niin kovakuntoinen, niin eiköhän se poljennot tee itse... apumiehiä tarvii ei... Kuin Singerillä ajais! Kunhan ei vaan joka mättäällä polkaisisi kahta reikää...
Oiskohan joku pieni palauttava hissuttelu-iltalenkki tms venyttely sulle tarpeen??? Voi olla tai olla olematta, että jalat on jumissa parin ekan päivän jälkeen kömpiessä edestakaisin ja sivuittain- siellä risuisella mätästysalueella- kovakuntoisellakin kaverilla??? itse- "patalaiskana"- istuin parina iltana poreammeessa saunareissuilla, hieman auttoi..Just kävin heittään viimesen peekoolenkin. Aattelin että ei juoksu kiinnosta kun polkee päivän taimia. Tosin toi rankahommakaan ensiharvennuspalstalla mitään keveetä hommaa ole. 3-5 tuntia siellä jaksaa painaa, sitten menee katteluksi ja huokailuksi.
Jumalauta, onko tää F1-forum ihan kokonaan homojen valtaamaTulipa Samun kanssa juotua tänään homokahvit. Samu toi mukanaan kovaa keppiä kesätarpeiks.
Tule kuitenkin homoilemaan!Jumalauta, onko tää F1-forum ihan kokonaan homojen valtaama
Taitaa olla parempi etten tule möötteen :nope:
Mulukut rasvaan ja panox!Tule kuitenkin homoilemaan!