S.A (Orginal)
Well-known member
Tulipa käytyä lauantaina tuola Motorsport Show:ssa / AutoXpossa. Vähän kyllä petyin. Lola Aston Martin oli lasikuitushowcase ja muutenkin ei sielä ollut mitään maata mullistavaa. Esimerkiksi Audi Centterissä viime vuonna näytillä ollut JJ Lehdon Le Mans voittaja Audi oli aito, kilpailun läpi ajanut auto, eikä näyttelykuitukoppa, joten vähän laimensi tunnelmaa tuo asia.
Ja mitä valaistukseen tulee; ei kyllä pisteitä kotia tule niistä kohdespoteista, jotka valasivat yksityiskohdat kyllä, mutta kokonaisuutena kuvasta tulee sontaa. Kirkkaat kohdat loistavat lopun auton jäädessä tummaksi läntiksi.:jaska:
Mikä miellytti?
458 Italia on kaunis, etenkin takavinkkelistä. Porschen 911 GT3 CUP:ia oli hieno katsella. Autosta tietävän kanssa oli hienoa jutella vaihdelaatikoista ja auton tekniikasta. Ja kun vielä kuskin puolen ovi aukesi, niin sai hienot detail kuvat ohjaamon hallintalaitteista.:thumbup: Kiitoksia vaan!
Mutta tosiaan vähän laimea maku jäi, liekö sitten johtunut puhtaasti rahasta ja messujen teemasta, jolloin Euroopasta on turha odottaa mitään ihmeellistä näytille tuotavaksi?
Pistää vaan miettimään, millä rahalla ja millä tavalla aikoinaan esimerkiksi 1996-1997 Team Nykopp rakensi tuon Helsinki Motor Show:n pystyyn?
Ei takuulla ollut halpaa raahata tänne SVR Diabloja, F1:siä (taisivat olla show casseja osa?), aitoa F1 GTR McLarenia, BTCC autoja sun muita. Tänään nuo harvinaiset aidot kilpurit ovat vain haaveita nähdä Suomessa.
IKÄVÄKYLLÄ.
Jos olisi varaa, lähtisin ensi viikolla Autosport Internationaliin, mutta kun olen prsauki, niin olen.:frown:
Ja mitä valaistukseen tulee; ei kyllä pisteitä kotia tule niistä kohdespoteista, jotka valasivat yksityiskohdat kyllä, mutta kokonaisuutena kuvasta tulee sontaa. Kirkkaat kohdat loistavat lopun auton jäädessä tummaksi läntiksi.:jaska:
Mikä miellytti?
458 Italia on kaunis, etenkin takavinkkelistä. Porschen 911 GT3 CUP:ia oli hieno katsella. Autosta tietävän kanssa oli hienoa jutella vaihdelaatikoista ja auton tekniikasta. Ja kun vielä kuskin puolen ovi aukesi, niin sai hienot detail kuvat ohjaamon hallintalaitteista.:thumbup: Kiitoksia vaan!
Mutta tosiaan vähän laimea maku jäi, liekö sitten johtunut puhtaasti rahasta ja messujen teemasta, jolloin Euroopasta on turha odottaa mitään ihmeellistä näytille tuotavaksi?
Pistää vaan miettimään, millä rahalla ja millä tavalla aikoinaan esimerkiksi 1996-1997 Team Nykopp rakensi tuon Helsinki Motor Show:n pystyyn?
Ei takuulla ollut halpaa raahata tänne SVR Diabloja, F1:siä (taisivat olla show casseja osa?), aitoa F1 GTR McLarenia, BTCC autoja sun muita. Tänään nuo harvinaiset aidot kilpurit ovat vain haaveita nähdä Suomessa.
IKÄVÄKYLLÄ.
Jos olisi varaa, lähtisin ensi viikolla Autosport Internationaliin, mutta kun olen prsauki, niin olen.:frown: