Urheiluautot

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Tulipa käytyä lauantaina tuola Motorsport Show:ssa / AutoXpossa. Vähän kyllä petyin. Lola Aston Martin oli lasikuitushowcase ja muutenkin ei sielä ollut mitään maata mullistavaa. Esimerkiksi Audi Centterissä viime vuonna näytillä ollut JJ Lehdon Le Mans voittaja Audi oli aito, kilpailun läpi ajanut auto, eikä näyttelykuitukoppa, joten vähän laimensi tunnelmaa tuo asia.

Ja mitä valaistukseen tulee; ei kyllä pisteitä kotia tule niistä kohdespoteista, jotka valasivat yksityiskohdat kyllä, mutta kokonaisuutena kuvasta tulee sontaa. Kirkkaat kohdat loistavat lopun auton jäädessä tummaksi läntiksi.:jaska:

Mikä miellytti?
458 Italia on kaunis, etenkin takavinkkelistä. Porschen 911 GT3 CUP:ia oli hieno katsella. Autosta tietävän kanssa oli hienoa jutella vaihdelaatikoista ja auton tekniikasta. Ja kun vielä kuskin puolen ovi aukesi, niin sai hienot detail kuvat ohjaamon hallintalaitteista.:thumbup: Kiitoksia vaan! :)

Mutta tosiaan vähän laimea maku jäi, liekö sitten johtunut puhtaasti rahasta ja messujen teemasta, jolloin Euroopasta on turha odottaa mitään ihmeellistä näytille tuotavaksi?
Pistää vaan miettimään, millä rahalla ja millä tavalla aikoinaan esimerkiksi 1996-1997 Team Nykopp rakensi tuon Helsinki Motor Show:n pystyyn?
Ei takuulla ollut halpaa raahata tänne SVR Diabloja, F1:siä (taisivat olla show casseja osa?), aitoa F1 GTR McLarenia, BTCC autoja sun muita. Tänään nuo harvinaiset aidot kilpurit ovat vain haaveita nähdä Suomessa.
IKÄVÄKYLLÄ.

Jos olisi varaa, lähtisin ensi viikolla Autosport Internationaliin, mutta kun olen prsauki, niin olen.:frown:
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Vaan 430kmh? Eikö se kovempaa mene?
Ainiin mutta kun painoa on 2000kg niin ei se voi mennä. Vaikka on 8 litraa ja 4 turpoa ja 16 sylinteriä.:D
Kumma juttu, että 1200kg/627hv riitti 391kmh asti aikoinaan, ilman turboja, vähemmillä pytyillä ja sen sellasta.
No tehkööt mitä tykkäävät...:rolleyes:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sen sijaan että quottailet muiden otsikoita niin mitäs jos ihan oikeasti kommentoisit itsekin näitä uutisia eikä pelkästään tulisi linkkailuja muualle?

Niin ja tuo Cadillac Cien oli The Island leffassa "pääosassa" jo v. 2005, eli sen tuotaantoon tuleminen tuskin on kovinkaan ajankohtainen enää nykyisin.
(tuolloinhan sitä odotettiin kyllä kovastikin, ensiesittely oli kuitenkin tapahtunut jo v. 2002)
 

Jellinek

Banned
Liittynyt
27.1.2010
Viestit
6719
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Sen sijaan että quottailet muiden otsikoita niin mitäs jos ihan oikeasti kommentoisit itsekin näitä uutisia eikä pelkästään tulisi linkkailuja muualle?

Niin ja tuo Cadillac Cien oli The Island leffassa "pääosassa" jo v. 2005, eli sen tuotaantoon tuleminen tuskin on kovinkaan ajankohtainen enää nykyisin.
(tuolloinhan sitä odotettiin kyllä kovastikin, ensiesittely oli kuitenkin tapahtunut jo v. 2002)
Tiedän joo, että tuo Cien jäi vaan yksittäiseksi protoksi kuten myös tämä Sixteen:

Nyt kun GM on uudelleen noussut jaloilleen, aiotaan Cadillacillakin taas tosissaan ryhtyä kilpailemaan saksalaisten kanssa henkilöautojen "kuninkuusluokassa".
Aika näyttää tuleeko mitään kovin superia tuotantoon vai jäävätkö suunnitelmat vain näyttelykonsepteiksi tässä nykyisessä ekovouhotuksessa. :dunno:
 

S.A (Orginal)

Well-known member
Liittynyt
13.2.2001
Viestit
1018
Sijainti
Vantaa
Seuraava Octane Magazine taitaa tarjoilla jotain mielenkiintoista.
En usko, että kyseessä on XP1 LM johon vertaavat tätä uutukaista, todennäkösesti sielä on perus F1 katuversio vs M4-12C.
(Lainattu kuva TÄÄLTÄ)
 
Ylös