Toisaalta Kimin sanoin, se on sama kaikille. Johonkin se raja on vedettÀvÀ.Saatanan track limits natsit
Juu. Mieluummin saisi ajaa kanttarin pÀÀllÀ niin jyvÀt erottuu akanoista.Saatanan track limits natsit
Niin oliko sitÀ ylivoimaa sitten missÀÀn vaiheessa? FP1 kulki, mutta harjoituksista on turha lÀhteÀ tekemÀÀn mitÀÀn suurta johtopÀÀtöstÀ. Molemmat autot kyllÀ nÀyttivÀt hyvÀltÀ radalla Redbull oli vaan tÀnÀÀn nopeampi.Mihin se Mercedeksen ylivoima hÀvisi yhtÀkkiÀ ?
Tai sitten Max ylisuoritti ja ajoi paalulle hitaammalla autolla tÀnÀÀn kun Perez hÀvisi Lewisille.Niin oliko sitÀ ylivoimaa sitten missÀÀn vaiheessa? FP1 kulki, mutta harjoituksista on turha lÀhteÀ tekemÀÀn mitÀÀn suurta johtopÀÀtöstÀ. Molemmat autot kyllÀ nÀyttivÀt hyvÀltÀ radalla Redbull oli vaan tÀnÀÀn nopeampi.
Huomenna nÀhdÀÀn mikÀ on kisavauhdin tilanne.
Samaa logiikka kÀyttÀen Max on koko viikonlopun alisuorittanut kun Perez on roikkunut noin hyvin vauhdissa mukana.Tai sitten Max ylisuoritti ja ajoi paalulle hitaammalla autolla tÀnÀÀn kun Perez hÀvisi Lewisille.
Olisin suorastaan ihmeissÀni, jos Checolle ei olisi annettu ohjeistusta kisata ÀÀrimmÀisen kovaa Hamiltonia vastaan.Ihanaa. Checolta mahtava onnistuminen. Nyt vaan röyhkeÀsti sinne ekaan mutkaan ja jos Hamiltonin kanssa kolisee niin eipÀ haittaa. Toki #Blessedin tuurin tietÀen Mersun yli voi ajaa vaikka tankilla ja mitÀÀn ei mene rikki.
Itse toivon ettĂ€ Verstappen vie mestaruuden. Hamiltonia vastaan ei mitÀÀn ole. Mutta kyllĂ€hĂ€n se alkaa puuduttaa , ettĂ€ yksi mies vie mestaruudet vuodesta toiseenJumantsukka tuo Max on nopea, piti olla niin selvĂ€sti Mersun rata. VĂ€hĂ€n rupeaa jo pelottamaan ettĂ€ âthe golden spoon boyâ vie mestaruuden. Ja Botterin rankun takia RB on kĂ€rjessĂ€ 2v1
ItsellÀ on se Maxin yliaggressiivinen ajotyyli suurin ongelma, hieman kun sitÀ muuttaisi, niin voisi nousta suosikiksi. Max on kuitenkin vÀhÀnkuten Speedy eli sairaan nopee.Itse toivon ettÀ Verstappen vie mestaruuden. Hamiltonia vastaan ei mitÀÀn ole. Mutta kyllÀhÀn se alkaa puuduttaa , ettÀ yksi mies vie mestaruudet vuodesta toiseen
Itse koen ettÀ yliaggressiivisuus on parempi kuin passiivisuus. Niin saadaan kunnon viihdettÀ kisoihin. En tietenkÀÀn toivo loukkaantumisiin johtavia tilanteita, mutta jos joskus hiekka pöllyÀÀ, hiilikuidun palaset irtoilee ja ÀrrÀpÀÀt lentelee niin minulle ainakin maistuu.ItsellÀ on se Maxin yliaggressiivinen ajotyyli suurin ongelma, hieman kun sitÀ muuttaisi, niin voisi nousta suosikiksi. Max on kuitenkin vÀhÀnkuten Speedy eli sairaan nopee.