Uskotko Jumalaan?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Nerokasta. Ihminen on niin monimutkainen rakennelma, että se on ollut pakko veistää kauheella vauhdilla.

No ei ihme, että tuli kusimunaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Taitaa luomisen kestoajan suhteenkin olla aika montaa uskonnollista koulukuntaa. Toiset ovat sitä mieltä, että raamatun päivät ovat ikäänkuin vertauskuvallisia eivätkä sellaisia 24 tunnin ryppäitä kuin nykyään ja toisten mielestä se on justiinsa silleen kuin raamatussa lukee. Miten lie sitten tuon viiden minuutin kanssa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ai Philip Anselmoko meidät loikin?
Mua on joskus haukuttu hänen näköisekseen, joten vähän niinkuin puolijumala tässä ollaan itsekin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Viikon naurut kyllä. Ei helvettiläinen sentäs. Että ihminen on ollu miljoona vuotta muuten valmis paketti, mutta ilman munuaisia.. :D

Että vähän niinku Uudenkaupungin tehtaalla ensin tehdään kori, sitten asennetaan sähköt, voimansiirto, vaihdelaatikko jenejene.. ja kikotin on valmis ja toimiva vasta kun se ajetaan kokoonpanolinjalta ulos. Just niinhän se evoluutio menee, vai..? No, ei.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mua on kerran sanottu Albert Oilin näköiseksi.

Vastasin, että "Albert hei se on peili, mä oon täällä sivussa".

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hiukan aihetta sivuten. Tuli tänään selailtua televisiokanavia ja sitten osui kohdalle TV7 ja kun hiukan aikaa sitä pällistelin, niin kävi mielessä, että onko tää nyt joku Monty Pythonin suomalainen versio vai mitä hittoa. Tuli ohjelma "Isä meidän : Pia ja Håkan Westergårdin esirukousohjelma" ja siinäpä hyvä proggis ryyppyiltaan. Juomapelin teemana: aina kun kuulee nimen Jeesus, pitää ottaa huikka. Jos pelaa sopivassa kohdassa (vaikkapa nyt yhtenä esimerkkinä noin 50 minuutin kohdalta) pidempään kuin viisi minuuttia, niin alkaa olla vahva alkoholimyrkytyksen vaara ilmassa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Viimeksi muokattu: