Sama!Ei voi kun peukuttaa jos toteutuu...
Imatra sanoi:– Keski-Euroopassa saman sarjan kisat vetävät jopa 100 000 katsojaa. Parhaimmillaan Imatranajoissakin lippuja myytiin 20 – 50 000. Nythän on taustatyöt jo niin pitkälle tehty, että auki on vain ajojen päivämäärä. Toiveemme olisi pitää elokuussa ennen koulujen alkua.
Myös Suomen Moottoriliitto ry, joka on Kansainvälisen moottoripyöräilyliiton FIM:n jäsenyhdistys, tukee Imatran katurata- ja kilpailuhanketta.
– IRRC:n kanssa on käyty neuvotteluja viime syksystä ja päätös kisojen myöntämisestä Imatralle on käytännössä enää muodollisuus. Muistojenajojen aikana olemme näyttäneet osaamisemme. En näe estettä, etteikö kilpailusta saataisi vuosittain toistuvaa tapahtumaa. Siihen on eri toimijoilla yhteinen tahto, summaa Bäckman.
Imatralainen sanoi:Markkinointisuunnittelu ensi kesää varten on jo aloitettu. Kisatapahtuman ja sen mainonnan julkisivukehittely on käynnissä.
[--]
Seuraava merkittävä harppaus kisahankkeessa otetaan, kun seuraavan Jyväskylän MM-rallin päivämäärä varmistuu.
Tuolloin lyödään Backmanin mukaan myös Imatralla aikatauluja lukkoon. Tapahtumia ei haluta samalle ajankohdalle.
Muuten isoimmat tulevat askeleet ottaa kaupunki. Hankkeen tarkan kustannusarvion pitäisi tulla elo-syyskuussa, jonka jälkeen tehdään lopullinen investointipäätös.
Pahoittelut vanhan ja aiheeseen liittymättömän asian kaivamisesta, mutta FORR ei tainnut olla lopulta oikein mikään. Kausi jäi yhteen kisaan, jossa CBR500R Cupiin osallistui neljä kuljettajaa ja avoimeen luokkaan (katupyörät) viisi. Sami Penna tuota kai järjesti.Onko muuten kenelläkään antaa järkevää vastausta että mikä tämä uusi FORR-sarja on? Tuntuu olevan kaikille arvoitus.
Kiitos! Koitin etsiä jutusta tietoa mutta missään ei ollu oikein mitään. Lääkitys ja/tai promillet taisi olla kunnossa kun sarjaa ideoitiin.Pahoittelut vanhan ja aiheeseen liittymättömän asian kaivamisesta, mutta FORR ei tainnut olla lopulta oikein mikään. Kausi jäi yhteen kisaan, jossa CBR500R Cupiin osallistui neljä kuljettajaa ja avoimeen luokkaan (katupyörät) viisi. Sami Penna tuota kai järjesti.
Huomenna pitäisi olla "kapinasarjojen" yhteiset kisat Jurvassa, eli Porsche Challenge ja Honda Cup. Saa nähdä onko CBR500R Cup mukana Botnialla, vai pitäisikö FORR:n tiedote tulkita siten, että sekin on peruttu tältä kaudelta.
Noniin! Ei muuta kuin lippuja tilaamaan, kun myynti alkaa. Ja Forummöötte pelipaikoille.-Edit- Ja nyt se on julkistettu ihan virallisestikin (Uutisvuoksi).
:thumbup:Noniin! Ei muuta kuin lippuja tilaamaan, kun myynti alkaa. Ja Forummöötte pelipaikoille.
Ei tuosta nyt mitään Isle of Mania ole tulossa, mutta eihän nuo IRRC:n radat mitään kovin turvallisia ole. Sieltä turvallisemmasta päästä Imatran radasta tuossa sarjassa käsittääkseni on kuitenkin tulossa.Millainen turvallisuusluokitus tälle radalle on tulossa? Isle of Man -tyyliin "yksikin virhe voi viedä hautaan"?
Onhan ne Linnankosken pellot edelleen ihan samassa kunnossa kuin silloin kuin tuota aikaisemmin laittamaani uutta rataa suunniteltiin. Viimeksi läheinen asujaimisto tosin vastusti kiivaasti, mutta radallehan suunniteltiinkin silloin enemmän toimintaa.Alueenahan tuolla etenkin pohjois ja keskiosassa olisi edelleen tilaa vaikka miten pitkien lisälenkkien rakentamiseen, mutta rahoitus tuskin antaa myöden ellei niille keksittäisi jotain kisan ulkopuolistakin käyttöä. Muutama isompi sponsori mukaan niin mahdollisuudet varmaan paranee :thumbup:
Kunhan nyt ei olisi perinteiseen tapaan samana viikonloppuna Neste Oil Rallin kanssa...Noniin! Ei muuta kuin lippuja tilaamaan, kun myynti alkaa. Ja Forummöötte pelipaikoille.
Samassa kunnossa on edelleen joo. Nyt tarvisi vaan Jani Hjerppe tai joku muu paikallinen tekijämies auttamaan hyvän asian eteen. Muuntautumiskykyinen kevyt varikkofasiliteetti ja pari kilometria uutta latua tuohon pellolle tuskin olisi ihan ylitsepääsemätön juttu. Itä-länsi suuntaisesti olisi myös paremmin tilaa sohimatta pahemmin asutuksen sekaan, toisin kuin noissa vanhoissa suunnitelmissa. Yhdet tai parit kisat vuodessa ei pitäisi pilata kenenkään asumista.Onhan ne Linnankosken pellot edelleen ihan samassa kunnossa kuin silloin kuin tuota aikaisemmin laittamaani uutta rataa suunniteltiin. Viimeksi läheinen asujaimisto tosin vastusti kiivaasti, mutta radallehan suunniteltiinkin silloin enemmän toimintaa.
IRRC on kuitenkin katu/maantie -ratasarja. Ei sinne mitään oikeita rataosuuksia taida olla järkeäkään (taloudellisestikaan) rakentaa. Mutta katsotaan nyt miten tämä homma nousee siivilleen. Hetken voi olla jopa jonkinlainen buumi, kunnes KymiRing vetää merkittävämmällä sarjalla (jos tulee) sen suuremman väkimäärän.