Legnum
Registered User
- Liittynyt
- 5.8.2007
- Viestit
- 441
Safety Speed tiivistetysti:
*onnettomuus sattuu
*tuomaristo päättää tarvitaanko turvanopeutta
*tuomaristo lähettää ohjaus signaalin autojen ECUihin
*kuljettajille tieto kytkeytyvästä turvatoimesta nopeuden sovitusta varten
*Safety Speed sekä lisäpolttoainesäiliö kytkeytyy
*autot kiertää hitaalla tasanopeudella rataa kunnes rata on ajokunnossa
*ennen nopeudenrajoittimen poistumista tieto kuljettajille ennakointia varten
*kilpailu jatkuu täsmälleen onnettomuutta edeltäneistä asetelmista, lukuun ottamatta kolarin osapuolia
+reilu ja vaikutukset kaikille samat
+kilpailu säilyy välimatkoja sekä varikkotaktiikkaa myöten ennallaan
+keneltäkään ei lopu bensa
+pieni lisähidastus esim. onnettomuusalueella ei juurikaan vaikuta turvanopeuden aikaiseen kierrosaikaan
+mielenkiintoinen verrattuna SC:n
+kuskeille lisää harkittavaa ("lämmitänkö mutkitellen renkaita vai ajanko suoraan"........."ajanko puhdasta ajolinjaa vai lyhintä mahdollisinta reittiä" jne....)
*onnettomuus sattuu
*tuomaristo päättää tarvitaanko turvanopeutta
*tuomaristo lähettää ohjaus signaalin autojen ECUihin
*kuljettajille tieto kytkeytyvästä turvatoimesta nopeuden sovitusta varten
*Safety Speed sekä lisäpolttoainesäiliö kytkeytyy
*autot kiertää hitaalla tasanopeudella rataa kunnes rata on ajokunnossa
*ennen nopeudenrajoittimen poistumista tieto kuljettajille ennakointia varten
*kilpailu jatkuu täsmälleen onnettomuutta edeltäneistä asetelmista, lukuun ottamatta kolarin osapuolia
+reilu ja vaikutukset kaikille samat
+kilpailu säilyy välimatkoja sekä varikkotaktiikkaa myöten ennallaan
+keneltäkään ei lopu bensa
+pieni lisähidastus esim. onnettomuusalueella ei juurikaan vaikuta turvanopeuden aikaiseen kierrosaikaan
+mielenkiintoinen verrattuna SC:n
+kuskeille lisää harkittavaa ("lämmitänkö mutkitellen renkaita vai ajanko suoraan"........."ajanko puhdasta ajolinjaa vai lyhintä mahdollisinta reittiä" jne....)
Viimeksi muokattu: