Uusi kännykkä

markoj

Custom User
Tuon sivuston mukaan niihinkin. Kattele sieltä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
markoj sanoi:
Tuon sivuston mukaan niihinkin. Kattele sieltä.
:doubtful:

a) Sen piti olle joke, ilmeisesti helvetin huono sellainen
b) niin kauan kuin mikään vakavastiotettava kännykkävalimistaja ei Linuxia käytä, on mulle suhtkoht sama kehittääkö semmosta joku vaiko ei
sekä ennenkaikkea
gee) ei se kuitenkaan toimis ilman sun purkkaviritystä :rolleyes:

...paitti että näköjään Motorola käyttää :eek!: :eek!: :eek!:

markoj

Custom User
Hmm.. mun mielestä tuolla oli Motorolan ja Samsungin puhelimia. en kyllä tiedä mitkä sun vaatimukset on vakavasti otettavalle puhelinvalimistajalle, mutta mulle noi kelpaa. ;)

Mun perstuntumakäsity on taas sellanen, että tommosiin sulautettuihin systeemeihin Linux on aika pirun hyvä sen joustavuuden takia.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
markoj sanoi:
Hmm.. mun mielestä tuolla oli Motorolan ja Samsungin puhelimia. en kyllä tiedä mitkä sun vaatimukset on vakavasti otettavalle puhelinvalimistajalle, mutta mulle noi kelpaa. ;)
No mähän korjasin jo :doubtful:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Viime hetken mielenmuutos. Peruin edellisen ja tilasin sittenkin V-635:n. Ominaisuuksiltaa parempi, mm EDGE, 262k näyttö ja paremman näköinen. Hintakin on halvempi vaikka kysymys on uudesta huhtikuun 2005 alussa julkaistusta mallista.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Nick_W sanoi:
Eikös noissa aktiiviläpissä ole juuri se huonous, että ei näe kuka soittaa, joten niistä ei ole mitään hyötyä?
huonous on se, että ei voi vaientaa puhelinta. Siis, jos joku soittaa, jolla et halua vastata, mutta et myöskään keskeyttää puhelua, sillä silloinhan se joku toinen tietää, ettet halua vastata...Tarvitaan siis toiminto, jolla vain vaientaa soittoäänen. Mutta...niin. ei..

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Oli tuo Motorolan toimituksen kanssa hieman ongelmia.

Tällanen tuli tilalle, enkä yhtään pane pahakseni. Onhan melkoinen kännykkä ja tosi hyvä kamera.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tarvis kans uusi kännykkä hankkia kun vanha (6210) sano sopimuksensa irti. Nokialainen symbianpohjanen puhelin olis hankintalistalla. Suosituksia ? Miten Asko.S tuo 3000-sarjalainen on pelitellyt ?

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Jr- sanoi:
Tarvis kans uusi kännykkä hankkia kun vanha (6210) sano sopimuksensa irti. Nokialainen symbianpohjanen puhelin olis hankintalistalla. Suosituksia ? Miten Asko.S tuo 3000-sarjalainen on pelitellyt ?
Eipä tuossa mitään suurempaa vikaa ole ollut. Oikeastaan vois sanoa et akkukestävyys on heikko ja sit jos on vähänkään isommat sormet ni voi olla vaikea näpytellä. Nokialla on ainakin kaksi lähes vastaava puhelinmallia myös, samaa hintaluokkaa, S60:siä ja näyttökin tais olla sama (oisko ollu kutos- ja seiskasarjoissa). Ehkäpä niitä kannattais kokeilla, varsinkin noiden näppäimien takia.

Näyttö tosiaan on kiva tuossa, kun näkee koko tekstiviestin kerralla ja värit on kirkkaat. :)

Kaverilla on toi Nokia 6600, meinas sitä hitaaksi. En sitten es koittanu sitä, mut ei tää 3230 ainakaan mun mielestä hidas ole.