Uusi kännykkä

Örfil

Guest
Meillä on vaihtoehtona mm. E61 ja sen otin viimeksi kun vanha kommari hajos.

Kyllä se palvelee tarkoitustaan ihan hyvin sekin.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Vellu sanoi:
:mad_old: Maailma olis parempi paikka ilman Blackberryjä :mad:
Niin olis. Vituttaa kaikki mukahienot ihmiset jotka ei missään nimessä hankkis Nokialaista vaan ovat aina kovasti todistelemassa kuinka helvetin hyvä Siemens/SE/Samsung/whatever onkaan:ahem:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
lara sanoi:
Ostin Blackberryn ja olen siihen syvästi kiintynyt...
Voehan karhunvatukka minkä menit likka tekemään!
ööö, Paljonko sellainen RIMM:n puhelin muuten maksoi?

Muistathan suosia jatkossa suomalaista!
Kyllä ne kanukit pärjää siellä ilman sun rahojas.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Palkopoika sanoi:
Niin olis. Vituttaa kaikki mukahienot ihmiset jotka ei missään nimessä hankkis Nokialaista vaan ovat aina kovasti todistelemassa kuinka helvetin hyvä Siemens/SE/Samsung/whatever onkaan:ahem:
Nokia on maailmanhistoriassa ainut suomalainen yritys joka on
noussut markkinajohtajaksi lähes maailman jokaisessa sopukassa.
Kun ja jos se aikanaan hiipuu, niin seuraavaa saadaan odotella kauemmin kuin euroviisuvoittoa.

Mä en periaatteesta osta mitään muita kuin Nokialaisia.
En ole ostanut - enkä osta.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mulla on aina ollu nokia, mutta en löytänyt niiltä yhtäkään innostavaa mallia.
Tympii koko nokia. Blackberry on toiminut erinomaisesti, kuvien laatu on hyvä ja sähköpostin saaminen puhelimeen helpottaa ihan sikana töiden kannalta.

abc

DNF
Nokia on jotenki käsittämättömällä tavalla hankkinu saman aseman ku esim. Suomen jääkiekkomaajoukkueella on Suomessa. Ite oon ollu viimeiset 9kk vääräuskoinen tässä asiassa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Tympii koko nokia. Blackberry on toiminut erinomaisesti, kuvien laatu on hyvä ja sähköpostin saaminen puhelimeen helpottaa ihan sikana töiden kannalta.
Jaa, ja Nokiaan ei saa sitten sähköposteja?:rolleyes:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
PuoliPöhkö sanoi:
Nokia on maailmanhistoriassa ainut suomalainen yritys joka on
noussut markkinajohtajaksi lähes maailman jokaisessa sopukassa.
Kun ja jos se aikanaan hiipuu, niin seuraavaa saadaan odotella kauemmin kuin euroviisuvoittoa.

Mä en periaatteesta osta mitään muita kuin Nokialaisia.
En ole ostanut - enkä osta.
Mulla on ollu 7 erilaista nokiaa, joista 3 makaa aina vaan jossain laatikoissa varapuhelimen varapuhelimena. Eiköhän nämä sijoitukset nyt riitä hetkeksi.
Mulla on vuoden soppari, jossa maksan 50 kuussa ja puhun 500 minuuttia, olipa sitten ulkomaille tai ei. Kolme ekaa kuukautta maksan 25€ kun vuosi on kulunt on puhelin mun.

Palkopoika

Sijainti
Denver
lara sanoi:
Totta toikin, ei oikein mitään tosi himottavaa löydy tällä hetkellä. Vois tietty käydä tsekkaamassa N82 Blackin:dunno:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Jaa, ja Nokiaan ei saa sitten sähköposteja?:rolleyes:
Sanoinko mä niin? Nokialla vaan ei ollut yhtäkään sellaista mallia jossa kaikki toiminnot olis ollut ja joka olis vielä ollu mun mielestä hieno.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Sanoinko mä niin? Nokialla vaan ei ollut yhtäkään sellaista mallia jossa kaikki toiminnot olis ollut ja joka olis vielä ollu mun mielestä hieno.
Mun mielestä N95 ssä on hyvin toimintoja. Sähköpostit, netti, toimii modeemina kannettavaan, 5 mekapippelin kamera yms. Toki sun mielestä se ei TIETENKÄÄN ole hieno.:eek:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
lara sanoi:
Mulla on vuoden soppari, jossa maksan 50 kuussa ja puhun 500 minuuttia, olipa sitten ulkomaille tai ei. Kolme ekaa kuukautta maksan 25€ kun vuosi on kulunt on puhelin mun.
Eli ööööö....yhteensä *räknää* ... 625 euroa puhelimesta ja 6000 minuutista pölinää.

No ei paskempi diili!
Saat mun vaivalloisen hyväksynnän sun hairahduksellesi - kunhan et tee siitä tapaa :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Mun mielestä N95 ssä on hyvin toimintoja. Sähköpostit, netti, toimii modeemina kannettavaan, 5 mekapippelin kamera yms. Toki sun mielestä se ei TIETENKÄÄN ole hieno.:eek:
No ei niin!!!!

Palkopoika

Sijainti
Denver
lara sanoi:
No ei niin!!!!
Ei todellakaan, Nokian kaikki luukku- ja slideviritelmät on syvältä. Miten se voi olla niin vaikeaa tehdä asiallisen näköinen läppätelehvooni?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Applen iPhonehan se kohta olisi tulossa. Paska homma vaan kun pitäisi vaihtaa Soneraan kun heillä lienee toistaiseksi yksinoikeus rakkineeseen. Datansiirtokin maksaa 15e/kk rakkineeseen jolla nettiä tulee räplättyä varmasti enemmän kuin koskaan. :dunno: :dunno:

iPod Touchia räplänneenä tuo kosketusnäyttösysteemi on kyllä vallan mainio, varsinkin kun uudessa mallissa on vieläpä GPS. Mahtaako tuosta saada jopa kunnon navigaattorin jää nähtäväksi, luultavasti ainakin 3. osapuolen ohjelmia on tulossa kunhan rakkine julkaistaan. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
En, kun sä selittelet kun ei ollut VARAA N95:itoseen.:ahem:
Haista Moe paska ja opettele lukemaan. Se on ruma puhelin ja mua kyrpii ihmiset, jotka kuvittelee, että korkea hinta on ainoa takuu jonkun tuotteen miellyttävyydestä. Tai ehkä se on toisille se ainoa, joka ratkaisee.