Örfil
Guest
Meillä on vaihtoehtona mm. E61 ja sen otin viimeksi kun vanha kommari hajos.
Kyllä se palvelee tarkoitustaan ihan hyvin sekin.
Kyllä se palvelee tarkoitustaan ihan hyvin sekin.
:mad_old: Maailma olis parempi paikka ilman Blackberryjälara sanoi:Ostin Blackberryn ja olen siihen syvästi kiintynyt...
Niin olis. Vituttaa kaikki mukahienot ihmiset jotka ei missään nimessä hankkis Nokialaista vaan ovat aina kovasti todistelemassa kuinka helvetin hyvä Siemens/SE/Samsung/whatever onkaan:ahem:Vellu sanoi::mad_old: Maailma olis parempi paikka ilman Blackberryjä
Voehan karhunvatukka minkä menit likka tekemään!lara sanoi:Ostin Blackberryn ja olen siihen syvästi kiintynyt...
Nokia on maailmanhistoriassa ainut suomalainen yritys joka onPalkopoika sanoi:Niin olis. Vituttaa kaikki mukahienot ihmiset jotka ei missään nimessä hankkis Nokialaista vaan ovat aina kovasti todistelemassa kuinka helvetin hyvä Siemens/SE/Samsung/whatever onkaan:ahem:
Jaa, ja Nokiaan ei saa sitten sähköposteja?lara sanoi:Mulla on aina ollu nokia, mutta en löytänyt niiltä yhtäkään innostavaa mallia.
Tympii koko nokia. Blackberry on toiminut erinomaisesti, kuvien laatu on hyvä ja sähköpostin saaminen puhelimeen helpottaa ihan sikana töiden kannalta.
Mulla on ollu 7 erilaista nokiaa, joista 3 makaa aina vaan jossain laatikoissa varapuhelimen varapuhelimena. Eiköhän nämä sijoitukset nyt riitä hetkeksi.PuoliPöhkö sanoi:Nokia on maailmanhistoriassa ainut suomalainen yritys joka on
noussut markkinajohtajaksi lähes maailman jokaisessa sopukassa.
Kun ja jos se aikanaan hiipuu, niin seuraavaa saadaan odotella kauemmin kuin euroviisuvoittoa.
Mä en periaatteesta osta mitään muita kuin Nokialaisia.
En ole ostanut - enkä osta.
Totta toikin, ei oikein mitään tosi himottavaa löydy tällä hetkellä. Vois tietty käydä tsekkaamassa N82 Blackin:dunno:lara sanoi:Mulla on aina ollu nokia, mutta en löytänyt niiltä yhtäkään innostavaa mallia.
Tympii koko nokia. Blackberry on toiminut erinomaisesti, kuvien laatu on hyvä ja sähköpostin saaminen puhelimeen helpottaa ihan sikana töiden kannalta.
Sanoinko mä niin? Nokialla vaan ei ollut yhtäkään sellaista mallia jossa kaikki toiminnot olis ollut ja joka olis vielä ollu mun mielestä hieno.Moe Szyslak sanoi:Jaa, ja Nokiaan ei saa sitten sähköposteja?
Mun mielestä N95 ssä on hyvin toimintoja. Sähköpostit, netti, toimii modeemina kannettavaan, 5 mekapippelin kamera yms. Toki sun mielestä se ei TIETENKÄÄN ole hieno.lara sanoi:Sanoinko mä niin? Nokialla vaan ei ollut yhtäkään sellaista mallia jossa kaikki toiminnot olis ollut ja joka olis vielä ollu mun mielestä hieno.
Eli ööööö....yhteensä *räknää* ... 625 euroa puhelimesta ja 6000 minuutista pölinää.lara sanoi:Mulla on vuoden soppari, jossa maksan 50 kuussa ja puhun 500 minuuttia, olipa sitten ulkomaille tai ei. Kolme ekaa kuukautta maksan 25€ kun vuosi on kulunt on puhelin mun.
No ei niin!!!!Moe Szyslak sanoi:Mun mielestä N95 ssä on hyvin toimintoja. Sähköpostit, netti, toimii modeemina kannettavaan, 5 mekapippelin kamera yms. Toki sun mielestä se ei TIETENKÄÄN ole hieno.
Helppohan se on persaukisen sanoa!:frank:lara sanoi:No ei niin!!!!
Ei todellakaan, Nokian kaikki luukku- ja slideviritelmät on syvältä. Miten se voi olla niin vaikeaa tehdä asiallisen näköinen läppätelehvooni?lara sanoi:No ei niin!!!!
Enköhän mä ole ikäisekseni kohtuullisen hyvätuloinen..Moe Szyslak sanoi:Helppohan se on persaukisen sanoa!:frank:
En, kun sä selittelet kun ei ollut VARAA N95:itoseen.:ahem:lara sanoi:Enköhän mä ole ikäisekseni kohtuullisen hyvätuloinen..
Vai puhuitko nyt itestäs?
Haista Moe paska ja opettele lukemaan. Se on ruma puhelin ja mua kyrpii ihmiset, jotka kuvittelee, että korkea hinta on ainoa takuu jonkun tuotteen miellyttävyydestä. Tai ehkä se on toisille se ainoa, joka ratkaisee.Moe Szyslak sanoi:En, kun sä selittelet kun ei ollut VARAA N95:itoseen.:ahem: