Knoukkari sanoi:No kumman matsin tässä nyt kattos: Saksa-Espanja vai Ajax-KuPS!
No ei se mulle maksanut latin latia.lara sanoi:Haista Moe paska ja opettele lukemaan. Se on ruma puhelin ja mua kyrpii ihmiset, jotka kuvittelee, että korkea hinta on ainoa takuu jonkun tuotteen miellyttävyydestä. Tai ehkä se on toisille se ainoa, joka ratkaisee.
:idea:Knoukkari sanoi:No kumman matsin tässä nyt kattos: Saksa-Espanja vai Ajax-KuPS!
Sä taidatkin olla hitaampi kuin mä kuvittelin. Noin yksinkertainen juttu.Moe Szyslak sanoi::idea:
Kesti vähän aikaa tajuta tämä.:thumbup:
LOISTAVA VETO!
No siinä tapauksessa mä en todellakaan lähtis sanelemaan siitä, että mihin puhelimeen mulla on varaa ja mihin ei. :frank:Moe Szyslak sanoi:No ei se mulle maksanut latin latia.
Juu, ja haistan sen paskan. Sulla kyllä palaa hermo heti, kun vähän kiusii.:ahem:
*Sanelee laralle*lara sanoi:No siinä tapauksessa mä en todellakaan lähtis sanelemaan siitä, että mihin puhelimeen mulla on varaa ja mihin ei. :frank:
*Kaivaa sanelukoneen* Vähä niinku lääkäri leikkiä leikkis kun nekin aina sanelee.Moe Szyslak sanoi:*Sanelee laralle*
"Potilas valittaa alapään kipuja. Potilaalla takapuolessa kännykän muotoinen esine. Esine soi sitä poistettaessa"lara sanoi:*Kaivaa sanelukoneen* Vähä niinku lääkäri leikkiä leikkis kun nekin aina sanelee.
:eek!: :eek!: :eek!:Thunder sanoi:kun on aina näpytellyt tekstiviestejä perinteisellä melkein suoraan katsomatta edes ruutuun
Ei se minua häiritse, sen oppii kun viitsii, koska viestittelen paljon niiden kuurojen kanssa, joten hommassa oppii. Kyllä varmasti uudessakin oppii, jos ne on järkevästi sijoiteltu, ettei tarvitse etsiä joka kerta kuten omani Samsungin kanssa oli pirullisen pettymys, tekstitys ei toimi omalla tavallani kuin erikoisesti, lisäksi Samsungissa on JUMALAUTA yksi vika, mikä on KÄSITTÄMÄTÖN, miksi herätyskellossa ei toimi värinähälytys? Kaikissa muissa toiminnoissa kyllä toimii mutta EI tuo värinähälytys, se vaan piippaa äänenä ja mikään maassa piipitys ei saa minua heräämään, herään ainoastaan kranaatin räjäyttämiseen, jos se on talon kyljessä.PuoliPöhkö sanoi::eek!: :eek!: :eek!:
Sä taidat olla Vesa Keskinen?
Mua on aina häirinnyt se ääretön hankaluus joka
9 näppäimen systeemillä on kirjoittaa.
Siksi lähetän ehkä noin 10-20 tekstaria vuodessa.
Kalenterin pitäminen nykyisessä kännykässä ei tulisi kuuloonkaan.
Ärsyttävän hankalaa kirjoittamista. Qverty-mikälie näyttää paljon tolkullisemmalta.
sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa.PuoliPöhkö sanoi::eek!: :eek!: :eek!:
Sä taidat olla Vesa Keskinen?
Mua on aina häirinnyt se ääretön hankaluus joka
9 näppäimen systeemillä on kirjoittaa.
Siksi lähetän ehkä noin 10-20 tekstaria vuodessa.
Kalenterin pitäminen nykyisessä kännykässä ei tulisi kuuloonkaan.
Ärsyttävän hankalaa kirjoittamista. Qverty-mikälie näyttää paljon tolkullisemmalta.
Ai ysinäppäimellä? Mä joudun käyttämään muitakin näppäimiä ku ysiä.Moe Szyslak sanoi:sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa.
*soittaa poliisille ja ilmoittaa liikenteen vaarantajasta*Moe Szyslak sanoi:sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa.
:thumbfh:Moe Szyslak sanoi:sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa.