Uusi kännykkä

Knoukka

Well-known member
No kumman matsin tässä nyt kattos: Saksa-Espanja vai Ajax-KuPS!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
Haista Moe paska ja opettele lukemaan. Se on ruma puhelin ja mua kyrpii ihmiset, jotka kuvittelee, että korkea hinta on ainoa takuu jonkun tuotteen miellyttävyydestä. Tai ehkä se on toisille se ainoa, joka ratkaisee.
No ei se mulle maksanut latin latia.:eek:

Juu, ja haistan sen paskan. Sulla kyllä palaa hermo heti, kun vähän kiusii.:ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
:idea:

Kesti vähän aikaa tajuta tämä.:thumbup:

LOISTAVA VETO!
Sä taidatkin olla hitaampi kuin mä kuvittelin. Noin yksinkertainen juttu.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
No ei se mulle maksanut latin latia.:eek:

Juu, ja haistan sen paskan. Sulla kyllä palaa hermo heti, kun vähän kiusii.:ahem:
No siinä tapauksessa mä en todellakaan lähtis sanelemaan siitä, että mihin puhelimeen mulla on varaa ja mihin ei. :frank:

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
lara sanoi:
*Kaivaa sanelukoneen* Vähä niinku lääkäri leikkiä leikkis kun nekin aina sanelee.
"Potilas valittaa alapään kipuja. Potilaalla takapuolessa kännykän muotoinen esine. Esine soi sitä poistettaessa"

Thunder

Vihan aiheuttaja
Tuntuisi aika oudolta näpytellä E71:llä, kun on aina näpytellyt tekstiviestejä perinteisellä melkein suoraan katsomatta edes ruutuun, silloin tällöin joutuu tarkistamaan, että monellakohan painalluksella kirjain ilmestyi, sitten vain jatkoi näpyttelyä.

QWERTY-malli vaatii uudelleen opettelemisen, että muistaisi kaikki ilman monen sormen apua, peukalolla...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Thunder sanoi:
kun on aina näpytellyt tekstiviestejä perinteisellä melkein suoraan katsomatta edes ruutuun
:eek!: :eek!: :eek!:
Sä taidat olla Vesa Keskinen?
Mua on aina häirinnyt se ääretön hankaluus joka
9 näppäimen systeemillä on kirjoittaa.
Siksi lähetän ehkä noin 10-20 tekstaria vuodessa.

Kalenterin pitäminen nykyisessä kännykässä ei tulisi kuuloonkaan.

Ärsyttävän hankalaa kirjoittamista. Qverty-mikälie näyttää paljon tolkullisemmalta.

Thunder

Vihan aiheuttaja
PuoliPöhkö sanoi:

Ärsyttävän hankalaa kirjoittamista. Qverty-mikälie näyttää paljon tolkullisemmalta.
Ei se minua häiritse, sen oppii kun viitsii, koska viestittelen paljon niiden kuurojen kanssa, joten hommassa oppii. Kyllä varmasti uudessakin oppii, jos ne on järkevästi sijoiteltu, ettei tarvitse etsiä joka kerta kuten omani Samsungin kanssa oli pirullisen pettymys, tekstitys ei toimi omalla tavallani kuin erikoisesti, lisäksi Samsungissa on JUMALAUTA yksi vika, mikä on KÄSITTÄMÄTÖN, miksi herätyskellossa ei toimi värinähälytys? Kaikissa muissa toiminnoissa kyllä toimii mutta EI tuo värinähälytys, se vaan piippaa äänenä ja mikään maassa piipitys ei saa minua heräämään, herään ainoastaan kranaatin räjäyttämiseen, jos se on talon kyljessä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
PuoliPöhkö sanoi:

sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa. :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
sulla on peukalo keskellä otsaa :ahem: tämäkin viesti on puhelimen 9 näppäimellä kirjoitettu autoa ajaessa. :D
Ai ysinäppäimellä? Mä joudun käyttämään muitakin näppäimiä ku ysiä.

HÄHÄHÄHÄHÄ!!! :D :D :D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
*soittaa poliisille ja ilmoittaa liikenteen vaarantajasta*

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Moe Szyslak sanoi:
:thumbfh:

No kai minäkin autoa ajaessa olen joskus viestin näppäillyt.
Mutta saatana - pakko sitä näppäimistöä ja ruutua on välillä katsoa.
Ärsyttävän vaikeeta.
Mun tavoite ei ole näppäillä puhelintani autoa ajaessa vaan paikallaan.

Sitä paitsi SÄ LUET JÄTKÄ NETTIÄ AUTOILLESSASI! JA KIRJOITAT SINNE! Tai ei tietysti sinne ...kröhöm..., vaan tänne!!! *näyttää vittu ruutua* :mad_old:
Ilmoitan koppalakille niin loppuu se sinne tänne kirjoittelu ja sieltä täältä lukeminen!
Kun ollaan ajossa niin ollaan ajossa! Sitä paitti siinä tuli just lapsiperhe vastaan! :mad:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Itelläni on tuo E61 (ilman i:tä) ja tiukkaa tekis enää vaihtaa "perinteisellä näppiksellä" varustetuun kännyyn, sen verta loistava tuo on.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Nokia 9300i
Paras puhelin mitä on koskaan missään ikuna tehty.