Vellu
Kuninkaalleninen
virka-aika, vapaa-aika, virka-aika, vapaa-aikaPuoliPöhkö sanoi:Mikä voisi mahdollisesti olla se tarve,
joka pistää ihmisen haluamaan luuriinsa 2 puhelinnumeroa,
joista toinen on kuitenkin aina mykkä? :doubtful:
virka-aika, vapaa-aika, virka-aika, vapaa-aikaPuoliPöhkö sanoi:Mikä voisi mahdollisesti olla se tarve,
Ok, hyväksytään.Vellu sanoi:virka-aika, vapaa-aika, virka-aika, vapaa-aika
Se ei ole mikään jarna kun keskustellaan sivistyneesti tekniikanPalkopoika sanoi:Vittu mikä jarna. Unohtakaa koko kysymys.
TuplaSIM mahdollistaa myös jarnaamisen ja sen jälkeen sen unohtamisen!Palkopoika sanoi:Vittu mikä jarna. Unohtakaa koko kysymys.
Niin ja mun tarvii kato kysellä kun mä olen tällanen parasta ennen käyttöpäivän ohittanut ja ukkoontunut urvelo jostain landelta.Vellu sanoi:TuplaSIM mahdollistaa myös jarnaamisen ja sen jälkeen sen unohtamisen!
Pöhkerö!PuoliPöhkö sanoi:Mikä voisi mahdollisesti olla se tarve,
Tollasilla onnistuu. Hinta Suomeen toimitettuna vähän uli 8 $AUS.Noi on ainakin joskus olleet toteutettuna johonkin spesiaaliakkuun, mutta en oo varma miten nykyään.
Tollasilla onnistuu. Hinta Suomeen toimitettuna vähän uli 8 $AUS.
Täytyy harkita itellekin.. Tuo mahdollistaisi sellaisen, että ulkomaanreissulla vois ostaa jonkin prepaid-SIM:in paikallisia datayhteyksiä varten ja homma hoituis suht helposti.
Mulla oli just joku K700 tai vastaava pari vuotta sitten ja siinä hajosi ensimmäisenä tuo tatti. Itsellä ei rekisteröinyt liikkeitä juuri ollenkaan. Hermo meni ja vannoin etten enää osta Ericssonia.SonyEricsson K600i:n tattiohjain sekosi. Rekisteröi kaikki sivuttaisliikkeetkin painalluksina, yritä siinä sitten selata yhteystietoja tai valikoita. No, ilmaiseksi tuon aikanaan sain joten samapa tuo.
SonyEricsson K600i:n tattiohjain sekosi. Rekisteröi kaikki sivuttaisliikkeetkin painalluksina, yritä siinä sitten selata yhteystietoja tai valikoita. No, ilmaiseksi tuon aikanaan sain joten samapa tuo.
Samsung M110 näyttäisi olevan ainakin markkinointitekstien perusteella kestävä peli, mikä voisi olla ihan ok ominaisuus. Toisaalta Nokia 2630 olisi vähän huokeampi perusluuri, ominaisuuksiltaan aika paljon tuota Samsungia vastaava.
Onko näistä mitään käyttökokemuksia? SonyEricssoneihin en koske enää pitkällä tikullakaan, niiden logiikka (tuon K600i:n käytön perusteella) sotii omaani vastaan sen verta hanakasti.