Uusi kännykkä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
PuoliPöhkö sanoi:
Mikä voisi mahdollisesti olla se tarve,
joka pistää ihmisen haluamaan luuriinsa 2 puhelinnumeroa,
joista toinen on kuitenkin aina mykkä? :doubtful:
virka-aika, vapaa-aika, virka-aika, vapaa-aika

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vellu sanoi:
TuplaSIM mahdollistaa myös jarnaamisen ja sen jälkeen sen unohtamisen!
Niin ja mun tarvii kato kysellä kun mä olen tällanen parasta ennen käyttöpäivän ohittanut ja ukkoontunut urvelo jostain landelta.
Tää nykyteknolokia sisältää kuulkaa kamalan jänniä ulottuvuuksia tällaselle wanhalle ja kalkkiintuvalle jarrulle! :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Nokia 2626
Halpa ja hyvä "tyttö" luuri. Apaut 38€ maksaa, eikä mitään ylimääräisiä wappeja ja kameroita jos niitä ei kaipaa. "Mesehymiöt" tekstiviesteissä ja pinkkiä kuoressa..:eek:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
PuoliPöhkö sanoi:
Mikä voisi mahdollisesti olla se tarve,
joka pistää ihmisen haluamaan luuriinsa 2 puhelinnumeroa,
joista toinen on kuitenkin aina mykkä? :doubtful:
Pöhkerö!

Mulla on kaksois-sim (tai tuplasim -whotevö) ja toinen numero on työnantajan ja ja toinen oma henk.koht -numero. Ihan hyvin toinen voi olla "mykkä".....

ps. Malli on Mokia6880 (mutta kait tuon tupla-sim:in saa mihin vain...)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Täytyy harkita itellekin.. Tuo mahdollistaisi sellaisen, että ulkomaanreissulla vois ostaa jonkin prepaid-SIM:in paikallisia datayhteyksiä varten ja homma hoituis suht helposti.

Jep. Eikä ole hinnalla pilattu kun tänne toimitettuna maksaa runsaan 5 euroa.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
SonyEricsson K600i:n tattiohjain sekosi. Rekisteröi kaikki sivuttaisliikkeetkin painalluksina, yritä siinä sitten selata yhteystietoja tai valikoita. No, ilmaiseksi tuon aikanaan sain joten samapa tuo.

Samsung M110 näyttäisi olevan ainakin markkinointitekstien perusteella kestävä peli, mikä voisi olla ihan ok ominaisuus. Toisaalta Nokia 2630 olisi vähän huokeampi perusluuri, ominaisuuksiltaan aika paljon tuota Samsungia vastaava.

Onko näistä mitään käyttökokemuksia? SonyEricssoneihin en koske enää pitkällä tikullakaan, niiden logiikka (tuon K600i:n käytön perusteella) sotii omaani vastaan sen verta hanakasti.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
SonyEricsson K600i:n tattiohjain sekosi. Rekisteröi kaikki sivuttaisliikkeetkin painalluksina, yritä siinä sitten selata yhteystietoja tai valikoita. No, ilmaiseksi tuon aikanaan sain joten samapa tuo.
Mulla oli just joku K700 tai vastaava pari vuotta sitten ja siinä hajosi ensimmäisenä tuo tatti. Itsellä ei rekisteröinyt liikkeitä juuri ollenkaan. Hermo meni ja vannoin etten enää osta Ericssonia.

Reef

Den Här satserna
Sijainti
Turku

Samsung M110 näyttäisi olevan ainakin markkinointitekstien perusteella kestävä peli, mikä voisi olla ihan ok ominaisuus. Toisaalta Nokia 2630 olisi vähän huokeampi perusluuri, ominaisuuksiltaan aika paljon tuota Samsungia vastaava.

Onko näistä mitään käyttökokemuksia? SonyEricssoneihin en koske enää pitkällä tikullakaan, niiden logiikka (tuon K600i:n käytön perusteella) sotii omaani vastaan sen verta hanakasti.

sain kaverilta testiin Noksun 2680 sliden pitäis tulla kauppohin ihan koht ja on ollut oikeesti hyvä PERUS puhelin!!