Uusi kännykkä

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Tuskin täällä on...Puolipöhkö tms. jo kerkes laittaa sen uutisen tänne, että niissä muhii melkonen maksupommi sen nettiyhteyden takia.
Kattelin keväällä noita Soneran datapaketteja.. Siellä oli noi isoimmat kuukausipaketit 100M, 200M ja 300M ja flat-rate. Tais flat-rate olla hinnaltaan 100M ja 200M hintojen välissä :doubtful: :rolleyes:

Varmaan olivat varautuneet jo iPhonea varten tuolloin.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Kattelin keväällä noita Soneran datapaketteja.. Siellä oli noi isoimmat kuukausipaketit 100M, 200M ja 300M ja flat-rate. Tais flat-rate olla hinnaltaan 100M ja 200M hintojen välissä :doubtful: :rolleyes:

Varmaan olivat varautuneet jo iPhonea varten tuolloin.
Niin siis, iPhonen kanssahan ei tarjota flat-rateja lainkaan. Vain 100, 250 megan ja 1 gigan paketteja.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Voi sitä raukkaa, joka erehtyy iPhonen dataominaisuuksia ulkomailla käyttämään. :D Halvimmillaan 3,60 euroa/mega. :D :D mutta jopa 12 euroa mega.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kokeile ny edes vähän ko mieles tekee kummiskin!! Ei ne nykyakut mee mikskään vaikkei antaskaan latautua. :D Ja jos meneekin, niin muutaman euron maksavat enää nykysin.
En menny sun yllytysansaan, koska kenkä ehti latautua jo pikku päikkäreiden aikana.
Nyt on Kalenteri, Navigaattori ja Kännykkä käyttökelpoisesti yksissä kuorissa.

Haluaako joku etullisesti Nokian kosketusnäyttöisen nettiselaimen (wlan) / navigaattorin autoonsa?
Olis myytävänä. Imukuppikiinnitteinen autotellinki kaupanpäälle.

Siis tollanen :

PÄRÄÄÄÄT KLÄSSSSHHIÄ!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En menny sun yllytysansaan, koska kenkä ehti latautua jo pikku päikkäreiden aikana.
Nyt on Kalenteri, Navigaattori ja Kännykkä käyttökelpoisesti yksissä kuorissa.

Haluaako joku etullisesti Nokian kosketusnäyttöisen nettiselaimen (wlan) / navigaattorin autoonsa?
Olis myytävänä. Imukuppikiinnitteinen autotellinki kaupanpäälle.

Siis tollanen :

PÄRÄÄÄÄT KLÄSSSSHHIÄ!
Miten etullisesti? kaveria olen yllyttänyt ostamaan navigaattoria koska hän kyllä oikeasti tarvitsisi sellaista mutta vasta nyt on ollut pientä lämpi'ämistä havaittavissa. Jos olis opivan hintainen navi myynnissä, veikkaan, että saattais harkita. En tietty uskalla luvata kauppaa, mutta jos et julkisesti halua laittaa hintaa niin laita privaan.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
No jos tuosta vaikka 60 erkkiä kehtaa pyytää kaikkine hilppeineen.
Täysin soiva peli, jää vain tuon uuden puhelimen myötä tarpeettomaksi.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Onko Nokian N95 ja N95 8GB -malleilla juuri muuta eroa kuin tuo että toisessa on valmiina 8kikaa muistia?
Muistihan on halpaa enkä mä 8:deksaa kikaa edes tarttis...

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Moon ollut Nokian N93-puhelimeen todella tyytyväinen jo pian kohta kaks vuotta. Seuraavakisn puhelin tulee olemaan samantyyppinen, tosin ei ole pienintäkään tarvista vielä alkaa tuota vaihtaa uudempaan. Vähän alkaa nappulat olla kuluneet, mutta ebaysta saa kokonaisia kuoripaketteja, sisältäen näppiksenkin, aika edullisesti.
Vois vaihtaa vaihtelun vuoksi hopeenväristen tilalle jossain vaiheessa mustat kuoret.
Kytkykauppana puhelin tuli maksamaan mulle n. 450 euroa. Ovh oli silloin kun hankin, lähemmäs 800. Ainakin tässä tapauksessa kytkykauppa siis kannatti.

Kaveri otti samaan aikaan saman puhelimen ja totaaliliittymän. 200 euron kuukausilaskut putosivat jonnekin 70 euron kieppeille. Säästöä joka kuukausi kahden vuoden ajan vähintään 130 euroa/kk ja samalla rahalla tuli jopa maksettua yli 700 euron puhelin.

(Itellä mulla on sellanen liittymä, jossa on 1950 minuuttia puheaikaa+100 tekstaria ja hintaa 19,90/kk)

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Pöhkerö!
Mulla on kaksois-sim (tai tuplasim -whotevö) ja toinen numero on työnantajan ja ja toinen oma henk.koht -numero. Ihan hyvin toinen voi olla "mykkä".....
ps. Malli on Mokia6880 (mutta kait tuon tupla-sim:in saa mihin vain...)

Eikäkö nyhämmä hokasin, että tossa mun luurissa on tollanen
"Advanced Call Manager" jolla tuo sama jumppa hoituu ilman tuplasimmejä.

Sen voi laittaa esim. viikonloppuna ohjaamaan työpuhelut suoraan puhelimen omaan vastaajaan jonne voi äänittää muistin rajoissa erilaisia tervehdyksiä eri tilanteita varten niin paljon kuin haluaa. Vaikkapa "olen kakalla", "soitit pahaan aikaan, soita juhannuksena uudestaan", "olen tavoitettavissa vain klo 1.07", "olen kokoontumassa, palaan pian" tms...

tai vaikkapa niin,
ettei sellaiset puhelut hälyytä lainkaan jotka tulevat osoitekirjan ulkopuolisesta numerosta.
Jos sattuu olemaan vaikka pahassa paikassa, niin se lähettää myös automaattitekstarin soittajalle esim "olen kalassa, soitan takas kun jaksan" tai "roikun polvitaipeestani räystäslaudassa - olen yhteydessä mikäli niskani ei taitu sitä ennen"

Viimeksi muokattu:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Niin siis, iPhonen kanssahan ei tarjota flat-rateja lainkaan. Vain 100, 250 megan ja 1 gigan paketteja.
Voi ottaa myös Minun Sonera-liittymällä jolloin rajaton data 14,90e/kk + 2e liittymän kk-maksu ja sitten täytyy tietty maksaa normaalisti soitetut puhelut ja niiden aloitusmaksut.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tossa eilen hankitussa N82-Nokijjassa on kyllä kettumaisin gps ikuna. Kuinka siitä onkin saatu niin hankalakäyttöinen?:jaska: