Sam
Muumipappa
Tämähän on edennyt aivan kuten kuvittelinkin. Jaska on kysellyt kannanottoja, mutta ei ole silti valmis muuttamaan omaa täydellistä kantaansa mihinkään. Ehkäpä siitä syystä en alussa edes viitsinyt vaivautua omia ehdotuksia laittamaan, vaikka olenkin noin kymmenen konetta viimeisen vuoden aikana rakentanut. Suotta hakata päätä seinään :jaska: Mitä kovalevyistä on ollut puhetta, niin jännää on ollut huomata, miten "laadukkaillakin" merkeillä on tullut pahoja sekundaeriä kalliisiin erikoislaitteisiin ja miten myöhään toimittaja siitä kehtaa asiakkailleen tiedottaa. Olen ollut hyvin lähellä seuraamassa erästä tällaista tilannetta, missä kahdennetut laitteet fyysisesti eri rakennuksissa ovat hajonneet 6 tunnin aikana, toimittuaan sitä ennen aika tarkalleen vuoden (mikä se takuuaika taas olikaan )
Kuten täällä on jo ollut puhetta, niin mikäli mahdollista, kannattaa itse kiinnittää huomiota mahdollisiin sivuääniin tai muihin ongelmiin ja tehdä tarvittavat varmistukset/huoltotoimenpiteet ajoissa. Usein vain muutaman tai jopa yhden viallisen tuotteen takia ollaan valmiita boikotoimaan kaikkia kyseisen valmistajan tuotteita. Näin minäkin toimin - tietoisesti ainakin yhtä emolevyn valmistajaa kohtaan ja lievää huumoria käyttäen myös erästä toista yleistoimittajaa kohtaan.
Muutenkin on jännä huomata, miten vahvasti pelkät mielikuvat ohjaavat kuluttajien ostoja, vaikka faktat olisivat millaiset, niin omaa käsitystä on vaikea muuttaa, oli sitten kyse kumisaappaista tai neekereistä (ei ollut sitten rasistinen ilmaus!). Onneksi useimmiten jokainen tuhlaa vain omia rahojaan:thumbup:
Kuten täällä on jo ollut puhetta, niin mikäli mahdollista, kannattaa itse kiinnittää huomiota mahdollisiin sivuääniin tai muihin ongelmiin ja tehdä tarvittavat varmistukset/huoltotoimenpiteet ajoissa. Usein vain muutaman tai jopa yhden viallisen tuotteen takia ollaan valmiita boikotoimaan kaikkia kyseisen valmistajan tuotteita. Näin minäkin toimin - tietoisesti ainakin yhtä emolevyn valmistajaa kohtaan ja lievää huumoria käyttäen myös erästä toista yleistoimittajaa kohtaan.
Muutenkin on jännä huomata, miten vahvasti pelkät mielikuvat ohjaavat kuluttajien ostoja, vaikka faktat olisivat millaiset, niin omaa käsitystä on vaikea muuttaa, oli sitten kyse kumisaappaista tai neekereistä (ei ollut sitten rasistinen ilmaus!). Onneksi useimmiten jokainen tuhlaa vain omia rahojaan:thumbup: