Vaappu-utelu

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nykyään laitan matoa koukkuun ja vedän bisseä... sopivan rauhallista minulle. :)
Oon joskus väsäilly vaappuja ja lusikoitakin, mutta nykyisin lähinnä yllä kuvatun kaltaista. Intissä yks Pärssine vuoleskeli kaikki vapaat illat vaappuja ja se sai mutki innostumaan asiasta. Lähinnä haukia on tarttunu omatekemiin, mutta ei taida olla ku muutama enää jäljellä ja nekin sieltä paskimmasta päästä. Parhaat on näkki vieny.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Aika jänniksi muuttunut nuo mun aikaisemmat attachmentit. Jotain kovakuoraista ja lintua. Tunnustan kyllä nekin joskus liittäneeni, mutta en tähän yhteyteen, vaan valokuvaustoikkiin.

Oisko tuossa toimiva:


Hieman epäilytti tuo osoite, kun on album id 1. Kait mulla on sitten forumin albumi numero yksi, jos muillakin kuva näkyy.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Rönsyilee kuin Alpertin häpykarvat tämä nyt.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Aika pikkutarkkaa pusaamista ollut tuon maalaaminen. Jonkinlainen maskijutska on mitä ilmeisimmin ollut käytössä tuota suomukuviota maalatessa.

Joskus ajat sitten kasasin pari vaapun tapaista viritystä kun sain käsiini läjän Rapalan Ratlin' Rapin puolikkaita (sellaisia muovisia), suurin osa oli samaa puoliskoa mutta jokunen vastakappalekin löytyi ja niistä sitten pari viehettä tein. Maalasin kullan värisellä maalitussilla mahapuolen ja selkäpuolen mustalla huopatussilla. Silmät taiteilin ihan pensselillä. Kyllä ne kalan narraamiseen tarkoitetuiksi vipottimiksi tunnistaa, mutta eivät ole tasoltaan samassa maailmankaikkeudessa tuon sun vaapun kanssa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mulle on kanssa joku joskus huutanu, että vittuuks siel vaaput :dunno:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Eihän tämä toicin alle mahdu mitenkään mutten viitsi nollatoiccia neitsyt-toiciksi.

Tänään uitettu neljä verkkoa jään alle. Aion saada paljon kalaa. Tai jotain...
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Just, eli oikein arvelin. On käynyt mielessä, että vois koristeeksi (en kyllä tiedä mihin) vois tehdä sellaisen tosi ison vaapun. Siis tyyliin jotain noin metrin mittaisen. Joka tapauksessa askartelen laivaprojektin loppuun ennen kuin aloitan mitään muuta.
JPP:tä ei näytä kiinnostavan juurikaan rakentaa kapineita, joilla vois olla jotain hyötykäyttöä. Laivasta tulee uimakelvoton pienoismalli ja vaapusta suuroismalli. Luultavasti vielä vesiväreillä maalattu, ettei kestä kosteutta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
JPP:tä ei näytä kiinnostavan juurikaan rakentaa kapineita, joilla vois olla jotain hyötykäyttöä. Laivasta tulee uimakelvoton pienoismalli ja vaapusta suuroismalli. Luultavasti vielä vesiväreillä maalattu, ettei kestä kosteutta.
Juuri noin. Ne hyötykäyttövehkeet voi hankkia valmiina kaupasta. Paitsi venäläiset persereiänsuristimet, joita toki saa valmiina, mutta niillä(kään) ei ole mitään hyötykäyttöä.
 
Ylös