Vaappu-utelu

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen muuten hieman harkinnut paattiprojektia. Mulla on se radio-ohjattava fisupaatti 80-luvulta, jonka peruskorjauksesta vois aloittaa. Purjelaiva toki lisäksi suunnitelmissa ja ehkäpä siinäkin vois ottaa ton radio-ohjattavuuden optioksi. Ehkä ei kannata ottaa ekaks mitään nelimasto parkkia.

Enteks kuitenki pitää vaan kehitellä telakka, jossa sitä voi rauhassa nysvätä. Tila on jo, mutta tukeva paskartelupöytä pitää vielä katella tai tehdä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olen muuten hieman harkinnut paattiprojektia. Mulla on se radio-ohjattava fisupaatti 80-luvulta, jonka peruskorjauksesta vois aloittaa. Purjelaiva toki lisäksi suunnitelmissa ja ehkäpä siinäkin vois ottaa ton radio-ohjattavuuden optioksi. Ehkä ei kannata ottaa ekaks mitään nelimasto parkkia.

Enteks kuitenki pitää vaan kehitellä telakka, jossa sitä voi rauhassa nysvätä. Tila on jo, mutta tukeva paskartelupöytä pitää vielä katella tai tehdä.
Ja uittasit niitä missä?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Olen muuten hieman harkinnut paattiprojektia. Mulla on se radio-ohjattava fisupaatti 80-luvulta, jonka peruskorjauksesta vois aloittaa. Purjelaiva toki lisäksi suunnitelmissa ja ehkäpä siinäkin vois ottaa ton radio-ohjattavuuden optioksi. Ehkä ei kannata ottaa ekaks mitään nelimasto parkkia.

Enteks kuitenki pitää vaan kehitellä telakka, jossa sitä voi rauhassa nysvätä. Tila on jo, mutta tukeva paskartelupöytä pitää vielä katella tai tehdä.
Ja uittasit niitä missä?
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
UMPIsurkean kuhatalven edustaja #8 preparoitu ruodottomaksi ja nahattomaksi odottamaan tulevaa hyödyntämistään
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tästä hommasta tuli mieleen seuraava anekdootti: Faija sai joskus ostettua suuren erän koukuttomia vaappuja jostain konkurssipesästä. Se teki niistä avaimenperiä ja ne möivät navettakirppiksellä kuin tauti. Koko erä loppuunmyyty alta aikayksikön. Miksi? Koska jengi oli ihan innoissaan: Hei! Näistä avaimenperistä saa tehtyä vaappuja!

Mulla yhtenä harrastuksena on kynäruiskumaalaus. Nyt just tällä samalla sekunnilla tuli mieleen josko mun kannattais ihan vaan huvikseen alkaa maalailla vaappuja. Jos jostain sais valmiina maalaamattomia :)
 

Örfil

Guest
Kuinka joku voi tienata rahaa maalaamalla kyniä ruiskumaalauksella :confused:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Otsikosta tuli mieleen, että aikoinaan Bill Clinton oli kutsunut Boris Jeltsinin kalastamaan. Sovittuna päivänä Jeltsin sitten tuli ja hänellä oli Ahtisaari mukanaan. Clinton kysyi Jeltsiniltä "Miksi sulla on tuo mukanasi?" Jeltsin vastasi "Itsehän sanoit, että ota vaappuja mukaan".
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Hauki-mamma päätyi naapurin ysikymppisen mummun eineeksi. Kuhista kaksi fileenä pakkaseen, kahdesta fritataan illalla fish 'n chips pirkanmaalaisittain. Assu jäi avannolle - nurkilla pyörineen maakotkan ravintolisäksi
 
Ylös