Vaappu-utelu

Örfil

Guest
Aina kun tulen suihkusta, vaimo utelee että mikäs se siellä vaappuu. Eli vaappuu-utelu :thumbup:
 

Örfil

Guest
Sinulle, parisuhdetta tuntemattomalle, on kenties vierasta että parisuhteessa ei tarvitse esitellä itseään nimeltä joka aamu. Riittää kun sanoo että "huomenta, kulta".
 

Örfil

Guest
Se on silkkaa huomaavaisuutta. Ja vaapulle löytyy töitä ihan mukavasti ;)
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Sysi-surkea talvikalastuskausi päättyi tänään. Viimeinen verkko puikkarilla. Vähän yli kolmannesvuoden viettivät verkot jään alla, joulukuun 7. kun sinne sukelsivat. Viikon tahi pari olisi voinut pinnistää mutta kalenteri seuraavilta viikoilta kannusti nyt tällaiseen ratkaisuun.

Stats:

51 kuhaa (6kpl merkinnällä "pieni")
10 haukea (naapurin ysärimummu arvostaa näitäkin kovasti)
2 madetta (kiva, ettei osunut verkkoja kieputtamaan enämpi mutta toivottavasti niitä silti järvessä ui, toinen naapuri käytti nämä)
17 muu kala (assuja, joista isoin +600gr, yksi taimen ja loput erilaisia särkikaloja)

Joku mustafarkku voisi upottaa tämän.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sysi-surkea talvikalastuskausi päättyi tänään. Viimeinen verkko puikkarilla. Vähän yli kolmannesvuoden viettivät verkot jään alla, joulukuun 7. kun sinne sukelsivat. Viikon tahi pari olisi voinut pinnistää mutta kalenteri seuraavilta viikoilta kannusti nyt tällaiseen ratkaisuun.

Stats:

51 kuhaa (6kpl merkinnällä "pieni")
10 haukea (naapurin ysärimummu arvostaa näitäkin kovasti)
2 madetta (kiva, ettei osunut verkkoja kieputtamaan enämpi mutta toivottavasti niitä silti järvessä ui, toinen naapuri käytti nämä)
17 muu kala (assuja, joista isoin +600gr, yksi taimen ja loput erilaisia särkikaloja)

Joku mustafarkku voisi upottaa tämän.
Komeat on lukemat. Ja kalatkin. Pidetäänkö verkkoja normaalistikin noin pitkään vedessä? Kait ne säilyy syömäkelpoisena vees...

Vähän oon kyllä uistelu- ja heittokalastusukkelina sitä mieltä, njotta tuo on ryöstökalastusta.

Komean kokoinen jo tollainen yli 600gr ahven.

ps. Jusban saakos sun vaapuilla kalaa vai onko ne vain lemmikkejä? Voit lähettää mulle pari kokeeksi!
 
Viimeksi muokattu:

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Komeat on lukemat. Ja kalatkin. Pidetäänkö verkkoja normaalistikin noin pitkään vedessä? Kait ne säilyy syömäkelpoisena vees...

Vähän oon kyllä uistelu- ja heittokalastusukkelina sitä mieltä, njotta tuo on ryöstökalastusta.

Komean kokoinen jo tollainen yli 600gr ahven.

ps. Jusban saakos sun vaapuilla kalaa vai onko ne vain lemmikkejä? Voit lähettää mulle pari kokeeksi!
Huono oli kuhakausi. Tarkoitatko, että säilyykö ne verkot syömäkelpoisena :eek: (yleensä kokevat verkot viikon välein mutta itse pidän tuoreista kaloista ja koen nuotat min. kaksi kertaa viikossa)

Verkkoja pidetään jäiden mukaan, toissavuonna oli myös kolmannesvuoden jään alla. Kesällähän en verkkokalastusta harrasta lain, silloin uistellaan ja jigaillaan. Jotenkin sitä mieltä, että alamittaisten kuhantappien jigailu on kyllä enämpi ryöstökalastusta. Revitään suupielet ryysteelle ja nakellaan takaasin.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Taitolaji tuo vaappujen tekeminen. Joskus lapsena aloitin yhden tekemistä, mut se jäi alkutekijöihin. Viskasin menemään ja koira ei ollut juonessa mukana, vaan se perhana toi sen aina takaisin. Koukkuja ei tietenkään siihen ollut kerenny laittamaan. Muuten kalastellut joskus olen. Enempi tosin heittelyä lusikan kanssa.
 
Ylös