Örfil
Guest
Aina kun tulen suihkusta, vaimo utelee että mikäs se siellä vaappuu. Eli vaappuu-utelu :thumbup:
Onko silläkin dementtia? Muistaako vielä kun sanot nimesi?Aina kun tulen suihkusta, vaimo utelee että mikäs se siellä vaappuu. Eli vaappuu-utelu :thumbup:
Eiköhän tuo liene asfalttia.Mikä on assu, ahvena?
Ite veikkasin googlen kuvahaun perusteella ambulanssia.Eiköhän tuo liene asfalttia.
Aikalailla tämänlainen.Aika pikkutarkkaa pusaamista ollut tuon maalaaminen. Jonkinlainen maskijutska on mitä ilmeisimmin ollut käytössä tuota suomukuviota maalatessa.
Olettaen, että se on kala ja alkaa A:lla, niin jää kolme vaihtoehtoa.Mikä on assu, ahvena?
Albiinohauki, uskoisin.Olettaen, että se on kala ja alkaa A:lla, niin jää kolme vaihtoehtoa.
Ahven
Allikkosalakka
Ankerias
Itse veikkaan Allikkosalakkaa.
Komeat on lukemat. Ja kalatkin. Pidetäänkö verkkoja normaalistikin noin pitkään vedessä? Kait ne säilyy syömäkelpoisena vees...Sysi-surkea talvikalastuskausi päättyi tänään. Viimeinen verkko puikkarilla. Vähän yli kolmannesvuoden viettivät verkot jään alla, joulukuun 7. kun sinne sukelsivat. Viikon tahi pari olisi voinut pinnistää mutta kalenteri seuraavilta viikoilta kannusti nyt tällaiseen ratkaisuun.
Stats:
51 kuhaa (6kpl merkinnällä "pieni")
10 haukea (naapurin ysärimummu arvostaa näitäkin kovasti)
2 madetta (kiva, ettei osunut verkkoja kieputtamaan enämpi mutta toivottavasti niitä silti järvessä ui, toinen naapuri käytti nämä)
17 muu kala (assuja, joista isoin +600gr, yksi taimen ja loput erilaisia särkikaloja)
Joku mustafarkku voisi upottaa tämän.
Huono oli kuhakausi. Tarkoitatko, että säilyykö ne verkot syömäkelpoisena (yleensä kokevat verkot viikon välein mutta itse pidän tuoreista kaloista ja koen nuotat min. kaksi kertaa viikossa)Komeat on lukemat. Ja kalatkin. Pidetäänkö verkkoja normaalistikin noin pitkään vedessä? Kait ne säilyy syömäkelpoisena vees...
Vähän oon kyllä uistelu- ja heittokalastusukkelina sitä mieltä, njotta tuo on ryöstökalastusta.
Komean kokoinen jo tollainen yli 600gr ahven.
ps. Jusban saakos sun vaapuilla kalaa vai onko ne vain lemmikkejä? Voit lähettää mulle pari kokeeksi!
No vittu A-H-V-E-N!!!!!Eipä vastannu siihen assukyssäriin, mulkku!