Vaativa asiakas

Miten toimit asiakkaana reklamaatiotilanteessa?

  • Kyllä asiakkaan asemassa saa huutaa ihan lähtökohtaisesti. Minähän huvin maksan

    Äänet: 0 0,0%
  • Jollei heti tajuta, mitä tahdon, niin saahan siinä volyymi nousta

    Äänet: 0 0,0%
  • Aika surkea asiakaspalvelija saa olla, että huutamaan rupeaisin

    Äänet: 0 0,0%
  • Koskaan en ole maksanut enkä maksa

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen vaaniva asiakas. Etsin puljuja joilla on ongelmia asiakaspalvelussa, toimitusajoissa tai tuotteiden laadussa ja hankkiudun niiden asiakkaaksi, jotta saan raivota ja reklamoida lailla mielipuolen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24215
Sijainti
lappeen Ranta
Riippuu pitkälti siitä kuinka moni asia on menny pieleen ja miten siihen ensimmäiseen valitukseen suhtaudutaan. En minä nyt suoraan huutamaan ala, mutta mahdollisesti se valitus voi tulla esitettyä töksähtävästi silloinkin kun ei varsinaisesti ole tarkoitus. Valitettavasti jossain tapauksissa ystävällisyydellä ei saavuta yhtikäs mitään.

Jos otetaan esimerkiksi mun vanhempieni keittiöremontti... ... ... *kaikennäköistä pieleen monella tavalla*... ... ...
Toi on just tollasta kun systeemit kehittyy logistisesti oikein viimeisen päälle viritetyksi. Niin sitten kun joku homma menee hiukan pieeleen niin lopputulos onkin oikein "megalomaaninen clusterfuck", niin sanotusti.
 
Ylös