Vaativa asiakas

Miten toimit asiakkaana reklamaatiotilanteessa?

  • Kyllä asiakkaan asemassa saa huutaa ihan lähtökohtaisesti. Minähän huvin maksan

    Äänet: 0 0,0%
  • Jollei heti tajuta, mitä tahdon, niin saahan siinä volyymi nousta

    Äänet: 0 0,0%
  • Aika surkea asiakaspalvelija saa olla, että huutamaan rupeaisin

    Äänet: 0 0,0%
  • Koskaan en ole maksanut enkä maksa

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Äänestys suljettu. .

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Oletko ns vaativa asiakas? Nouseeko desibelit heti kun et saa mielestäsi asianmukaista palvelua? Onko asiakas mielestäsi sellainen "asema", että sen pohjalta saa myyjää kohdella myyjän "aseman" mukaisesti?

Nyt ei puhuta siis siitä, kun palaa käämi. Jokaiselta palaa joskus. Nyt puhutaan siitä lähtökohtaisesta tilanteesta, miten lähdet asiaa ratkaisemaan, kun joudut asiakaspalveluihmisen kanssa selvittämään kun tilatun ja toimitetun välillä on joko todellinen tai oletettu dissonanssi.

Pollia seuraa.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olen vaativa merkityksellisissä asioissa. Pikkuasioissa en viitsi kiusata ihmisiä työssään.

Vituttaa pikkusielut, jotka nostaa potenssiaan raivoamalla marketin kassoille, kun kassa antaa eri hinnan kuin esillepanossa ollut 50% ale. Tai kun kassa menee jumiin tai muuta paskaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kyllä sitä asiallisesti selittämällä on parasta ongelmat ratkaista
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Riippuu tilanteesta, mutta pyrin olen mahdollisimman mulkvisti. Kyykytän, vittuilen, uhkaan, huudan, vaadin pomoa puhelimeen ja lopuksi lyön luurin korvaan.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Semmonen vielä, että ihan kiva olis jos vastattaisiin sen mukaan miten oikeesti käyttäydytään, ei sen mukaan, miten on hyvä käyttäytyä.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kun kysytään: "Pannaanko pakasteet pieneen pussiin?", niin kyllä minä siihen vaativana asiakkaana vastaan, että "Kyllä".
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Meinasin ensin vastata, etten reklamoi, koska laiska. Mutta justhan mä tällä viikolla soitin liiton kassaan yhden päivän lomautusrahoja vaatien ja kännykän vein takuukorjaukseen. Helppo hoitaa hommat asiallisesti, kun tietää olevansa oikeassa, kuten minulla on tapana olla.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Ihan asiallisesti hoidan tilanteen, tyttöjen juttuja noi raivo kohtaukset lähinnä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
tyttöjen juttuja noi raivo kohtaukset lähinnä.
Komppaan tätä. Ikinä en ole kenellekään ihmiselle raivostunut. Esineille kylläkin, mutta sekin menee nopeasti ohi isolla voimasanalla ja heittämällä jokin esine seinään tahi lattiaan. Töissä kypärä on se, joka yleensä saa olla raivonlauhdutin.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nyt on tullut vihjeitä siihen malliin että jjv lienee Duck with Helmet.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä en välttämättä päästäisi Dom of Finlandia restauroimaan esim. Mona Lisaa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Lienen liiankin vaatimaton asiakas. Taustalla saattaa olla se, että aikoinani olen palvellut asiakkaita.

Jaajuu, sen verran vaativa asiakas kuitenkin olen, että kun kerran sain grillikioskilta puolimätää lauantaimakkaraa porilaisen väliin, niin en ole sen jälkeen ko. grillikioskilla asioinut. Näinä päivinä tuon porilaisen ostosta tulee kuluneeksi 12 vuotta. Keskaria sillointällöin heittelen grillin suuntaan yhä ohi ajaessani.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Lienen liiankin vaatimaton asiakas. Taustalla saattaa olla se, että aikoinani olen palvellut asiakkaita.

Jaajuu, sen verran vaativa asiakas kuitenkin olen, että kun kerran sain grillikioskilta puolimätää lauantaimakkaraa porilaisen väliin, niin en ole sen jälkeen ko. grillikioskilla asioinut. Näinä päivinä tuon porilaisen ostosta tulee kuluneeksi 12 vuotta. Keskaria sillointällöin heittelen grillin suuntaan yhä ohi ajaessani.
Toisaalta sait siis puolituoretta porilaista. Vähänko Dinkonki kampäkki. Parempi olisi toki ollut ilman. Vähänko Dinkonki kampäkki.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vaatimaton asiakas. En kehtaa kuluttaa henkilökunnan kallisarvoista aikaa vaatiakseni oikeuksiani.
 
Ylös