Tiedätkö, ongelma tässä ei ole Viaplay asiantuntijoiden mielipiteet, vaan sinä. Sä vetäydyt toisten mielipiteiden taaksi, jotka ovat heidän mielipiteitä. Sun mielestä ne mielipiteet ovat ainoat oikeat mielipiteet, koska ne ovat Viaplayn ja kuution mielipiteitä. Silti sä olet niin velliperse, ettet pysty ottamaan kantaa yhteen kuvaan ja keskustelemaan siitä. Se tuntuu olevan sulle mahdotonta. Miksi? Voitko sanoa syyn miksi et halua kommentoida kuvaa? Johtuuko se siitä, että se haastaa sun suuresti rakastaman viaplayn ja kuution mielipiteet?
Mun ihon alle ei mene se, että Bottas on paska. Tai se, että se ottaa huonoja startteja. Tai se, että se on pehmeä ekoissa mutkissa. Tai se, että se on helppo ohitettava. Mua oikeasti ärsyttää se, että tuollainen vale-Hallikainen, huijari, kopio, wat evö, jankuttaa ja jankuttaa samaa asiaa. Juu, menee ihon alle. Juu, otan kierroksia. Juu, olen
epävakaa persoona. Onneksi olemme foorumilla emmekä tosielämässä. Voisi muuten vahingossa olla yksi soittaja kuristettu kitaran kieleen.