Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Ei se ole mikään kiusaus. Jos on asiallinen toikki, niin voi hyvin kurkata iggen taakse. Mutta noin yleisesti sun kommentit Bottaksesta ja Russelista on 107% trollausta.
En usko että susta on miestä sitä myöntämään toki.
Hallikainen on Valen ykkösfani. Hän haluaa pitää hänet esillä, provokatiiviseen tyyliin että heräisi keskustelua. Hyvin onnistunut.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Jos joku huutelee kadulla niin tapana on kyllä antaa takaisin eikä mennä puun taakse. Jos nahka ei kestä suomalaisen Viaplayn asiantuntijoiden mielipiteitä niin sitten pitäisi yhtiökokouksissanne jakaa taskulaskimien lisäksi kosteusvoidetta herkkään nahkaan. Se että Vilanderin, Oikarisen ja Coulthardin mielipiteet täytyisi pitää pimennossa on melko outoa kun ulkomaisissa palveluissa nyt ei Bottasta hirveästi analysoida.
Tiedätkö, ongelma tässä ei ole Viaplay asiantuntijoiden mielipiteet, vaan sinä. Sä vetäydyt toisten mielipiteiden taaksi, jotka ovat heidän mielipiteitä. Sun mielestä ne mielipiteet ovat ainoat oikeat mielipiteet, koska ne ovat Viaplayn ja kuution mielipiteitä. Silti sä olet niin velliperse, ettet pysty ottamaan kantaa yhteen kuvaan ja keskustelemaan siitä. Se tuntuu olevan sulle mahdotonta. Miksi? Voitko sanoa syyn miksi et halua kommentoida kuvaa? Johtuuko se siitä, että se haastaa sun suuresti rakastaman viaplayn ja kuution mielipiteet?

Mun ihon alle ei mene se, että Bottas on paska. Tai se, että se ottaa huonoja startteja. Tai se, että se on pehmeä ekoissa mutkissa. Tai se, että se on helppo ohitettava. Mua oikeasti ärsyttää se, että tuollainen vale-Hallikainen, huijari, kopio, wat evö, jankuttaa ja jankuttaa samaa asiaa. Juu, menee ihon alle. Juu, otan kierroksia. Juu, olen epävakaa persoona. Onneksi olemme foorumilla emmekä tosielämässä. Voisi muuten vahingossa olla yksi soittaja kuristettu kitaran kieleen.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3933
Tiedätkö, ongelma tässä ei ole Viaplay asiantuntijoiden mielipiteet, vaan sinä. Sä vetäydyt toisten mielipiteiden taaksi, jotka ovat heidän mielipiteitä. Sun mielestä ne mielipiteet ovat ainoat oikeat mielipiteet, koska ne ovat Viaplayn ja kuution mielipiteitä. Silti sä olet niin velliperse, ettet pysty ottamaan kantaa yhteen kuvaan ja keskustelemaan siitä. Se tuntuu olevan sulle mahdotonta. Miksi? Voitko sanoa syyn miksi et halua kommentoida kuvaa? Johtuuko se siitä, että se haastaa sun suuresti rakastaman viaplayn ja kuution mielipiteet?

Mun ihon alle ei mene se, että Bottas on paska. Tai se, että se ottaa huonoja startteja. Tai se, että se on pehmeä ekoissa mutkissa. Tai se, että se on helppo ohitettava. Mua oikeasti ärsyttää se, että tuollainen vale-Hallikainen, huijari, kopio, wat evö, jankuttaa ja jankuttaa samaa asiaa. Juu, menee ihon alle. Juu, otan kierroksia. Juu, olen epävakaa persoona. Onneksi olemme foorumilla emmekä tosielämässä. Voisi muuten vahingossa olla yksi soittaja kuristettu kitaran kieleen.
Screenshotkuvaan on ihan turha ottaa kantaa koska olet itse pysäyttänyt mieleiseen kohtaan kuvan jossa luulet tapahtuvan asioita joita haluat tapahtuvan. Sekä taivaskuvalla tarkoitin taivas(video)kuvaa. Liikkuva kuva on se josta voi tehdä päätelmiä eikä screenshotit.

Jos sinua tämä asia askarruttaa niin kovin mitä Bottaksen olisi pitänyt tehdä toisin niin tätä sinun pitäisi kysyä itse Bottakselta, joka jo itse asianomistajana todennut että startissa olisi ehkä pitänyt toimia toisin. Jos asianomistaja itse hyväksyy asian laidan niin kaikkien pitäisi.

Tämä on mennyt muutenkin jo liian pitkälle, mutta joku sanavastuu pitää sinullakin olla ennen kuin rupeat tulittamaan konekivääristä solvauksia solvausten perään keskusteluun joka on ollut asiallista siihen asti.
 
Viimeksi muokattu:

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
Esimerkiksi pohditaan sellaisia että onko Bottas sarjan helpoiten ohitettava kuski ja huonoin starttaaja jne. Siis jos tälläisen pohdinnan heittäisi tänne niin täällähän olisi samanlainen täysi sota päällä.
No toi on ihan vastaavaa luokkaa oleva väite, mitä säännöllisin väliajoin ilmestyvät eri kolumnit ja blogit, joissa jankataan aina samoja asioita toistamiseen saatteella "tätäkään ei saa sanoa julkisuudessa".
Ihan kirjaimellisesti noita laittamiasi sanoja ei ehkä ole käytetty mutta kyllä mä olen törmännyt näkemyksiin, Bottaksen surkeista starttikyvyistä ja heittoon sarjan helpoimmasta ohitettavasta ja ihan tältä foorumilta ne on peräisin. Lisäksi vois väittää, että täällä on jo ollut sotia päällä. Tossa ei ole mitään uutta vaan nää on kaikki jo nähty.

Ei täällä käytännössä ole mitään moderaattoreita, joten ei täällä ole sensuuriakaan. Ei mikään estä ketään kirjoittamasta tänne mielipiteitään paitsi oma itsesensuuri, ja se on kiinni pelkästään ihan vain kustakin hahmosta itsestään.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Screenshotkuvaan on ihan turha ottaa kantaa koska olet itse pysäyttänyt mieleiseen kohtaan kuvan jossa luulet tapahtuvan asioita joita haluat tapahtuvan. Sekä taivaskuvalla tarkoitin taivas(video)kuvaa. Liikkuva kuva on se josta voi tehdä päätelmiä eikä screenshotit.

Jos sinua tämä asia askarruttaa niin kovin mitä Bottaksen olisi pitänyt tehdä toisin niin tätä sinun pitäisi kysyä itse Bottakselta, joka jo itse asianomistajana todennut että startissa olisi ehkä pitänyt toimia toisin. Jos asianomistaja itse hyväksyy asian laidan niin kaikkien pitäisi.

Tämä on mennyt muutenkin jo liian pitkälle, mutta joku sanavastuu pitää sinullakin olla ennen kuin rupeat tulittamaan konekivääristä solvauksia solvausten perään keskusteluun joka on ollut asiallista siihen asti.
Vai liikkuva kuva. Ehkä jos liikkuvaa kuvaa hidastetaan riittävästi, niin sitten siitä voi tehdä jotain analyysiä. Niinhän ne skylläkin hidastelee, pyörittää nauhoja edes takaisin ja ottaa still-kuvia, kun tekevät analyysiään mitä kisassa tapahtui. Jos sulla on yhtään matikkapäätä, niin laske huviksesi montako metriä nuo autot liikkuvat sekunnissa kolmensadan vauhdissa. Siinä vaiheessa kun havaitset kuvassa jotain, niin ollaan radalla edetty jo vaikka kuinka pitkälle. Mutta tottakai sinä, Oikarinen, Vilander ja kuutio pystytte hyvin helposti tekemään siitä jäätävän tarkan analyysin. Onneksi skyn porukka ei pysty, muta nehän onkin hampaattomia brittejä.

Mun kuva on otettu siitä kohtaa kuin on otettu. Siinä näkyy, että Lerkki on ohittanut aikoja sitten Bottasin ja Alonso on hänen rinnalla. Matkaa mutkaan on siinä kohtaa 150 metriä. Se ei muuta tosia asioita mihinkään suuntaan. Alonso eikä Lerkki jää enää missään vaiheessa Bottasin taakse. Miksi sinä et voi tehdä pysäytyskuvasta päätelmiä? Aika moni muu pystyy.

Ehkä sinä olet väärässä ja minä oikeassa. Ehkä kaikkien ei tarvitse hyväksyä, koska asianomistajakaan ei ehkä hyväksy. Ehkä sun pitää lopettaa kommentoiminen, kun lähteet ovat noin epävarmoja ja sä silti väännät ne täydeksi todeksi.

Niin makaa kuin petaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sinä tämän olet aikoinaan aloittanut.
 
Viimeksi muokattu:

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1109
Kukin katsoo mitä haluaa. Freak katsoo screenshotista, että Leclerc oli edellä ja Alonso rinnalla. Hallikainen katsoo videokuvasta, että Bottas himmaili ja jarrutti aikaisin. Verraten muuhun urheiluun joku nyrkkeilyfani katsoo screenshottista, että Wilderin nyrkki on Heleniuksen naamassa, toinen katsoo videolta tapahtumasarjan miksi nyrkki naamaan tuli. Sellaista se on, meitä on moneen lähtöön.
 
Viimeksi muokattu:

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4668
Viekäkö me ollaan Mehiko sitin lähtösuoralla, vai jo Tiffin kanssa pyörälenkillä ja Oathia juomassa?
Edit… näytti oleva Buenos Airesissa.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3933
Vai liikkuva kuva. Ehkä jos liikkuvaa kuvaa hidastetaan riittävästi, niin sitten siitä voi tehdä jotain analyysiä. Niinhän ne skylläkin hidastelee, pyörittää nauhoja edes takaisin ja ottaa still-kuvia, kun tekevät analyysiään mitä kisassa tapahtui. Jos sulla on yhtään matikkapäätä, niin laske huviksesi montako metriä nuo autot liikkuvat sekunnissa kolmensadan vauhdissa. Siinä vaiheessa kun havaitset kuvassa jotain, niin ollaan radalla edetty jo vaikka kuinka pitkälle. Mutta tottakai sinä, Oikarinen, Vilander ja kuutio pystytte hyvin helposti tekemään siitä jäätävän tarkan analyysin. Onneksi skyn porukka ei pysty, muta nehän onkin hampaattomia brittejä.

Mun kuva on otettu siitä kohtaa kuin on otettu. Siinä näkyy, että Lerkki on ohittanut aikoja sitten Bottasin ja Alonso on hänen rinnalla. Matkaa mutkaan on siinä kohtaa 150 metriä. Se ei muuta tosia asioita mihinkään suuntaan. Alonso eikä Lerkki jää enää missään vaiheessa Bottasin taakse. Miksi sinä et voi tehdä pysäytyskuvasta päätelmiä? Aika moni muu pystyy.

Ehkä sinä olet väärässä ja minä oikeassa. Ehkä kaikkien ei tarvitse hyväksyä, koska asianomistajakaan ei ehkä hyväksy. Ehkä sun pitää lopettaa kommentoiminen, kun lähteet ovat noin epävarmoja ja sä silti väännät ne täydeksi todeksi.

Niin makaa kuin petaa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sinä tämän olet aikoinaan aloittanut.
Sinä se sinnikäs olet. Emme kai lähde niin älyttömälle polulle ja tule siihen johtopäätökseen että Bottas on täyttä ymmärrystä vailla kun hänen mielipiteensä ei ole validi hänen starttiaan koskien? Seuraavaksi sinun pitää kyllä kääntyä hänen puoleen. Minulle tulee kyllä mieleen joku ihan muu henkilö joka on nyt tässä tilanteessa täyttä ymmärrystä vailla.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5720
Kannattaa säästää energiaa, sillä ensi viikonloppuna saamme jopa kaksi uutta Bottaksen surkeaa starttia analysoitavaksi.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2688
Parempi jarruttaa ajoissa kuin vetää edellä ajavan konttiin. Eipä Bottaksen arviointikyky tunnu olevan mestareiden tasolla lähdössä taikka kisatilanteissa. Niin helposti tuli Oconikin ohi. Kohteliaasti antoi sijan. Sellainen tyhjän radan prinssi.
 

Freak

Well-known member
Liittynyt
13.4.2012
Viestit
2476
Sijainti
Botniaringin ja Kemoran välimaastossa
Sinä se sinnikäs olet. Emme kai lähde niin älyttömälle polulle ja tule siihen johtopäätökseen että Bottas on täyttä ymmärrystä vailla kun hänen mielipiteensä ei ole validi hänen starttiaan koskien? Seuraavaksi sinun pitää kyllä kääntyä hänen puoleen. Minulle tulee kyllä mieleen joku ihan muu henkilö joka on nyt tässä tilanteessa täyttä ymmärrystä vailla.
Älä vie taas keskustelua sivuraiteelle. Voisimme alkaa väittelemään still-kuvan ja liikkuvan kuvan käytöstä formula 1 auton analysoimisessa.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1109
Parempi jarruttaa ajoissa kuin vetää edellä ajavan konttiin. Eipä Bottaksen arviointikyky tunnu olevan mestareiden tasolla lähdössä taikka kisatilanteissa. Niin helposti tuli Oconikin ohi. Kohteliaasti antoi sijan. Sellainen tyhjän radan prinssi.
Aiemmat viisi kautta Bottas vertautui parhaisiin, Hamiltoniin, Vertappeniin jne. Mestareille ei ole häpeä hävitä. Tällä kaudella Bottas vertautuu keskikastiin, joskus jopa peränpitäjiin. Ehkäpä se onkin kivuliainta faneille kun Bottaksesta ei kehkeytynytkään odotettua keskikaskin kurkoa, vaan on usein hätää kärsimässä liiallisen pehmeyden vuoksi.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3933
Älä vie taas keskustelua sivuraiteelle. Voisimme alkaa väittelemään still-kuvan ja liikkuvan kuvan käytöstä formula 1 auton analysoimisessa.
Onko Bottaksen mielipide sivuraitella olemista? Onko hän koko tapauksen epäolennaisin analysoija? Täällähän on sinun pyynnöstä käsitelty Russelliakin sivuraiteilla. Ei näistä väittelystä oikein tahdo tulla mitään kun määrittelet startinkin eri pituiseksi eri kuskeille.
 
Viimeksi muokattu:

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3933
Aiemmat viisi kautta Bottas vertautui parhaisiin, Hamiltoniin, Vertappeniin jne. Mestareille ei ole häpeä hävitä. Tällä kaudella Bottas vertautuu keskikastiin, joskus jopa peränpitäjiin. Ehkäpä se onkin kivuliainta faneille kun Bottaksesta ei kehkeytynytkään odotettua keskikaskin kurkoa, vaan on usein hätää kärsimässä liiallisen pehmeyden vuoksi.
Yhdessä podcastissa pohdittiin onko Bottasta koskaan tutkittu jostain rikkeestä kaksintaistelussa? Esim annettu kyynärpäätä liikaa? Ei tule kyllä mieleen.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1109
Yhdessä podcastissa pohdittiin onko Bottasta koskaan tutkittu jostain rikkeestä kaksintaistelussa? Esim annettu kyynärpäätä liikaa? Ei tule kyllä mieleen.
Meksikossa Räikkösen kanssa väännöstä saattoi päätyä tutkinnan alle, oliko se nyt 2015. Muuten ei tule mieleen muuta kuin pari starttikohellusta. Ei Bottakselta ole nähty sellaista kovuutta kaksintaisteluihin, mitä huippukuljettajat ja joskus keskinkertaisemmatkin pystyvät esittämään.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3933
Viime vuoden ja tämän kauden Meksikolla löytyy deja vu efektiä. Viime vuonna Bottas lähti paalulta, mutta jätti oven auki Verstappenille ja jarrutti kärkiporukasta mutkaan ensimmäisenä jolloin Verstappen ja Hamilton menivät ohi. Kisan jälkeen Bottaksen kommentit olivat lähestulkoon identtiset ja sanoi että olisi ehkä pitänyt toimia toisin. Täällä kuitenkin mesottiin Bottaksen motivaatiosta jota löytyi paalupaikkaan asti, mutta ei kestänyt starttia pidempään ja Verstappen päästettiin "tahallaan" ohi, koska Toto on mulkku.

 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3045
Pitäsköhän perustaa ihan oma ketju, jossa voi ruotia vuosikausia Valen tekemisiä, niin ei kaikki ketjut täyttyisi siihen samaan?
Ei millään jaksa lukea samaa tekstiä eri muodoissa päivästä päivään, vähän joka paikasta, niin halutessaan sen löytäisi tähän varatusta toikista? Tämäkin ketju on nähtävästi pyhitetty vain vikojen kaiveluun ja kaikki muu on lähes kiellettyä.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1109
Pitäsköhän perustaa ihan oma ketju, jossa voi ruotia vuosikausia Valen tekemisiä, niin ei kaikki ketjut täyttyisi siihen samaan?
Ei millään jaksa lukea samaa tekstiä eri muodoissa päivästä päivään, vähän joka paikasta, niin halutessaan sen löytäisi tähän varatusta toikista? Tämäkin ketju on nähtävästi pyhitetty vain vikojen kaiveluun ja kaikki muu on lähes kiellettyä.
Eikös tämä juuri ole se ihan oma ketju? Tuo toki keskusteluun Valtteri Bottaksen suorituksista oma raikas näkökulmasi.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3045
Se on aivan sama, että mitä siellä tapahtuu, niin se väännetään aivan toiseksi. Ihan nyt esimerkkinä tämä edellisen kisan suora, jossa tultiin vauhdilla ohi. Ja siitä olen oman mielipiteeni kyllä sanonutkin.
Alku siinä keskustelussa oli kyllä ihan mielenkiintoista.

Siellä voisi omassa ketjussa trollailla ja öyhöttää sitten sydämmensä kyllyydestä. Sinne varmasti muutkin eksyisi vastaöyhöttämään asioista.

Edes asianomaiset ei pysty kieltämään, etteikö heille olisi syntynyt Valesta jokin paha pakkomielle. Tai sitten on jokin kyllä vialla näppiksen takana.
 
Ylös